Edited by juju, 17 July 2008 - 07:07 PM.
Kit Putere Linhai
#1
Posted 17 July 2008 - 07:06 PM
#2
Posted 18 July 2008 - 10:38 PM
#3
Posted 19 July 2008 - 12:27 AM
toba e schimbata deja ...(toba +traseu inox diam 32mm interior ) ok e mai sprinten putzin are cuplu mai bun ...dar vreau ceva mai mult ...urmeaza sa schimb jiglerul sa il pun mai mare ....si un filtru de aer ....dar eram curios cum se comporta cu acel kit de ambreaj ...dar se pare ca nimeni nu poate s aimi dea un raspun mai concret ....
#4
Posted 19 July 2008 - 12:50 AM
#5
Posted 19 July 2008 - 03:56 PM
#6
Posted 19 July 2008 - 05:06 PM
#7
Posted 19 July 2008 - 05:37 PM
oricum ce ma enerveaza mai tare e ca dupa ce i-am pus evacuarea la 75km/h imi taie aprinderea dar eu mai am cam un sfert de acceleratzie .... dar nu vreau sa ii scot limitarea de pe cdi ...ca il voi distruge sigur ...
#8
Posted 07 August 2008 - 11:03 PM
Edited by juju, 07 August 2008 - 11:04 PM.
#9
Posted 08 August 2008 - 07:33 PM
#10
Posted 08 August 2008 - 08:08 PM
#11
Posted 08 August 2008 - 10:16 PM
Edited by juju, 08 August 2008 - 10:17 PM.
#12
Posted 08 August 2008 - 10:21 PM
#13
Posted 08 August 2008 - 10:30 PM
si ca idee de ce crezi ca tobele de firma au pretzul care il au .....pt ca sunt facute si calculate pt a scoate cele mai bune performantze dintr-un motor ....
#14
Posted 09 August 2008 - 08:12 PM
si ca idee de ce crezi ca tobele de firma au pretzul care il au .....pt ca sunt facute si calculate pt a scoate cele mai bune performantze dintr-un motor ....
Asa e...exista formule da trebuie sa stii ce vrei!Eu pina acuma am inteles ca vrei ..sa ..calcuezi o toba si ...??Daca pui aceasta toba ce?Eu cred ca vrei sa faci.....cred ca vrei sa invetezi roata numai ca nu te-ai hotarit sa-i pui spite sau nu.Si eu am avut odata o motorea Mobra si ma gindeam ca oare cum sa fac sa o transform in Jawa(un tip de motocileta)Ca sa faci un tuning adevarat problema e mult mai complicata decit pare la prima vedere.Da putem discuta....stintele exact sint profesia mea.
#15
Posted 09 August 2008 - 10:09 PM
#16
Posted 10 August 2008 - 01:33 PM
#17
Posted 10 August 2008 - 02:34 PM
#18
Posted 10 August 2008 - 08:30 PM
Drept urmare, pentru unul si acelasi motor, se pot obtine caracteristici de turatie la sarcina totala si partiale diferite,in functie de standardul dupa care sau efectuat incercarile.
S-a constatat ca rin cresterea turatiei peste valoarea maxima admisibila, puterea motorului se reduce simtitor din cauza inrautatirii umplerii cilindrilor cu amestec carburant si sporirii pierderilor mecanice din motor.Din aceste motive si in vederea evitarii solicitarilor dinamice mari se recomanda ca la viteza maxima de deplasare tutatia max. sa nu depaseasca turatia corespunzatoare puterii maxime decat cu 10...20%.
Unele motoare cu aprindere prin scanteie sunt prevazute cu limitatoare de turatie,in vederea maririi duratei de serviciu a motoarelor si a reducerii consumului de combustibil;
...deci cel care a facut limitarea...stia ceva mecanica,nu?
#19
Posted 13 August 2008 - 12:48 PM
#20
Posted 13 August 2008 - 02:36 PM
Pe la sfarsitul lui august intentionez sa umblu la setarile din chitul de putere. Esta vorba de fuliile de pe axul de la motor , din cate am inteles, acestea au posibilitate de reglaj si au 3 setari: NORMAL si in cazul acesta se comporta ca un linhai normal(cum este montat standard pe Orange Racing) , VITEZA caz in care creste viteza maxima pana in jurul a 90km/h dar cu scaderea demarajului , si TRACTIUNE caz in care creste cuplul si scade viteza.
Acum depinde de fiecare pentru ce il foloseste , eu unul o sa-i fac ambele setari sa vad diferenta insa cred ca am sa optez pebtru cuplu caci nu prea poti alerga prin noroaie si pe munte.Acum este pe setarea normala caci inca nu am umblat acolo si acum daca schimb ambreiajul pot sa-i fac si setarea in acelasi timp.