Jump to content



Photo

Bruteforce 650 V-twin


  • This topic is locked This topic is locked
160 replies to this topic

#1 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 15 December 2008 - 06:26 PM

Din pacate, vad ca nu am prea multi colegi de "marca", toate lumea face "Suzy" sau Linhai mellow.gif

Sa-mi prezint si eu "bestia" thumbsup.gif

Dupa ce am cochetat o vreme cu ideea de a-mi lua Linhai, am zis sa fac un efort (masurat in bani) si sa-mi iau ceva mai...brutal.
Am urcat pretentiile la Eiger, mai apoi la KQ 450 si intr-un final apoteotic m-am oprit la:
Kawasaki BruteForce 650 V-twin

Printr-un noroc fantastic am gasit in Octombrie acest BF650 de vanzare cu 6 luni vechime si 500mile rulate la un pasionat de ATV la Pitesti. Omul tocmai isi luase Renegade800, deci era clar ca acest BF ii era "mic". L-am luat pentru ca era intr-o stare impecabila, dar mai ales pentru ca fostul proprietar mi-a inspirat incredere si l-am vazut ca un adevarat pasionat, genul de om care nu-si bate joc de lucruri. Dupa cateva ore de discutii la telefon si cateva ore pe net pre review-uri...l-am luat ! Am primit in pret si o cutie de bagaje de dimensiuni mari cu spatar integrat, numai buna pentru diverse accesorii: sufe, lopata, WD40, etc

A urmat perioada de "öbisnuire". Off-road-ul cu masina pe care il stiam eu nu se compara cu ATV unde senzatiile sunt directe si nefiltrate. A trebuit sa incep sa ma ridic la pretentiile lui, iar dupa vreo 20 de ore rulate pe el pot spune ca ne-am obisnuit unul cu altul, am inceput sa imi imping limitele tot mai sus, spre ale lui...

Tocmai am gustat 60 mile/ora pe vitezometru (96km/h) si a fost o senzatie pe cinste. Aam inceput sa sarim damburi si sa ne scufundam prin noroaie...Yammy ! Specialitatea noastra ramane zapada, ne limiteaza doar garda la sol, dar nici o problema, cu ocazia asta curatam scuturile de pe burta in zapada...

Puntea spate rigida m-a ingrijorat la inceput dpdv handling, dar acum mi-a trecut definitiv. Pe drumuri de macadam cu gropi este neasteptat de stabil, in teren la fel, avand si avantajul transmiterii puterii in mod egal rotilor spate, asemeni un diff spate blocabil. Doar la bracari in locuri stramte si alunecoase as fi preferat o independenta spate, ca sa evit ruperea de aderenta a rotii interioare spate.

Carburatia...un alt aspect interesant. Capricios in primele 2-3 minute dupa pornire, are un raspuns excelent la cald. Daca rulez prin padure cu gazul la sfert de cursa si bag mana la maxim, trage brusc, brutal, ca un bivol. Simti ca acceleratia nu se va mai termina...

O las sa se incalzeasca bine la rece, o menajez primii 2-3 km si apoi...la treaba...

Acum am aproape 600mile la bord si ma gandesc ca in primavara sa facem un schimb de gume, cele de pe spate parca sunt la jumatatea profilului. Ma gandesc la un Carlisle ACT XLR...

Sunt foarte multumit de bruta mea, abia astept sa o inmatriculez, ca sa pot avea libertate deplina de miscare.

cateva poze....mai jos

PS. O intrebare pentru cei cu experienta: din ce vedeti in poze, gumele spate ar trebui schimbate? Pare profilul "mic" ? In noroi e ok pana se umple profilul, dupa care distractia se termina si in 4x2 n-am nici o sansa sa mai ies. In 4x4 n-am ramas niciodata...

Attached Files


Edited by Norian, 15 December 2008 - 06:30 PM.

  • 0

#2 oldshaterland

oldshaterland

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 377 posts
  • Gender:Male
  • Location:timisoara
  • Nume real:doru
  • Telefon:0722870487
  • Marca ATV:suzuki 750axi

Posted 15 December 2008 - 06:43 PM

Un sfat prietenesc: dupa ce il pornesti, mai ales acum la temperaturi mici, las-l 2,3 min sa se incalzeasca si numai dupa aceea accelereaza-l ca sa-i menajezi un pic motorul. De fapt ai sesizat si tu acest lucru. Sa-l calaresti sanatos!
  • 0

#3 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 15 December 2008 - 06:53 PM

Merci de sfat. Si cand era cald il porneam si primele 3 -4 minute nu ma miscam de pe loc. Are un zgomot specific cu motorul rece. Dupa ce plec cu el de pe loc, primii 1-2 km sunt cu acceleratie mica, ca sa se incalzeasca lin. In nici un caz nu il abuzez .
Si la oprire, daca merge ventilatorul, ii tai contactul abia dupa ce se opreste ventilatorul ca sa nu consume curent din baterie
  • 0

#4 elian

elian

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • Nume real:Eli
  • Telefon:VDF
  • Marca ATV:retired
  • Numar ATV:n/a

Posted 15 December 2008 - 09:10 PM

Salut jupane si bine te-ai prezentat pe forum! La cat mai multe iesiri norocoase, donuts fara musuroaie de cartita si 100 km/h fara gropane destabilizatoare de directie...
  • 0

#5 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 16 December 2008 - 10:49 AM

Merci jupane...De altfel, noi demonstram o infratire exemplara intre Suzy si Kawa biggrin.gif
  • 0

#6 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 16 December 2008 - 01:06 PM

Foarte frumoasa jucaria. Sa-l stapanesti sanatos. Singurul lucru care nu-mi place la el ar fi.... pneurile. Iti trebuie ceva mai agresiv.
  • 0

#7 oldshaterland

oldshaterland

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 377 posts
  • Gender:Male
  • Location:timisoara
  • Nume real:doru
  • Telefon:0722870487
  • Marca ATV:suzuki 750axi

Posted 16 December 2008 - 03:19 PM

[aPS. O intrebare pentru cei cu experienta: din ce vedeti in poze, gumele spate ar trebui schimbate? Pare profilul "mic" ? In noroi e ok pana se umple profilul, dupa care distractia se termina si in 4x2 n-am nici o sansa sa mai ies. In 4x4 n-am ramas niciodata...
[/quote]
Da. Schimba cauciucurile. Ia ceva cu mai multa "carne" pe ele. Vei simti diferenta,
  • 0

#8 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 16 December 2008 - 04:04 PM

Merci de sfaturi. Asta era si senzatia mea.

Ce ziceti de astea ?

Attached Files


Edited by Norian, 16 December 2008 - 04:05 PM.

  • 0

#9 marius-bms

marius-bms

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 95 posts
  • Gender:Male
  • Location:Curtea de Arges
  • Nume real:Marius Constantin Oproiu
  • Telefon:0723.296.143
  • Marca ATV:Renegade 1000X xc

Posted 16 December 2008 - 06:05 PM

In mod cert trebuie sa schimbi cauciucurile, iti limiteaza cu mult puterea brutei si nu te poti bucura de adevarata valoare a unui Vtwin. Acest motor este fenomenal. Nu ai ramas in noroi cu 4x4 pentru ca nu l-ai bagat suficient, dar merita senzatia cu prisosinta.
Iti urez mult noroc si spor la treaba. Pacat ca suntem asa putini, am mai fi aflat si noi unii de la altii secretele brutei pentru ca are destule.
  • 0

#10 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 16 December 2008 - 06:11 PM

Da, e superb motorul asta. Lipsit complet de vibratii, cu un raspuns fantastic si un sunet ce uneori ma face sa o pun la neutru si sa o turez in gol ca sa il aud...

Tu ce gume ai pe el ? Cele stock ? (Dunlop AT)
  • 0

#11 mimi

mimi

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 136 posts
  • Location:beclean
  • Nume real:mircea
  • Telefon:745285390
  • Marca ATV:Kawasaki Prairie 650

Posted 01 January 2009 - 03:44 PM

Super fain Kawa al tau...cred ca avem in esenta aceleasi motoare...eu am un Kawasaki Prairie 650 V TWIN si punte spate... Iti doresc cat mai multi km prin noroaie, zapezi, paduri, dealuri si fara probleme. Si eu am avut pe el gumele originale care erau undeva la 50% si cu 2*4 imi patina spatele la ceva dealuri asa ca mi-am pus tot Dunlop dar alt profil si e mult mai bine...desi cand vad cum arata kawasakiurile colegilor nostrii cu maxisuri bighorn pe ele ...e he he!!! sweet dreams smile.gif
  • 0

#12 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 04 January 2009 - 02:40 PM

@mimi:

Da, motorul e in principiu acelasi: 650cmc vtwin, 42de cai

si eu am gumele la 50% si aluneca foarte mult cu ele.

Ce Dunlopuri ai pus? De unde le-ai luat ?
  • 0

#13 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 05 January 2009 - 11:35 AM

De Craciun, Bruta a primit un set de handguarduri Acerbis Uniko - prindere 1singur punct, pe extremitatea ghidonului.

In frigurile ce au fost in zona, deja si-au dovedit utilitatea, in plus, arata si ceva mai bine cu ele, sunt ca o prelungire a cozorocului ce imbraca bordul, nu mai arata ghidonul "dezgolit".

Luna asta urmeaza schimbarea anvelopelor spate, cele originale sunt tocite 50% si aluneca foarte mult pe zapada, in 2x4 abia pleaca din loc, puterea mare+gume tocite fac o combinatie nasoala. La rulare cu viteza mare in 2x4 e foarte periculos, aluneca foarte mult sideways.
In 4x4 nu sunt probleme, doar ca simt ca ii limiteaza mult posibilitatile

Attached Files

  • Attached File  094.JPG   1.23MB   487 downloads

  • 0

#14 mimi

mimi

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 136 posts
  • Location:beclean
  • Nume real:mircea
  • Telefon:745285390
  • Marca ATV:Kawasaki Prairie 650

Posted 06 January 2009 - 03:48 PM

gumele mi le-a dat un prieten ...le avea rezerva la un Suzuki Twinpeaks...care e tot kawasaki ca si ale noastre...tot tot tot...doar sigla e de suzi...
Gumele sunt tot Dunlop dar profilul e putin diferit si profilele sunt intregi...asta e cel mai important.
De unde ti-ai luat handguarg-urile si cat au fost? ...ce bine arata atv-ul tau in camuflaj...
  • 0

#15 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 06 January 2009 - 04:24 PM

Actionland Sibiu. Pe curier, 300Ron. Exista mai multe culori, vezi in poza mea, amicul meu cu KQ si-a luat rosii
  • 0

#16 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 09 February 2009 - 06:40 PM

De vreo luna m-am dotat un set de Carlisle AT489.
E alta viata si e alt ATV acum...

Attached Files


Edited by Norian, 09 February 2009 - 06:43 PM.

  • 0

#17 mihairinspeed

mihairinspeed

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 262 posts
  • Gender:Male
  • Location:SLATINA
  • Interests:ATV
  • Nume real:Mihai
  • Telefon:0722222222
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY 700 EPS
  • Numar ATV:OT-11-XXX

Posted 15 February 2009 - 06:34 PM

Nu vad eu bine sau atvul tau kawasaki bf 650 nu are suspensie independenta pe spate??
  • 0

#18 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 16 February 2009 - 11:51 AM

Nu are. Cele 650i au. Totusi, 1000E diferenta nu o merita din punctul meu de vedere

Totusi, dupa vreo 1000km facuti cu el in paralel cu un KQ, am ajuns la concluzia ca situatiile in care independenta pe spate face diferenta sunt foarte putine. La mers normal, fara abuzuri.
Poate doar daca faci extrem hardcore sa simti mai mult.
E si mult mit urban la mijloc. Cel putin pe macadam cu gropi facut la viteza mare e mult mai stabil cu punte fixa.
Si mai e vorba si de intretinere. De lipsa de intretinere de la punte fixa

Attached Files


Edited by Norian, 16 February 2009 - 11:59 AM.

  • 0

#19 mihairinspeed

mihairinspeed

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 262 posts
  • Gender:Male
  • Location:SLATINA
  • Interests:ATV
  • Nume real:Mihai
  • Telefon:0722222222
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY 700 EPS
  • Numar ATV:OT-11-XXX

Posted 17 February 2009 - 10:38 PM

Da ...ai dreptate..daca nu il folosesti foarte tare nu se simte diferenta
  • 0

#20 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 02 March 2009 - 11:39 AM

Completat setul de Carlisle AT489 si cu cele pe fata. Sunt foarte incantat de cum se misca. Le-am testat pe asfalt, zapada mare, gheata, noroi cu multa apa si noroi clisos. Se misca foarte bine, chiar nu am ce sa le cer mai mult.

Cateva poze, mai proaspete !

Attached Files


Edited by Norian, 02 March 2009 - 11:46 AM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto