Jump to content



Photo

My Cf Moto


  • This topic is locked This topic is locked
32 replies to this topic

#21 berzelius

berzelius

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:razvan
  • Telefon:720505050
  • Marca ATV:CF MOTO 500 A
  • Numar ATV:B 86 TSC

Posted 03 March 2009 - 11:26 AM

Nu am observat nimic aiurea inafara faptului ca erau uzate oblic, asta am pus-o pe seama faptului ca discul de frana nu este perfect perpendicular pe axa cilindrului receptor al etrierului. Mai mult pe stanga decat pe dreapta. In rest pistonasele nu erau blocate si culisele mergeau foarte usor, chiar aveau un pic de joc. Am curatat totul foarte bine si tin sub observatie. Nu am avut probleme de roti infranate. Placutele sunt uzate pana la metal.
Sunt cam trist din cauza asta, daca se repeta fenomenul inseamna ca o sa am niste costuri de intretinere exorbitante datorate franelor. Sper insa doar, sa fi fost un viciu de material la placutele de prim montaj. Insa m-am linistit un pic din cauza ca am constatat ca nu sunt toate CF-urile la fel, adica nu este subdimensionata frana din proiectare, ceea ce inseamna ca daca elimin o eventuala problema nu o sa mai consum placute mai multe decat benzina.

Frana fata actioneaza indiferent care comanda o folosesti, sunt etriere duble la rotile fata.

sa auzim de bine!

Edited by berzelius, 03 March 2009 - 11:34 AM.

  • 0

#22 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 03 March 2009 - 09:10 PM

Parerea mea e ca nu are nimic atv-ul, mai degraba posesorului ii place mult sa puna frana des si tare smile.gif Incearca sa te folosesti de frana de motor a atv-ului si mai putin de opriri bruste cu franare maxima. Doar parerea mea.
  • 0

#23 berzelius

berzelius

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:razvan
  • Telefon:720505050
  • Marca ATV:CF MOTO 500 A
  • Numar ATV:B 86 TSC

Posted 04 March 2009 - 01:21 PM

Am sa incerc sa fac orice, numai frana sa nu pun, la cat au costat placutele. Nu sunt agitat de felul meu, am fost in tinerete si am chinuit cateva masini dar mi-a trecut, insa am sa tin cont si de parerea ta si am sa incerc sa merg cu viteza mai mica sa il las sa se opreasca singur fara sa mai folosesc franele.
Multumesc de parere.
Ps. poate ca are o importanta si faptul ca eu cantaresc 120 kg? (si nu face fata frana de motor?)
  • 0

#24 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 04 March 2009 - 03:59 PM

Sa stii ca e importanta si masa care trebuie sa o opresti. Cu viteza poti sa mergi doar ca sa te inveti sa incetinesti din timp si sa nu fortezi foarte mult franele. Asta e valabila si la auto.
Cu cat e viteza mai mare si franezi mai mult cu atat creste... exponential uzura placutelor de frana si de ce nu si a discurilor.
  • 0

#25 Cezar33

Cezar33

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 271 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Cezar
  • Telefon:0729060090
  • Marca ATV:CF MOTO
  • Numar ATV:PH 34 CEZ

Posted 04 March 2009 - 06:07 PM

eu am dat pe placute parca 160 ron


Apropo azi mi-am ingrijit-reparat mini bestiuta (atv-ul):

-Reparat ventilator racire : Am demontat ventilatorul de la radiator am desfacut motorasul (cu toate ca era nou (schimbat pe Jan 13 2009) a incetat sa mai functioneze la ultima iesire ....motivul ..apa in el. Asadar cand intrati cu cf-ul in apa pana la faruri sa stiti ca ventilatorul trebuie demontat si aplicat urmatorul tratament ca sa nu mai aveti probleme pe viitor : - dati ventilatorul jos si ramai cu motorasul in mana ....prima impresie e ca motorasul este capsat si nu merge desfacut...gresit..cu o surubelnita constatati ca se tine doar in magnetii din interior...apoi dupa ce l-ati desfacut ungeti pe unde este nevoie (ulei de mecanisme fine la arculetele de la magneti ca aia raman intepeniti de la apa) si mai dati cu vasilina pe unde trebuie dar nu umpleti de vasilina magnetii:))sau unde fac ei contact. dupa care cand il asamblati la loc toata carcasa pe margine i-am pus silicon de motor de masina(2+2) ca sa fiu sigur ca nu mai intra apa in el vrodata, kam atat sa nu mai aveti probleme cu motorasul:)

Apropo.... dupa ce am vazut ca l-am reparat singur singurel m-am dus la service si am cerut si motorasul vechi care-l aveam initial si l-am reparat si pe ala de merge ca nou smile.gif

Next

-completat cu ulei de motor 0.2 L la 500 km (cred ca a consumat ca s-a incins mai mult decat trebuia motorul din cauza ca nu a mers ventilatorul de la radiator

-completat 0.2 L antigel ....motivul e acelasi ....s-a consumat ca nu a mers ventilatorul.

-Am strans suruburile de suprafata cate am putut ca erau multe slabite(unele lipseau)

-Am strans suruburile de la scut ...

-Spay de contacte pe unde se putea .... toate butonasele de pe el

-Am umblat pe jos la regraje (la pedala de frana) ca sa pot sa schimb mai usor vitezele

-Am rezolvat ca sa se aprinda cand pun frana stopurile spate cum trebuie (sensibilitate etc) (ele nu se mai aprindeau deloc - reglajele sunt tot la pedeaua de frana pe interior ; trebuisc verificate contactele de pe fire - e bosibil ca firele sa iasa de la respectivul contact)

Cam atat imi aduc aminte ce am facut la el, am stat vreo 3 ore smile.gif

Edited by Cezar33, 04 March 2009 - 06:07 PM.

  • 0

#26 55 RAC

55 RAC

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • Location:Sacele - Brasov
  • Nume real:Raluca
  • Telefon:acelasi
  • Marca ATV:CF MOTO
  • Numar ATV:BV 55 RAC

Posted 04 March 2009 - 07:36 PM

Eu zic sa ai grija cu uzura oblica a placutelor, poate fi din cauza jocului prea mare la culisante ceea ce va duce in timp la formarea unui canal pe culisanta si apoi numai scapi veci de uzura neuniforma.

Cat despre ventilatorul de racire, Cezar, imi pare rau dar iti recomand sa adaptezi un electroventilator cu perii si fara magneti (asa cum este jucaria de la CF) si nu vei mai avea probleme. Eu mi-am gasit unul de nu stiu ce quad la numai 120 lei si pare ca i-am dat de capat definitiv! thumbup.gif Consumul de ulei e normal pt. un motor cu carburator exploatat ca pe atv, nu are legatura cu ventilatorul blocat. Ai sa vezi... scooter.gif
Bafta!
  • 0

#27 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 04 March 2009 - 09:26 PM

Cezar, si mie mi-a luat ceva ulei la ultima iesire. Am completat si cu asta basta. E normal la peste 6-7 mii de ture sa consume si ceva ulei. La ultima iesire mi-a luat si benzina la greu, s-a dat tare la ea dar e drept ca am bagat off-road mediu spre greu si apoi cu viteza maxima vreo 60km pe sosea.

Contactul de la frana de picior a facut figuri si la mine. La fel, desfacut, curatat, reglat. Acum merge perfect.
Cu electroventilatorul nu am avut probleme dar nici nu am intrat cu el in apa, nici macar de 20cm daramite pana la faruri biggrin.gif
Lichidul de racire a scazut si la mine si nu prea ar fi trebuit sa scada. E drept, nu a scazut mult dar a scazut. Il tin sub observatie deocamdata si nu am completat ca nu era necesar.
  • 0

#28 Cezar33

Cezar33

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 271 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Cezar
  • Telefon:0729060090
  • Marca ATV:CF MOTO
  • Numar ATV:PH 34 CEZ

Posted 04 March 2009 - 10:46 PM

Eu sunt mai mult ca sigur ca mi-a mancat antigelu si ulei-ul ala din cauza ca nu a mers ventilatorul si sa supraincalzit.

Am vazut ca ai zis ca ai mers cu 60 la ora maxim pe sosea la drum asa....eu am mers si 150 de km pe sosea cu mediu 70-80 smile.gif

Edited by Cezar33, 04 March 2009 - 10:46 PM.

  • 0

#29 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 04 March 2009 - 11:30 PM

Am mers cu 90km/h o distanta de 60km smile.gif

Daca ai mers cu viteza mica s-a supraincalzit motorul. Apropos, ai indicator de temperatura la bord, ala ce zicea?
  • 0

#30 petre

petre

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 404 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Petre
  • Telefon:745145416
  • Marca ATV:New Force 500

Posted 05 March 2009 - 11:05 AM

Eu am izolat ventilatorul de la 0 km caci stiam ca ia apa si pana acum (1000km) nu am mai avut probleme.Intrerupatorul de stop pe frana e pozitonat foarte prost raportat la calitatea lui si o sa aiba probleme mereu datorita noroiului. Alta problema nasoala este butonul de comutare 4x4 care datorita defectarii lui poate duce si la defectarea motorasului de schimbare , al meu sta cu un betisor intre clapeta si buton ca altfel nu il mai pot scoate din 4x4 si am observat ca aceeasi problema o au multe cf-uri. O sa spuneti ca eu am New Force insa toate aceste piese sunt produse tot la Cf Moto. Una peste alta sunt niste buguri marunte care pot fi reparate usor si sunt foartee multumit de el , daca ar avea si bullbar fata in standard ar fi o scula cu adevarat tare, la munte nu a existat sa nu pot trece pe unde se putea trece cu un atv.
  • 0

#31 Cezar33

Cezar33

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 271 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Cezar
  • Telefon:0729060090
  • Marca ATV:CF MOTO
  • Numar ATV:PH 34 CEZ

Posted 05 March 2009 - 03:47 PM

@d drive .. al meu daca merg prea mult cu 90 la ora si peste imi taie la un momentdat acceleratie...daca merg pe portiuni mai lungi..
Atunci cand nu mergea ventilatorul de la radiator depasea valoarea normala...a fost si aproape de rosu....


@petre eu pana acum nu am avut probleme cu butonu de la 4x4 si am 4000 km hmmm
  • 0

#32 petre

petre

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 404 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Petre
  • Telefon:745145416
  • Marca ATV:New Force 500

Posted 05 March 2009 - 05:37 PM

QUOTE (Cezar33 @ Mar 5 2009, 03:47 PM) <{POST_SNAPBACK}>
@d drive .. al meu daca merg prea mult cu 90 la ora si peste imi taie la un momentdat acceleratie...daca merg pe portiuni mai lungi..
Atunci cand nu mergea ventilatorul de la radiator depasea valoarea normala...a fost si aproape de rosu....


@petre eu pana acum nu am avut probleme cu butonu de la 4x4 si am 4000 km hmmm

Ai mare grija de el !!!!
  • 0

#33 SPV13R

SPV13R

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,537 posts
  • Location:Bucuresti - Brasov
  • Nume real:stanescu petru
  • Telefon:745383430
  • Marca ATV:SUZUKI/YAMAHA/CFMOTO
  • Numar ATV:B-XX-XEB

Posted 05 April 2009 - 09:13 AM

referitor la placute, daca e folosit in off road, placutele se pot duce si intr o zi, am patito la motocicleta, poate intra ceva noroi pe acolo si asta poate duce la o uzura mare pe perioade scurte.
Spala l bine dupa iesiri, eventual foloseste un spray de curatat discuri de frana si vezi ce se intampla, asta daca nu e altceva defect pe acolo.
PS butonul de 4x4 e problema cf, recunoscuta. si ventilatorul. dar nu sunt grave si se pot remedia.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto