Are limitator la CVT Linhai-ul?
Started by
revo
, Sep 06 2006 08:10 PM
11 replies to this topic
#1
Posted 06 September 2006 - 08:10 PM
Nu am avu curiozitatea sa scot capacul de la cvt(pana acum) si din aceasta cauza vreau sa stiu daca are acea saiba care limiteaza cumva cursa rolei.
#2
Posted 11 September 2006 - 06:33 AM
Nu; la Linhai singura limitare este la levierul de acceleratie
#3
Posted 11 September 2006 - 10:06 AM
multumesc.
#4
Posted 21 September 2006 - 12:14 AM
Linhaiul mai are o limitare, de fapt chiar 2, daca nu socotim surubul de la acceleratie.
In afara de CDI, care clar limiteaza turatiile motorului in sarcina, si la care lucrez pe moment impreuna cu niste amici, de fapt cautam un CDI de moto care sa limiteze in ture mult mai sus, undeva pe la 7-8.000, mai e o valva in partea dreapta a ATV-ului, care se deschide la o presiune mai mare in evacuare si lasa sa treaca gaze esapate inapoi in carburator.
Se scoate simplu, dasfaci 2-3 suruburi, ai insa grija sa infunzi furtunul care iese din evacuare, si vezi ca spre carburator ai un furtun care pleaca din valva si se uneste printr-un T cu cel de la filtrul de aer (cred, asa imi aduc eu aminte). Scoate T-ul, si baga in carburator direct furtunul de la filtru.
Eu am scos toata jucaria, inclusiv furtunele care duc sub sa, valva, tot.
In afara de CDI, care clar limiteaza turatiile motorului in sarcina, si la care lucrez pe moment impreuna cu niste amici, de fapt cautam un CDI de moto care sa limiteze in ture mult mai sus, undeva pe la 7-8.000, mai e o valva in partea dreapta a ATV-ului, care se deschide la o presiune mai mare in evacuare si lasa sa treaca gaze esapate inapoi in carburator.
Se scoate simplu, dasfaci 2-3 suruburi, ai insa grija sa infunzi furtunul care iese din evacuare, si vezi ca spre carburator ai un furtun care pleaca din valva si se uneste printr-un T cu cel de la filtrul de aer (cred, asa imi aduc eu aminte). Scoate T-ul, si baga in carburator direct furtunul de la filtru.
Eu am scos toata jucaria, inclusiv furtunele care duc sub sa, valva, tot.
#5
Posted 21 September 2006 - 09:12 PM
Am stat sa ma gandesc la problema, teoretic e limitat din saiba aia, numai ca la grosimea de acum a ei cureaua sta pe marginea fuliilor de la motor, si pe saiba de la ambreiaj. In afara de asta saiba aia are in interior pe ax un opritor, pentru ca la ralanti ea sta inchisa. Daca pui o saiba mai ingusta, partea mai groasa a curelei va sta in aer, si in plus va fi supratensionata. O solutie ar fi niste fulii cu diametrul mai mare la motor, dar trebuie recalculate inclusiv cele de la ambreiaj si dimensiunile curelei.
#6
Posted 01 November 2006 - 07:02 PM
saiba aia ,daca exista (dar eu inca nu am vazut nici unul cu asa ceva in 4 ani ) , e de gasit intre cele doua jumatati de fulie de pe axul motorului , ideea e ca daca saiba exista limiteaza viteza maxina dar nu imfluenteaza puterea,cuplul.... asa ca e o chestie buna la un cetru de inchirieri atv
#7
Posted 02 November 2006 - 12:48 PM
Asa cum am mai scris putin mai sus, saiba aceea nu prea poate fi modificata. Sau ma rog, nu foarte usor. Si daca se modifica, se modifica tot, viteza, putere, cuplu, dar se modifica cele 3 coordonate la roata, nu la motor. Rapoartele de transmisie sunt altele, la acelasi numar de turatii ale motorului vei avea alt numar de rotatii la roata. Asta in cazul CVT-ului.
#8
Posted 22 January 2007 - 10:41 AM
Oare nu se pot monta piese de pe LC7 Racing pe un LC7 normal? Din cate imi dau seama Racing nu are limitari?
#9
Posted 22 January 2007 - 10:38 PM
Teoretic Muddy Racing este dat cu mai multi cai in specificatii, cam prea multi ca sa fie credibili. Pana la urma singura inbunatatire care mareste puterea este toba sport. Care toba sport nu poate aduce o crestere de putere mai mare de 5-7%. Deci maxim 2 cai. Nu cred ca motorul are alt alezaj, sau mai stiu eu ce modificari. Tare as vrea sa punem un 300 4X4 Classic pe banc, sa-i vedem exact coordonatele, si sa facem acelasi lucru cu un Racing. Ma preocupa ideea de tunning, va voi tine la curent cu eventualele descoperiri sau modificari.
#10
Posted 22 January 2007 - 11:42 PM
Din cate vad eu din paginile astea doua:
LC7 Muddy Racing
LC7 Muddy
Muddy Racing are 5 CP in plus, viteza maxima 96 km/h si NU este inmatriculabil, ceea ce ma face sa cred ca nu are nici o limitare, ceea ce ma face sa ma intreb daca se poate pune CDI-ul de Racing pe unul normal
Gresesc undeva?
LC7 Muddy Racing
LC7 Muddy
Muddy Racing are 5 CP in plus, viteza maxima 96 km/h si NU este inmatriculabil, ceea ce ma face sa cred ca nu are nici o limitare, ceea ce ma face sa ma intreb daca se poate pune CDI-ul de Racing pe unul normal
Gresesc undeva?
#11
Posted 23 January 2007 - 07:18 PM
N-ar avea de ce sa nu mearga CDI-ul pe un Linhai Classic, avand in vedere ca este acelasi motor. Ar trebui sa aflam daca este diferit fata de cel clasic, si o spun inca o data, tare as vrea sa vad niste teste pe banc, de putere si cuplu.
#12
Posted 13 January 2009 - 02:54 PM
QUOTE (Armadilo @ Sep 21 2006, 12:14 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Linhaiul mai are o limitare, de fapt chiar 2, daca nu socotim surubul de la acceleratie.
In afara de CDI, care clar limiteaza turatiile motorului in sarcina, si la care lucrez pe moment impreuna cu niste amici, de fapt cautam un CDI de moto care sa limiteze in ture mult mai sus, undeva pe la 7-8.000, mai e o valva in partea dreapta a ATV-ului, care se deschide la o presiune mai mare in evacuare si lasa sa treaca gaze esapate inapoi in carburator.
Se scoate simplu, dasfaci 2-3 suruburi, ai insa grija sa infunzi furtunul care iese din evacuare, si vezi ca spre carburator ai un furtun care pleaca din valva si se uneste printr-un T cu cel de la filtrul de aer (cred, asa imi aduc eu aminte). Scoate T-ul, si baga in carburator direct furtunul de la filtru.
Eu am scos toata jucaria, inclusiv furtunele care duc sub sa, valva, tot.
In afara de CDI, care clar limiteaza turatiile motorului in sarcina, si la care lucrez pe moment impreuna cu niste amici, de fapt cautam un CDI de moto care sa limiteze in ture mult mai sus, undeva pe la 7-8.000, mai e o valva in partea dreapta a ATV-ului, care se deschide la o presiune mai mare in evacuare si lasa sa treaca gaze esapate inapoi in carburator.
Se scoate simplu, dasfaci 2-3 suruburi, ai insa grija sa infunzi furtunul care iese din evacuare, si vezi ca spre carburator ai un furtun care pleaca din valva si se uneste printr-un T cu cel de la filtrul de aer (cred, asa imi aduc eu aminte). Scoate T-ul, si baga in carburator direct furtunul de la filtru.
Eu am scos toata jucaria, inclusiv furtunele care duc sub sa, valva, tot.
Eu am pe jucaria mea un CDI care nu limiteaza turatiile, am turat-o pana pe la 9000 de ture si mai mergea putin da mi-a fost frica sa nu prajesc motorul.
CDI-ul se gaseste aici: http://www.capadif.c...roducts_id=1526 e original din fabrica fara limitari nu e facut artizanal de cineva.