- este putin mai mare ca diametru exterior,cu aprox.2 cm dar incape foarte bine in cutia de filtru;
- este "fara fund" adica are orificiu pe ambele parti de aceea pe o parte l-am izolat foarte bine (l-am infundat);
- fata de cel original care are doar o insertie de panza sarmata in interior,acesta are si pe interior si pe exterior,facandu-l mai rigid,mai fix;
- cel original are un guler de cauciuc ce se fixeaza si in acelasi timp este strans peste cu un colier metalic,asta care l-am pus eu vine doar fixat direct pe gura aia de aerisire si din spate l-am fixat cu un tampon de cauciuc pt.a sta fix pe gura aia de plastic;
- diametrul gurii de fixare este cu 5 mm mai mic fata de a filtrului original de aceea vine fix pe gura de prindere ,nemaitrebuind sa il strang cu ceva ,doar cum am precizat mai sus ,l-am fixat suplimentar cu un tampon de cauciuc in spate,acolo unde l-am infundat (l-am izolat).
Am iesit putin cu el,2-3 Km prin oras si simt ca trage putin mai bine ,ce-i drept ca cel original era cam imbacsit.
Diferenta pe care o ''simt'' eu deocamdata este la buzunar ,cel original 100-120 RON iar unul sport K&N 46 euro.
Sper sa-si faca treaba la asteptarile mele ,sa nu fiu nevoit sa iau unul original care ,sincer,dupa ce l-am dat jos si l-am sectionat sa vad cam cum se prezinta,nu m-a impresionat prea tare.
Astept parerile voastre ,daca ati incercat si voi cu ceva alternativ eventual...Merci.