Pb Kawasaki
Started by
mimi
, Jun 07 2009 09:56 PM
11 replies to this topic
#1
Posted 07 June 2009 - 09:56 PM
ati mai avut careva pb asta la atv Kawasaki(eu am un 650 Vtwin, dar banuiesc ca in principiu avem cam aceeasi mecanica):
in treapta de forta L+4x4 cand da de greu caraie si troncane si nu trage, dar in R si H o ia fara pb ???
Dati o parere fratilor, o mana de ajutor.
MERCI MERCI
in treapta de forta L+4x4 cand da de greu caraie si troncane si nu trage, dar in R si H o ia fara pb ???
Dati o parere fratilor, o mana de ajutor.
MERCI MERCI
#2
Posted 08 June 2009 - 02:39 PM
QUOTE (mimi @ Jun 7 2009, 10:56 PM) <{POST_SNAPBACK}>
ati mai avut careva pb asta la atv Kawasaki(eu am un 650 Vtwin, dar banuiesc ca in principiu avem cam aceeasi mecanica):
in treapta de forta L+4x4 cand da de greu caraie si troncane si nu trage, dar in R si H o ia fara pb ???
Dati o parere fratilor, o mana de ajutor.
MERCI MERCI
in treapta de forta L+4x4 cand da de greu caraie si troncane si nu trage, dar in R si H o ia fara pb ???
Dati o parere fratilor, o mana de ajutor.
MERCI MERCI
problema este de la diferentialul fata. in 4x4 dar pe H nu face fiindca puterea scoasa de motor este mai mica. mai exacxt este partea care cupleaza si decupleaza puntea fata la apasarea de butonului de pe ghidon.
#3
Posted 08 June 2009 - 09:58 PM
QUOTE (deep dark @ Jun 8 2009, 03:39 PM) <{POST_SNAPBACK}>
problema este de la diferentialul fata. in 4x4 dar pe H nu face fiindca puterea scoasa de motor este mai mica. mai exacxt este partea care cupleaza si decupleaza puntea fata la apasarea de butonului de pe ghidon.
am impresia ca-mi patineaza putin si cureaua, poate avea legatura???
ce-mi sugerezi sa fac?
#4
Posted 08 June 2009 - 10:49 PM
nu trage de loc sau patineaza ...?
EU la 750 brute force nu cupleaza tot timpul dif fata iar cate o data dupa ce il fortez cu el cuplat mai mult timp chiar daca declupez dif si 4x4 ghidonul imi trage
stg sau dr ca si cand a rama dif-ul cuplat...
imi poate cineva da un sfat ?
EU la 750 brute force nu cupleaza tot timpul dif fata iar cate o data dupa ce il fortez cu el cuplat mai mult timp chiar daca declupez dif si 4x4 ghidonul imi trage
stg sau dr ca si cand a rama dif-ul cuplat...
imi poate cineva da un sfat ?
#5
Posted 09 June 2009 - 08:26 AM
QUOTE (mimi @ Jun 8 2009, 10:58 PM) <{POST_SNAPBACK}>
am impresia ca-mi patineaza putin si cureaua, poate avea legatura???
ce-mi sugerezi sa fac?
ce-mi sugerezi sa fac?
nu cred ca are treaba cureaua. daca problema e la grupul fata zgomotul o sa se accentuieze in timp. incearca sa schimbi uleiul. .vezi ca avand diferential blocabil nu se foloseste ulei de transmisie ci un ulei de motor 10w-40. asta scrie in manualul service, nu o spun eu.
#6
Posted 09 June 2009 - 08:28 AM
QUOTE (discovery2007 @ Jun 8 2009, 11:49 PM) <{POST_SNAPBACK}>
nu trage de loc sau patineaza ...?
EU la 750 brute force nu cupleaza tot timpul dif fata iar cate o data dupa ce il fortez cu el cuplat mai mult timp chiar daca declupez dif si 4x4 ghidonul imi trage
stg sau dr ca si cand a rama dif-ul cuplat...
imi poate cineva da un sfat ?
EU la 750 brute force nu cupleaza tot timpul dif fata iar cate o data dupa ce il fortez cu el cuplat mai mult timp chiar daca declupez dif si 4x4 ghidonul imi trage
stg sau dr ca si cand a rama dif-ul cuplat...
imi poate cineva da un sfat ?
martorul din bord iti spune ca e decuplat? ma mine e ars ledul ala dar imi au seama dupa motor si dupa cum se misca atv ul.
#7
Posted 09 June 2009 - 09:18 AM
QUOTE (deep dark @ Jun 9 2009, 09:28 AM) <{POST_SNAPBACK}>
martorul din bord iti spune ca e decuplat? ma mine e ars ledul ala dar imi au seama dupa motor si dupa cum se misca atv ul.
nu am led martor iar la mers in H sau L inainte se simte in ghidon o "forta" care tinde sa arunce stg/dr ghidonul chiar daca decuplez sau cuplez 4x4.
dupa ce merg ceva timp incercand sa tin drept ghidonul cred ca se decupleaza.
am verif cablul de dif si merge. in schimb nu stiu cam cat trebuie sa fie cursa la clapeta de la dif deoarece se misca f putin.
am schimbat uleiul de curad si l-am completat 10w-40.
este posibil sa fie o problema mecanica?
#8
Posted 27 June 2009 - 09:48 PM
am vazut ca de altfel problema e la L indiferent ca e 4*4 sau 2*4- deci nu trage in L decat daca nu-l acccelerez prea tare , daca da de greu sau accelerez mai tare huruie si nu trage ???? ce parere aveti
???
???
#9
Posted 27 June 2009 - 11:51 PM
@deep dark - esti sigur ca trebuie folosit 10w - 40 pentru diferential blocabil!?, eu am senzatia ca e o greseala, vorbind din proprie experienta referitoare la ATVuri si masini teren cu diferentiale blocabile!!!
@mimi: verifica starea curelei si a contragreutatilor din ambreiajul centrifugal
@mimi: verifica starea curelei si a contragreutatilor din ambreiajul centrifugal
Edited by razu, 27 June 2009 - 11:53 PM.
#10
Posted 29 June 2009 - 09:37 PM
merci de sfaturi, am sa incerc sa desfac cutia de la curea si sa vad cum e...o sa revin
#11
Posted 30 June 2009 - 09:47 AM
La dif se pune 80w90, nu umblati cu prostii !
Intra 300ml si se umple prin busonul aflat langa roata stanga fata - se desface cu cheie de 19. Uleiul iti poti pune cu o siringa, intra super bine.
Intra 300ml si se umple prin busonul aflat langa roata stanga fata - se desface cu cheie de 19. Uleiul iti poti pune cu o siringa, intra super bine.
#12
Posted 12 July 2009 - 01:09 PM
QUOTE (razu @ Jun 28 2009, 12:51 AM) <{POST_SNAPBACK}>
@deep dark - esti sigur ca trebuie folosit 10w - 40 pentru diferential blocabil!?, eu am senzatia ca e o greseala, vorbind din proprie experienta referitoare la ATVuri si masini teren cu diferentiale blocabile!!!
@mimi: verifica starea curelei si a contragreutatilor din ambreiajul centrifugal
@mimi: verifica starea curelei si a contragreutatilor din ambreiajul centrifugal
la kawa 360 prarie am dif blocabil manula. uleiul din manualul service este 10W40. nu vb prostii. am gasit asta si pe un forum din state pt ca nu imi venea sa cred. din cate stiu eu este acelasi atv cu motor mai mare.am manualul si in format pdf, vi l pot furniza.