Granzii
Started by
Dumi_cat
, Jun 22 2009 02:22 PM
9 replies to this topic
#1
Posted 22 June 2009 - 02:22 PM
http://www.quadjourn...klasse#more-428
Aveti un link cu un test profi facut in Germania. Cautati mai jos ca aveti si comentariu ni engleza daca germana nu va place.
Aveti un link cu un test profi facut in Germania. Cautati mai jos ca aveti si comentariu ni engleza daca germana nu va place.
#2
Posted 26 June 2009 - 04:12 PM
Super, mi-a placut.
Concluzia dupa vizionare a fost ca, desi banuiam mai demult, acum m-am convins definitiv: Chinezu', Suzana si Ursache rulz!
Concluzia dupa vizionare a fost ca, desi banuiam mai demult, acum m-am convins definitiv: Chinezu', Suzana si Ursache rulz!
#3
Posted 26 June 2009 - 04:38 PM
QUOTE (ursuatvist @ Jun 26 2009, 05:12 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Super, mi-a placut.
Concluzia dupa vizionare a fost ca, desi banuiam mai demult, acum m-am convins definitiv: Chinezu', Suzana si Ursache rulz!
Concluzia dupa vizionare a fost ca, desi banuiam mai demult, acum m-am convins definitiv: Chinezu', Suzana si Ursache rulz!
Fii mai explicit. De ce crezi ca oblicii rulz? La ce s-a testat acolo cred n-ar face fata (decat la pret)
#4
Posted 26 June 2009 - 10:51 PM
QUOTE (Dumi_cat @ Jun 26 2009, 05:38 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Fii mai explicit. De ce crezi ca oblicii rulz? La ce s-a testat acolo cred n-ar face fata (decat la pret)
Ce ti se pare tie ca s-a testat asa de neimaginat in film?
Adica no commnent pentru granzi la capitolul motoare! Au putere de nu ai ce sa faci cu ea dupa parerea mea.
Dar la capitol offroad extrem nu s-a testat nimic ... ce s-a filmat e cam ce faceam eu weeekend de weekend cu linhaiul anul trecut iarna...hmmm abia astept sa vina draga iarna.
Bine s-a testat frana de motor etc, dar ala a fost traseu un pic mai mult decat usor,trecutul peste busteni fiind mai mult comercial.
... mi-au placut cum pleaca de pe loc granzii si sunt sigur ca sunt o senzatie pe un drum forestier...
Cred ca as alege pe primul loc (pentru sufletul meu) KingQuad-ul ,apoi AC-ul din cele 3 mi s-a parut mai ok ,apoi BRP si din banii de polaris...probabil as lua altceva.
Edited by otto_csm, 26 June 2009 - 10:57 PM.
#5
Posted 26 June 2009 - 11:01 PM
Cosmine, trebuie sa intelegi ca pentru unii conteaza cum pleaca de pe loc si viteza maxima mai mult decat capacitatile off-road in sine, capacitatea de catarare, etc.
Cred ca fiecare atv are rostul lui si fiecare isi cumpara un anume atv conform preferintelor lui. E bine ca sunt de toate pentru toti.
Nici pe mine nu impresioneaza mai cu nimic "granzii" astia. Totusi cel mai mult mi-a placut BRP-ul.
Cred ca fiecare atv are rostul lui si fiecare isi cumpara un anume atv conform preferintelor lui. E bine ca sunt de toate pentru toti.
Nici pe mine nu impresioneaza mai cu nimic "granzii" astia. Totusi cel mai mult mi-a placut BRP-ul.
#6
Posted 27 June 2009 - 09:54 AM
QUOTE (d-rive @ Jun 27 2009, 12:01 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Cosmine, trebuie sa intelegi ca pentru unii conteaza cum pleaca de pe loc si viteza maxima mai mult decat capacitatile off-road in sine, capacitatea de catarare, etc.
Cred ca fiecare atv are rostul lui si fiecare isi cumpara un anume atv conform preferintelor lui. E bine ca sunt de toate pentru toti.
Nici pe mine nu impresioneaza mai cu nimic "granzii" astia. Totusi cel mai mult mi-a placut BRP-ul.
Cred ca fiecare atv are rostul lui si fiecare isi cumpara un anume atv conform preferintelor lui. E bine ca sunt de toate pentru toti.
Nici pe mine nu impresioneaza mai cu nimic "granzii" astia. Totusi cel mai mult mi-a placut BRP-ul.
Inteleg perfect si sunt sigur ca sunt super atv-uri. Dar nu mi s-a parut ca le-au testat prea misto in offroad ...le-as fi bagat frate sa vad ce pot ,nu sa scoti in evidenta numai avantajele.
DUMI_cat sa nu te superi ..ca eu in spun parerea (buna proasta cam peste tot)
PS: mi-a placut cum a plecat BRP pe zapada.
Edited by otto_csm, 27 June 2009 - 10:00 AM.
#7
Posted 27 June 2009 - 12:29 PM
Exact ce ziceam. Au fost testate subiectiv, conform cu preferintele celor care le-au testat. Vrem nu vrem, fiecare e subiectiv in felul lui si aproape ca nu exista un test auto, moto sau alte vehicule care sa fie 100% obiectiv
Exista utilizatori de atv-uri care considera ca off-road e mersul pe drum forestier. In felul lor au dreptate, in al nostru, nu
Mie imi place BRP dar e scump si consuma o gramada. Doua lucruri pentru care nu l-as cumpara si nu fac parte din categoria aia cu strugurii acri Dar pentru altii, ce nu-mi convine mie, nu prea ii intereseaza si uite de aia avem colegi cu BRP-uri.
Exista utilizatori de atv-uri care considera ca off-road e mersul pe drum forestier. In felul lor au dreptate, in al nostru, nu
Mie imi place BRP dar e scump si consuma o gramada. Doua lucruri pentru care nu l-as cumpara si nu fac parte din categoria aia cu strugurii acri Dar pentru altii, ce nu-mi convine mie, nu prea ii intereseaza si uite de aia avem colegi cu BRP-uri.
#8
Posted 28 June 2009 - 10:16 PM
QUOTE (otto_csm @ Jun 27 2009, 10:54 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Inteleg perfect si sunt sigur ca sunt super atv-uri. Dar nu mi s-a parut ca le-au testat prea misto in offroad ...le-as fi bagat frate sa vad ce pot ,nu sa scoti in evidenta numai avantajele.
DUMI_cat sa nu te superi ..ca eu in spun parerea (buna proasta cam peste tot)
PS: mi-a placut cum a plecat BRP pe zapada.
DUMI_cat sa nu te superi ..ca eu in spun parerea (buna proasta cam peste tot)
PS: mi-a placut cum a plecat BRP pe zapada.
Hai frate de ce sa ma supar? Vorbesti de parca AC ar fi marca lu' tata. Mie mi-a placut filmuletzu si l-am pus aici sa-l vedeti si voi. Ideea e ca acolo este prezentat un Drive Test asa cum se face, nu cum se crede in Romania, ca trebuie sa rupi masina in doua ca sa iti dai seama de calitatile ei. Intr-adevar are un iz comercial care mi se pare normal, atat cat sa agite un pasionat sa mearga si sa vada masina sau sa faca un DT. Cred in continuare ca cele 3 marci sunt cele mai tari in materie de atv pt ca asta este domeniul lor de activitate si se concentreza pt a face ceva performant. In Romania clientii nu cumpara marca, ei cumpara pretul si sa nu-mi spuna niciun posesor de KQ ca daca i-as da un Arctic Cat 700 EFI la 5000 euro nu l-ar cumpara.
Revenind la filmulez eu n-am spus ca e ceva de neimaginat, am spus ca e ceva profi cu comentarii ok. Cum v-ati imagina voi un test obiectiv?
#9
Posted 28 June 2009 - 10:53 PM
Si doar ca exercitiu de imaginatie e greu sa nu fii subiectiv.
Interesant ar fi daca atv-urile ar avea cam aceleasi preturi care s-ar cumpara mai mult...
Interesant ar fi daca atv-urile ar avea cam aceleasi preturi care s-ar cumpara mai mult...
#10
Posted 29 June 2009 - 02:02 PM
QUOTE (Dumi_cat @ Jun 26 2009, 05:38 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Fii mai explicit. De ce crezi ca oblicii rulz? La ce s-a testat acolo cred n-ar face fata (decat la pret)
Asa cred eu. Poate ca pentru ca Linhai si Suzi am vazut la treaba in diverse ocazii, de Ursuleanu ce sa mai vorbesc...
Si mai cred ca s-ar descurca onorabil.
In plus, cred ca ar fi bine sa fii un pic mai explicit cand spui ''oblici'', ca ''oblici'' sunt chinezii, japonezii....taiwanezii.... koreenii.... etc. Daca interpretam ''oblici'' intr-un sens mai larg si sapam un pic sa vedem pe unde se produc si se asambleaza in ziua de azi ATV-urile, s-ar putea ca si ''granzii'' sa inceapa sa se galbejeasca la fata
In fine, pana la urma e o chestie subiectiva. Cel mai ''grande'' atv e cel care iti place si pe care ti-l poti permite dpdv costuri. Asta daca esti numai utilizator de tractoras. Daca esti in business-ul asta, criteriile sunt altele, normal.