Schimbare Placute Frana Kq750
#41
Posted 13 June 2013 - 11:21 PM
Verifica etrierele si o aerisire eventual
#42
Posted 12 April 2017 - 07:55 PM
Mi am schimbat placutele de frana,am aerisit dar prinde foarte putin frana!
M am cam chinuit sa imping pistonul inapoi pentru a face loc placutelor;oare erau blocate?are legatura asta?
Daca sunteti draguti,ma puteti ajuta cu o parere!?
Multumesc!
#43
Posted 12 April 2017 - 11:10 PM
Mai aeriseste ! cu putina rabdare vei avea si rezultate ! Asta in conditia in care inainte de a schimba placutele aveai frana !
Edited by apriliacluj, 17 March 2020 - 04:50 PM.
#44
Posted 13 April 2017 - 07:18 AM
Sal, daca instalatia este ok si inainte ai avut frana pot fi doua motive:
- ai cumparat placute de mai proasta calitate, care din propria experienta nu isi fac treaba foarte bine, efectiv nu blocheaza rotile
- placute bune care logic trebuie sa se aseje pe discuri, exact ca si la masina, discul are o amprenta ( uzura care nu este perfect dreapta, are mai multe denivelari) motiv pentru care si placuta trebuie sa isi faca acea amprenta ca sa franeze pe toata suprafata ei. La inceput placutele nu se apropie perfect pe disc, prind in acele denivelari.
O zi faina
Edited by adirpe1709, 13 April 2017 - 07:19 AM.
#45
Posted 13 April 2017 - 10:42 AM
Mai aeriseste ! cu putina rabdare vei avea si rezultate ! Asta in conditia in care inainte de a schimba placutele aveai frana !
Am aerisit...de tot iesea doar lichidul de frana..!ma gandesc ca este aer in partea superioara a instalatiei!!o sa mai insist si azi...!
Aveam frana inainte!
Multumesc!
Placutele sunt TRW!nu stiu cat de rele..sau cat de bune sunt!
Iar legat de discuri...intradevar...am mers putin fara "carne" pe placute..si sunt putin afectate discurile...dar la mine nu se intareste "pedala" de frana...ceea ce nu cred ca are legatura cu placutele sau uzura discurilor!!
Multumesc!
Edited by apriliacluj, 17 March 2020 - 04:51 PM.
cosmetizari
#46
Posted 13 April 2017 - 02:29 PM
#47
Posted 13 April 2017 - 10:15 PM
Desfaci capacul de sus, desfaci un aerisitor si torni lichid sus, iar forta gravitationala isi va face treaba. Faci asa cu fiecare in parte dupa care verifici sa ai frana.
Lagat de treaba cu mersul metal pe metal, o perioada (pana se fac din nou oglinda discurile, eficienta de franare va scadea putin).
Legat de marca placutelor, eu am inceput cu Ferodo, apoi TRW dupa care am dat de EBC (aici vb de acum 7-8 ani in urma cand eram cel de la tejghea care vintea si monta ceea ce vinde). Dintre cele 3 cea mai ok mi se pare EBC, aici ma refer la prima reactie cand dai jos ambalajul, par mai cu simt de raspundere finisajele. Acum sunt fan Brembo (la moto) si Premier la ATV... Fiecare producator face 3 tipuri de placute (unii mai multe dar nu intram in prea multe detalii). Ca si clasament sunt cele organice (sunt ieftine, se consuma repede si nu prea uzeaza discul, daca ploua... pa pa frana, ca aluneca pe apa). Multi producatori echipeaza Atv-ul cu asa ceva (originalele) ca sa se termine repede sa ai ce schimba la revizii).
Apoi vin cele sinterizate sau Standard care sunt undeva putin mai tari (mananca putin si din disc).
Si cele Racing sau ceramice sau Full Sinterizate, cele care musca din discul de frana fara mila. Dar si eficienta franei e pe masura, fara a mai simtii vreo diferenta notabila daca e ud sau uscat.
La KQ am folosit EBC (alea cele mai tari), la Can can folosesc Premier (sunt undeva la 100 ron setul pe roata) au eficienta aproape dubla fata de cele originale (care au tinut aprox 800 km pe fata, poate din ei am facut si cu metal pe metal). Acum am undeva la 4500 km cu ele si inca se tin bine...
#48
Posted 26 April 2017 - 10:52 AM
la KQ se poate aerisi simplu.
Desfaci capacul de sus, desfaci un aerisitor si torni lichid sus, iar forta gravitationala isi va face treaba. Faci asa cu fiecare in parte dupa care verifici sa ai frana.
Lagat de treaba cu mersul metal pe metal, o perioada (pana se fac din nou oglinda discurile, eficienta de franare va scadea putin).
Legat de marca placutelor, eu am inceput cu Ferodo, apoi TRW dupa care am dat de EBC (aici vb de acum 7-8 ani in urma cand eram cel de la tejghea care vintea si monta ceea ce vinde). Dintre cele 3 cea mai ok mi se pare EBC, aici ma refer la prima reactie cand dai jos ambalajul, par mai cu simt de raspundere finisajele. Acum sunt fan Brembo (la moto) si Premier la ATV... Fiecare producator face 3 tipuri de placute (unii mai multe dar nu intram in prea multe detalii). Ca si clasament sunt cele organice (sunt ieftine, se consuma repede si nu prea uzeaza discul, daca ploua... pa pa frana, ca aluneca pe apa). Multi producatori echipeaza Atv-ul cu asa ceva (originalele) ca sa se termine repede sa ai ce schimba la revizii).
Apoi vin cele sinterizate sau Standard care sunt undeva putin mai tari (mananca putin si din disc).
Si cele Racing sau ceramice sau Full Sinterizate, cele care musca din discul de frana fara mila. Dar si eficienta franei e pe masura, fara a mai simtii vreo diferenta notabila daca e ud sau uscat.
La KQ am folosit EBC (alea cele mai tari), la Can can folosesc Premier (sunt undeva la 100 ron setul pe roata) au eficienta aproape dubla fata de cele originale (care au tinut aprox 800 km pe fata, poate din ei am facut si cu metal pe metal). Acum am undeva la 4500 km cu ele si inca se tin bine...
Multumesc de ajutor,Adi Radu!
Am facut cum ai spus tu...si e totul bine acum!
#49
Posted 17 March 2020 - 09:13 AM
Tocmai am schimbat placutele la un King Quad 700 din 2006. Am pus placute TRW 787SI si 788 SI. Peste tot erau cam 85-100-125 lei setul. Caut codul pe autokarma, 69 lei setul. Daca nu gasiti decat 787, sunati ca au si 788 dar nu apare pe site.