Dovada:
Accidente Cu Atv-ul Si Noi Victime!
#21
Posted 24 November 2009 - 10:20 PM
Dovada:
#22
Posted 25 November 2009 - 07:49 AM
Concluzia si norocul meu dupa toate cazaturile a fost ECHIPAMENTUL super soft si trebuie sa stai conectat in permanenta la traseu sa tratezi fiecare portiune cu calm
Edited by romanu, 25 November 2009 - 07:50 AM.
#23
Posted 26 November 2009 - 07:06 AM
APROPO DE CUTIE EU DACA AVEAM ATUNCI CUTIA NU MAI ERA NEVOIE SA-MI RIDIC MANA DREAPTA CU CEA STANGA O SAPTAMANA
CINE VREA SA MEARGA LA SUPER EXTREM CLAR NU AI NEVOIE DE CUTIE , REFERITOR LA ARMURA TE PROTEJEAZA DAR DACA PICA PE TINE NU PREA E BINE .
Cand e vorba sa se intample se intample ,un prieten de al nostru a mers o singura data fara armura si a cazut de pe atv, si o problema cu o articulatie fracturata ,acum nu o misca cum trebuie dupa un an,trebuie alte interventi chirurgicale .
Important e sa fi sanatos ,ca daca esti sanatos te descurci,in orice imprejurare.
Edited by budy, 26 November 2009 - 07:09 AM.
#24
Posted 26 November 2009 - 08:21 AM
In prezent sunt mult mai bine. Mana e aproape refacuta, insa mai am probleme la coaste cand respir. Stricaciuni Atv:
-Oglinzi stanga dreapta sparte;
-Suportul oglinzilor crapat;
-Cablu de acceleratie cu suport si clapeta- distruse;
-Contact electric -merge dar e jupuit rau;
-Masca plastic spate-cea neagra pe care se monteaza cutia spate (doar plasticul fara semnalizari si stop- acestea sunt bune. Doar plasticul s-a spart)-sparta;
-Cutie fata (cea neagra cu care vine echipat Linhaiu din fabrica) sparta;
-Masca faruri (plasticul acela negru unde sunt bagate farurile) sparta;
Acum caut pe cineva care sa dezmembreze un Linhai ... poate fac rost de ceva piese sh mai ieftine. Noi sunt cam scumpe...
Edited by robert_kiran, 26 November 2009 - 08:23 AM.
#25
Posted 30 November 2009 - 11:36 PM
A trecut suficient timp de la accidentul meu ... 16.12.2007 si acum pot vorbi deschis despre el!
Intr-un moment de tigara si alcool, eu nefiind pasionat de nici una din ele ... si pentru ca tocmai urcase un Linhai pe acolo ... incerc si eu, incerc de mai multe ori, anvelopele mele deja formasera un fel de sleau ... sunt indemnat mai tare ... ii dau mai tare si veti vedea filmarea:
In momentul in care ATV-ul a cazut cu bordul pe mine, casca open-face nu m-a protejat ...
Au fost momente de panica, zapada era rosie toata, eu ma ridic ... incerc sa inchid gura, nu se inchidea normal, imi ating dintii cu limba si-mi dau seama ca sunt toti acolo ... dar ceva nu era in regula!
Dupa ... ma urc pe ATV, imi conduc colegii de plimbare din Padurea Babadag pana la Popasul 2Iepurasi unde lasasem masinile ... ma duc la baie ... umplu tot de sange ... eu si Ion plecam cu masina mea spre Cta, lasam remorca in grija lui Razvan! Ajung la urgenta ... radiografii ... ei zic ca totul este ok ... plec acasa ... am deja ochii negri! Vine doctorul de familie (Sabyn) si-mi zice ... sa merg din nou la spital!
A doua zi, impreuna cu Razvan si sotia lui mergem la spital si se descopera ca am maxilarul fracturat in 4 locuri ... operatie, fixat maxilarul de mandibula si 45 de zile am mancat cu paiul, inclusiv sarmale!
Dupa 2 saptamani a nins si am iesit deja cu ATV-ul la plimbare, dar fara casca ... ci doar cu fes, pentru ca nu puteam purta casca din cauza aparatului care imi imobiliza maxilarul!
ATV-ul a avut doar farul central spart, incredibil de rezistent KingQuad-ul!
Urmari: in urma accidentului, am nasul stramb! Am ramas cu frica de pante, si totusi mi-am luat un ATV mai puternic! Mi-am cumparat echipament! Tot ma dau cu ATV-ul, desi majoritatea ma considera nebun, dupa ce am patit la acel accident! "Nu cunoaste inapoi!" ... era deviza de atunci, acum aplic ... "Exista o ruta ocolitoare?"
Concluzia: Nu merita sa risti, daca te intorci sanatos de la o tura se cheama distractie ... atlfel nu!
Multumesc pe aceasta cale, celor care m-au ajutat atunci!
Am gasit o poza care nici nu stiam ca exista ... imediat dupa accident:
Attached Files
#26
Posted 01 December 2009 - 02:08 AM
#27
Posted 01 December 2009 - 09:33 AM
#28
Posted 01 December 2009 - 11:43 AM
Este ok ... are glezna cu entorsa de gradul 2 si ligamentente interioare de la genunchi rupte, vom afla mai multe abia maine! Acum are o atela gipsata ca sa-i mentina genunchiul si glezna! Topaie in carje, o doare piciorul lovit daca il antinge, este putin umflat si cel mai greu este efortul e care-l face pentru a se deplasa!
#29
Posted 01 December 2009 - 01:18 PM
#30
Posted 01 December 2009 - 05:07 PM
Multa sanatate!
#31
Posted 01 December 2009 - 05:37 PM
#32
Posted 02 December 2009 - 10:07 AM
#33
Posted 02 December 2009 - 10:19 AM
#34
Posted 02 December 2009 - 10:28 AM
Asta a fost prima mea ieshire la munte
Inainte de asta cu ceva ani in urma, eram pe strada incarcam mashina, si un prieten trece cu un quad chinezesc de la metro luat, si am zis sa dau o tura pana in capu' strazi cu el, a-1a, a-2a, a-3a cred ca aveam vreo 50 sau rupt capetele de bara nu am mai avut directie a inceput sa faca stanga dreata sa sara pe doua roti si dupa mi sa zis ca am intrat intro dacie, eu m-am trezit pe jos (tine-ti cont ca nu aceam nici un echipamen de protectie nici macar casca eu eram la mashina) am avut convulsi 20 de secunde a trebuit sa stau 7 zile in pat cu perfuzi ( super tari alea, eram drogat tot timpu ca sa stau calm)
Cam astea au fost cazaturile mele cu atv-u ca ma lovit o soferita incepatoare cand eram cu scuteru si mi-a rupt picioru nu se pune
Si aici aveti cazatura lui Sandu, motivele cazaturi : cineva ( nu dau nume) il invatase sa coboare cu 4x4 si in R ca cica il controleaza mai bine, ei bine asa sa nu faceti uite de ce :
Eu iam arata tot acolo dupa ca in 4x4 cu L se poate cobora doar tinand de ghidon fara frana
#35
Posted 02 December 2009 - 11:08 AM
CE-A FACUT MA??????????? Cine a putut face asa ceva? Nici sub forma de gluma nu ar fi trebuit sa spuna asa ceva. Iar daca intr-adevar omul respectiv chiar a crezut ca o coborare se face asa, cu tot respectul ...ar trebui sa se abtina de la a mai da sfaturi altora..
L.E. Gata..m-am mai calmat si am mai redus tonul jignitor al cuvintelor . Ma enervasem groaznic vazand ca exista cineva care ar putea da astfel de sfaturi....
Edited by richelieu, 02 December 2009 - 11:34 AM.
#36
Posted 02 December 2009 - 11:33 AM
Si aici aveti cazatura lui Sandu, motivele cazaturi : cineva ( nu dau nume) il invatase sa coboare cu 4x4 si in R ca cica il controleaza mai bine, ei bine asa sa nu faceti uite de ce :
Eu i-am aratat tot acolo dupa ca in 4x4 cu L se poate cobora doar tinand de ghidon fara frana
Tocmai vroiam sa-l rog pe Bibi sa puna aici filmul pentru a exemplifica ... o cadere in coborare ... dar se pare ca nu-i cazul! In schimb, toata lumea a invatat ACUM ca nu se face asa!
Multa sanatate lui Sandu!
#37
Posted 02 December 2009 - 12:04 PM
Eu iam arata tot acolo dupa ca in 4x4 cu L se poate cobora doar tinand de ghidon fara frana
[/quote]
cine a dat sfatu asta binevoitor? din cati cunosc eu nici unu nu ar fi indemnat lumea la mers inapoi in coborare .... dal in vileag
#38
Posted 02 December 2009 - 02:09 PM
L.E. Gata..m-am mai calmat si am mai redus tonul jignitor al cuvintelor . Ma enervasem groaznic vazand ca exista cineva care ar putea da astfel de sfaturi....
richelieu.....stii care e faza cea mai tare.....ca persona care l-a sfatuit pe Sandu(nici eu nu dau nume).....mi-a spus si mie acelas lucru....si chiar asa am coborat si eu acea panta....dar nu am avut nici o problema.....din fericire .....ce e drept eu nu am folosit acceleratia ci doar putin frana spate...apo l-am lasat sa coboare liber.....dar totusi mai bine se coboara cu treapta LOW.....
#39
Posted 02 December 2009 - 02:27 PM
Eu sunt incepator dar faza cu R la coborare depaseste cu mult si limitele unei glume. Tehnic pricep ce se intampla acolo dar practic, mai ales la coborare, uneori ai nevoie sa-i dai putin gaz si nu inteleg cum faci treaba asta daca esti in R. Apoi, daca era pe LOW sau chiar si in HIGH nu se putea intampla asa ceva. Trebuia sa lase ateveul sa curga putin la vale si nu se intampla nimic.
Imi pare rau de intamplare si sper ca nu sunt urmari serioase.
#40
Posted 02 December 2009 - 02:32 PM
acum in alta ordine de idei......
si eu am idee ce se intampla acolo......ambreajul centrifugal iti permite sa cobori o panta chiar daca esti in treapta"R"....DAR NU TREBUIE ATINSA ACCELERATIA...... insa eu eram cu spatele cand Sandu a cazut.....si din film pare ca nu a facut o coborare cursiva........asta e......bine ca nu a fost mai grav.....si pe viitor stie fiecare ce are de facut......