Modificarea Raportului De Transmitere La Kq
#1
Posted 15 February 2010 - 01:24 PM
O data cu aceasta modificare apare si un mic dezavantaj pentru unii. Anume scaderea vitezei maxime atinse cu cca 5-8km/h. Exista insa remediu si pentru acest lucru si se pastreaza avantajele demultiplicarii mai mari.
Pentru ca ai nostri colegi americani au facut un topic dedicat cu explicatii si imagini aduc multumirea noastra lor si folosim si noi aceasta informatie. Atentie ca exista inclusiv link catre prezentare video.
http://www.nyrocatv....i?viewtopic=340
Pentru orice alte intrebari, nu ezitati.
#2
Posted 15 February 2010 - 01:28 PM
#3
Posted 15 February 2010 - 01:31 PM
Daca cineva vrea sa se apuce de treaba asta sa-mi dea pm sau sa ma sune sa ii spun niste lucruri de care nu m-am prins nici eu din prima...
#4
Posted 15 February 2010 - 02:21 PM
tu de unde le ai luat ?
#5
Posted 15 February 2010 - 02:34 PM
Nu recomand sa puneti saibe mai groase (in total) de 2-2,5mm.
#6
Posted 15 February 2010 - 03:04 PM
dimensiunile 32,5mm exterior si 22mm interior sper sa fie corecte(am dat pe traducere pagina cu google)
#7
Posted 15 February 2010 - 03:07 PM
Americanii au folosit nu stiu ce saibe de pe la Yamaha sau nu stiu de pe la ce... Dar acolo, poti pune orice, sa reziste la temperatura e important, adica sa nu pui de plastic, ala s-ar putea topi probabil, atunci cand se incinge rau ambreiajul.
Sa nu depasesti 3mm ca dupa aia ramane o componenta a ambreiajului, imi scapa acum cum ii spune, pe dinafara si nu mai sta cum trebuie pe axul ala cu caneluri.
#8
Posted 15 February 2010 - 03:14 PM
#9
Posted 15 February 2010 - 03:39 PM
am gasit strungar la mine in otopeni,chiar aveam nevoie de unul pentru axurile de la bascula
aveti idee bucsile de la bascula(cele din teflon)se pot face si din alt material ?
#10
Posted 15 February 2010 - 03:47 PM
#11
Posted 15 February 2010 - 05:09 PM
Nu conteaza din ce metal sunt desi e preferabil sa nu corodeze.
In plus, daca tot va apucati de operatiune si desfaceti partea asta, merita sa dati jos ambele jumatati exterioare ale fuliilor (dreapta si stanga) si sa curatati bine rolele si ce mai e pe acolo. Se aduna multa mizerie, mai ales cand incepe sa patineze cureaua si se aduna tot reziduul acela de la frictiune.
Atentie, nu desfaceti jumatatile de fulie dinspre motor ca sunt etansate cu grupul motor!
#12
Posted 15 February 2010 - 10:02 PM
vreau si eu. te rog sa ma iei in calcul la numaratoare !
#13
Posted 15 February 2010 - 10:48 PM
#14
Posted 15 February 2010 - 10:56 PM
#15
Posted 16 February 2010 - 09:46 AM
#16
Posted 18 July 2014 - 09:06 PM
Salut,
a pus cineva saibe pe la ambreiaj? si daca a pus, ne poate spune daca se simte diferenta la frina de motor?
Multumesc.
Si vroiam sa stiu daca trebuie demontate ambele fulii sau numai cea din dreapta.
Multumesc.
Edited by iusau, 18 July 2014 - 10:04 PM.
corectare greseli gramaticale. Adrian, rog atentie din partea ta.
#17
Posted 10 June 2018 - 09:49 PM
a facut cineva modificarea? se simnte vreo diferenta? si daca ne poate spune pasii care trebuie sa ii urmam ca site-ul de mai sus nu este de gasit
#18
Posted 11 June 2018 - 07:14 AM
deja la postarea din 2014 nu s-a raspuns, majoritatea participantilor la acest topic nu mai sunt activi pe forum.... discutiile erau din 2010 februarie....
incearca linkul din prima postare
succes!
PS. principiul e bun si functioneaza, daca te apuci, spor la surubarit!