Cf Moto Cu Jante Intoarse
#1
Posted 17 March 2010 - 08:50 PM
#2
Posted 17 March 2010 - 11:19 PM
#3
Posted 17 March 2010 - 11:39 PM
Cred ca totusi cu niste distantiere faci treaba mai buna E cam exagerat cat le-ai scos in afara. Plus de asta, CF-ul are stabilitate foarte buna, atat laterala cat si longitudinala.
#4
Posted 17 March 2010 - 11:55 PM
Edited by undercover, 17 March 2010 - 11:57 PM.
#5
Posted 18 March 2010 - 09:19 AM
Edited by sabyn, 18 March 2010 - 09:20 AM.
#6
Posted 18 March 2010 - 09:21 AM
O sa fac si eu o proba la Suzuki KingQuad cu jante de tabla!
#7
Posted 18 March 2010 - 10:48 AM
#8
Posted 18 March 2010 - 10:52 AM
distanta trebuie sa fie mai mare sau egala intre rotile de fata si cele de spate.
daca este mai mare pe spate atunci stabilitatea creste enorm dar supravireaza.
i-ti recomand sa faci o proba cu fata mai lata.
poti intoarce si cele de pe fata si sa lasi spatele asa cum este original si vei vedea o imbunatatire a stabilitati si o mai buna manevrabilitate a directiei.
#9
Posted 18 March 2010 - 01:31 PM
Parerea mea este aceea de a nu face imprudente notabile mai ales ca janta propriuzisa are rol si de protectie asupra sistemului de frinare cat si la burdufele planetarelor.
Pe cat facem pariu ca in 2 luni de exploatare in asemenea conditii apare pe acest forum urmatoarea intrebare: Ajutor am nevoie de planetare.
#10
Posted 18 March 2010 - 02:32 PM
#11
Posted 18 March 2010 - 06:42 PM
A si nu a inebunit, e doar foarte pasionat .
#12
Posted 18 March 2010 - 07:02 PM
#13
Posted 18 March 2010 - 07:14 PM
#14
Posted 18 March 2010 - 07:34 PM
Un 4-5 cm scoase in afara e acceptabil. 10, cam mult.
#15
Posted 18 March 2010 - 07:41 PM
Subscriu . Vezi ca nu e vorba numai de apasarea rotilor, asupra rulmentilor respectivi actioneaza muuuult mai multe forte, atat radial cat si axial si cam toate cresc. Da...si parerea mea este ca 10 e cam mult. In plus, pe moment te incanta castigul de stabilitate, dar vei vedea ca raportul castig/pierdere nu-i cum crezi tu, ba s-ar putea sa fie chiar pe dos. Depinde si ce faci cu ATV-ul, dar...sunt destui care au renuntat la niste simple distantiere, pentru ca au constatat ca, pe langa avantajele evidente, aduc si dezavantaje destul de mari si nu chiar vizibile in prima faza, in materie de handling.
#16
Posted 18 March 2010 - 07:58 PM
Gramer cred ca te-ai incalzit cam tare si modul tau de abordare denota o lipsa de respect fata de colegi.(fara suparare)
in privinta cheltuielilor cred ca sunteti de acord ca acest sport este destul de scump,cine are bani de jucarii are si de intretinere asa ca sa nu mai judecam din acest punct de vedere.
o zi buna.
#17
Posted 18 March 2010 - 07:59 PM
iar atitudinea lui gramer nu mi sa parut ok.
Edited by undercover, 18 March 2010 - 08:00 PM.
#18
Posted 18 March 2010 - 08:08 PM
#19
Posted 18 March 2010 - 09:02 PM
Ovidiu, hai ca fiind moderator ma bag sa moderez, altfel nu ziceam nimic
Gramer (Iulian) e un om mai direct care zice ce gandeste, cel putin din cat l-am cunoscut eu. In acelasi timp, isi respecta colegii chiar daca, cum ziceam, e mai direct Te asigur ca in teren te poti baza pe ajutorul lui sau a gashtii din Roman.
On-topic.
Adi, ce ai facut tu se numeste experiment. O sa vezi pe propria piele daca e bine sau nu. E vorba aia, teoria ca teoria dar practica ne omoara.
Asa ca noi comentam teoretic ceea ce ai facut tu practic. Ramane de vazut daca experimentul are rezultate bune sau mai putin bune. Sunt sigur ca ai sa fii obiectiv si ai sa zici sincer la ce concluzie ai ajuns, cum e mai bine, cu ele normal, sau pe dos
#20
Posted 18 March 2010 - 09:22 PM