Motorizare in 4 timpi - 200 cmc , transmisie pe lant , consum 2% , racirea pe lichid , suspensia fata/spate reglabila , frane pe disc fata/spate , pornire la cheie , cutie de vitze manuala 4+1 , ...
A fost cumparat in luna nioembrie 2009 si inmatriculat la politie pe 15.Ian.2010 .
Multiple modificari facute de nou :
- Handguarduri( protectii maini)
- Alimentarea cu benzina modificata direct din rezervor ( furtunele si filtrul mult mai mari , primeste de 3 ori mai mult debit de benzina )
- Buson rezervor modificat (cel original permite apei si noroiului sa intre in rezervor )
- Bujie NGK Iridium (mult mai buna decat cea originala)
- Evacuare modificata complet ( toba Racing Aprilia rsv1000 , schimbata inclusiv teava de la iesirea din motor la toba cu una de 70 mm,trage mult mai bn ,urca mult mai repede in turatii si se aude f tare )
- Intinzator lant modificat (cel original cedeaza dupa vreo mie de km)
- Furtune frana fata schimbate cu unele mai mari din cauciuc (cele originale sunt din plastic si se rup dupa un timp din cauza virajelor )
- Farul schimbat cu 2 proiectoare cu lupa Xenon
- Portbagaj spate modificat - wheelie bar
- Suport numar si lampa spate modificat
- Semnalele schimbate cu unele mai bune (cele din fabrica din cauza vibratiilor cedeaza f usor)
- Bateria mutata in fata in locul farului (starterul l-am mutat sub sa , in spate tot timpul se murdaresc cu noroi )
- Bec lampa spate schimbat cu unul pe leduri (cele cu filament se scutura f repede din cauza vibratiilor)
- Foarte multe suruburi schimbate cu unele mai rezistente ( cele chinezesti parca sunt din plastic se desfac imediat de la vibratii )
- Ulei schimbat de nou ( cu unul tot mineral dar mult mai bun - Castrol )
- Rulmentii de la bascula spate schimbati cu 2 bucsi auto (sunt indistructibile)
+ multe altele care nu-mi vin in minte acum ......
Toate aceste modificari le-am facut de cand l-am cumparat de nou si m-au costat lejer peste 500 Euro .
Nu ma intereseaza schimburi sau cine stie ce alte combinatii ....
Pret : 1400 Euro/neg