Honda Fourtrax400
#21
Posted 28 May 2011 - 09:55 AM
Daca ai avut vreodata Mobra/Dacie/Trabant/Aro prin curte te vei descurca, e relativ usor. Trebuie sa demontezi piesele respective si sa faci un sablon cu suprafata de contact, asta daca nu mai ai garniturile vechi (chiar si rupte), Armadilo si Rar ti-au dat ideea salvatoare, Atentia maxima la grosimea garniturii nr 2, ca e posibil sa modifici raportul de compresie si o sa ai probleme, celelalte doua garnituri se pot rezolva cu pasta de etansare 2+2, gasesti la magazinele de piese auto, foaie de prespan nu am mai vazut de mult timp - dar poate ai noroc, cere sfatul si ajutorul unui mecanic de masini mai in varsta, daca nu te descurci, astia au vazut si stiu multe.
Invata sa te bucuri de ATV, o sa te coste ceva banuti probabil sa-l aduci pe linia de plutire; Honda nu e doar un ATV, E O LEGENDA VIE!!!
Bafta la reparatie!
#22
Posted 28 May 2011 - 11:01 PM
Multumesc de incurajari,chiar am nevoie...cat despre garnituri...m-am gandit bine...le aduc pe comanda din Germania...maxim 30eu..cu transport inclus...originale de la mama lor...
p.s. daca cumva stie cineva ceva piese second pt atv-ul meu,il rog sa ma contacteze...
#23
Posted 29 May 2011 - 05:16 PM
#24
Posted 29 May 2011 - 05:47 PM
DUPA CUM TI-AM SPUS SI TIE EU N-AM AVUT NOROCUL TAU DE A AVEA ACELASI BUGET
daca nu stii mare lucru despre atv-uri,nu cred ca ar trebui sa-ti dai cu parerea...eu daca nu stiu nu vorbesc...ar trebui sa faci la fel
nu vreau sa crezi ca am ceva cu tine,nu ma cunosti-nu te cunosc...dar daca Linhaiul este un atv mai slab,sau Bashan,sau care or mai fi ele...eu nu am criticat si n-am spus nimik rau despre ele ceea ce te-as ruga si pe tine sa faci...
#25
Posted 29 May 2011 - 10:07 PM
Honda e recunoscut(de specialisti)cu motoarele cele mai fiabile si rezistente.......................nici nu se pune probelema de o comparatie cu Linhai,TGB,Cf Moto,etc........
#26
Posted 30 May 2011 - 06:13 AM
Bafta la reparatii
p.s nu imi iau honda pt ca e neinmatriculabil.
#27
Posted 30 May 2011 - 02:00 PM
daca te referi la al meu tin sa te anunt ca este din 2006
Bafta la reparati
iMultumesc
p.s nu imi iau honda pt ca e neinmatriculabil.
si ce daca nu e inmatriculabil,il inscrii pe primarie,sau tu vrei sa mergi cu el de la Bucuresti la mare,sau la munte????
Bafta si mult norac in ceea ce cauti...
#28
Posted 30 May 2011 - 10:21 PM
#29
Posted 22 June 2011 - 10:42 AM
Se aproximativ 1 saptamana mi-au venit mult asteptatele garnituri,toate bune pana aici...Dupa ce le-am pus si am montat motorul...surpriza ...uleiul tot curgea intre chiuloasa si cilindru.
Dupa mai multe incercari cu diferite garnituri,silicoane si alte prostii,mi-am dat seama ca ceva nu este in regula.Am luat chiuloasa la purificat....si...ce sa vezi...partea unde vin tijele si pe unde trece uleiul pt ungere si alte treburi avea o denivelare,nu mare dar destul de considerabila si fiindca nu inchidea bine curgea ulei(nu era treaba ca nu tragea motorul,dar problema era o data pretul uleiului si in plus de asta era tot timpul motorul uns iar la incalzirea acestuia mai scotea si ceva fum).Ieri am fost in orasul vecin(Resita,la 25 km distanta)si am rectificat chiuloasa si tot ieri am remontat motorul iar la gata,cand am vrut sa-l pornesc,ce sa vezi...alta surpriza...nu mai pornea.Dupa vreo jumate de ora de necaz,m-am vorbit cu un vecin la telefon(caci nu era acasa) si mi-a spus ca s-ar putea sa trebuiasca reglati iar tachetii dupa modificare suportata de chiuloasa.
A avut mare dreptate(el fiind sofer de peste 23 de ani) si dupa ce am reglat eu dupa cum am stiut tachetii motorul a prins viata .
Astazi astept sa vina cineva mai priceput sa-mi regleze tachetii,caci eu nu-s priceput la asa ceva,si pe urma......voi pleca in calatorie cu el prin zona....abia astept.
Nu mai stiu sigur,dar cred ca m-am plans pe forum ca,,,caut un senzor pt cutia de viteze,ei bine,nu mai am nevoie...in prima faza nu l-am remontat corect si de aceea nu mergea,insa cand mi-au venit garniturile si m-am reapucat de atv,am reusit sa montez si acel senzor corect,iar acum merge bine.
Mai ramane sa fac rost doar de butonul de pe care mut modul de schimbare a vitezelor...automat sau manual...am sa atasez o poza cu acel buton si daca este cineva care ma poate ajuta il rog s-o faca lasand-umi mesaj pe forum sau prin telefon la numarul afisat la avatar...
Attached Files
#30
Posted 14 July 2011 - 03:27 PM
#31
Posted 15 July 2011 - 12:38 PM
Attached Files
#32
Posted 15 July 2011 - 01:44 PM
#33
Posted 15 July 2011 - 04:35 PM
#34
Posted 15 July 2011 - 08:36 PM
In mare parte da...e pusa la punct...merge bestiuta...
Dupa cum spune si nevasta-mea"""e mai mult decat bun(atv-ul) pt ceea ce vrei tu sa faci"""...ei ii este un pic mai teama,de fiecare data spune ca sunt nebun...ce sa fac si eu,macar in padure sa ma dezlantui
Sincer,nu-mi place cum suna in filmari,e din cauza telefonului...samsung i8910...are un sunet la filmari,e din cauza softului,in realitate suna un pic mai bine;)
Cat despre presiune...nu stiu ce sa spun...cat ar trebui sa fie--fata-spate???,eu nu ma pricep,am citit pe undeva ca ar fi indicata o presiune de 0,5...cred ca asa era,dar nu stiu
Ma bucur ca ti-au placut si iti multumesc pt incurajari...n-o pot pune pe nevasta-mea sa ma filmeze de fiecare data cand iesim,n-ar fi frumos din partea mea.Ea este partenera mea de iesiri si sunt mai mult decat bucuros ca ii place si ei
#35
Posted 15 July 2011 - 09:23 PM
#36
Posted 15 July 2011 - 09:35 PM
#37
Posted 24 July 2011 - 10:22 PM
in drive consumi mai putin decat cu esp'ul montat, cutia stie cand sa schimbe, frana de motor apare mai greu doar dupa 2-3 secunde dupa ce ai lasat acceleratia, asta e singura diferenta intre esp si drive, injinierii de la honda s'au gandit bine inainte de a face questia
#38
Posted 11 August 2011 - 07:12 AM