Yamaha Grizzly 2011 Eps
#1
Posted 19 June 2011 - 07:11 PM
Rezultatul: un Yamaha Grizzly 700 EPS din 2011 inmatriculabil - verde. Recunosc ca am vrut un King (fiind multumit de Regele Quadurilor) dar oferta la Grizzly m-a deturnat.
Postez cateva poze:
P6120169.JPG 659.43KB 291 downloads P6130178.JPG 563.62KB 339 downloads P6130238.JPG 713.57KB 318 downloads
ATV-ul meu a avut cateva modificari facute de firma de inmatriculari: frana de parcare modificata - inclusiv aparatoarea discului de frana stanga sapte, frana pe 4 roti..., 2 limitari in esapament si toba finala, faruri si stop schimbate. Eu am ales sa inlatur toate modificarile pentru a lasa agregatul sa functioneze in parametrii constructivi. Mai jos aveti pozele cu ceea ce am dat jos / ceea ce e modificat.
P6130255.JPG 390.8KB 192 downloads P6130260.JPG 672.64KB 192 downloads P6130262.JPG 551.26KB 174 downloads P6130263.JPG 469.75KB 235 downloads P6130210.JPG 232.73KB 201 downloads
Am parcurs deja 270km in regim de rodaj si urmeaza prima revizie.
Nu pot sa nu observ diferentele dintre King si Grizzly! Unele bune altele mai putin bune. Intentionez sa completez topicul meu cu o comparatie intre cele doua modele.
Multumiri:
- lui Mihai - Revo, parintele meu in ale ATV-urilor: plecaciune, Maestre!
- lui Catalin LMX care si-a rupt cateva ore din timpul lui si m-a initiat in misterele limitarilor Dresel - fara sa ma cunoasca, fara sa aiba cel mai mic interes.
Imi doresc pentru ATV:
- o remorca,
- roti de zapada (am in beci un set de BH1 25 pe care le montez dupa ce le fac praf pe cele originale),
- overfendere si
- troliu.
#2
Posted 19 June 2011 - 08:19 PM
sa ai norc de el si la cati mai multi km fara incidente
te salut!
#3
Posted 19 June 2011 - 08:26 PM
#4
Posted 19 June 2011 - 08:51 PM
#5
Posted 19 June 2011 - 09:52 PM
Sa te bucuri de el.
#6
Posted 19 June 2011 - 10:09 PM
O sa vezi ca e bun si ursuletul si asa cum ai zis si tu, sunt mici diferente intre el si kq dar nimic major. Amandoua sunt atvuri bune.
Nu ai zis nimic de scuturi. Eu zic ca ar fi bine sa ii pui
Edited by d-rive, 19 June 2011 - 10:10 PM.
#7
Posted 20 June 2011 - 05:57 AM
@d-drive: scuturi aftermarket nu am avut nici la king iar cele de plastic arata inca bine. sunt sigur ca daca imi iau or sa-mi placa!
#8
Posted 20 June 2011 - 07:07 AM
#9
Posted 20 June 2011 - 07:45 AM
Te astept in zona (Siriu!)
#10
Posted 20 June 2011 - 09:48 AM
Acum ar cam trebui sa te gandesti la echiparea lui:
Scuturi Iron Baltic
Manere + acceleratie incalzite
Jante Douglas Cast - Ptr ca au cel mai mare ET dintre toate si ti-l latesc foarte mult ( mult mai stabil pe curbele de nivel si nu numai)
Cauciucuri pe 26
Troliu Warn sau SuperWinch
cutie mica spate - moose racing metalica (arata bestial, nu stiu inca codul ei...dar ti-l spun saptamana viitoare cand ma duc s-o ridic pe a mea)
Canistra Benzina 14 l - Kolpin
BullBar Warn - (arata cel mai bine dintre toate fabricate ptr Grizzly si e si foarte bun)
Set Proiectoare PIAA
Si gata!
Nu te gandi la tobe....power commander sau alte chestii, ca nu are rost, iar toba sport pe Grizzly se aude groaznic. In schimb ii poti pune un final de toba mai sport ( are Catalin LMX aka HMO)
#11
Posted 20 June 2011 - 12:32 PM
Bafta!
#12
Posted 20 June 2011 - 04:33 PM
Te astept in zona (Siriu!)
Vin cu mare placere, Maestre!
#13
Posted 20 June 2011 - 08:11 PM
Daca ai genti nu ti mai trebuie distantiere, daca lasi alt tip de genti recomand cu toata caldura distantierele.
Daca ai nevoie am un set de distantiere care l am folosit pina mi am luat genti (aprox 3 luni ) le dau la 200 ron.
Nu in ultimul rind ai grija ce echipament iei pe tine pt ca din poze se vede ca esti cam "golas"
#14
Posted 21 June 2011 - 08:45 PM
Edited by gospodarul, 21 June 2011 - 08:45 PM.
#15
Posted 22 June 2011 - 06:32 AM
#16
Posted 22 June 2011 - 10:17 AM
Bafta multa
#17
Posted 22 June 2011 - 11:38 AM
M-am gandit la jante late si la distantiere... Sa vedem cum stam cu finantele. deocamdata vreau remorca, sa nu mai merg cu el pe sosea ca "imi ies bube"!
#18
Posted 22 June 2011 - 01:30 PM
#19
Posted 24 June 2011 - 07:41 PM
#20
Posted 24 June 2011 - 09:59 PM
Pana pe 14 iulie stau pe bara. Am facut 270 km in primele 2 zile de "ieseala" iar acum trebuie sa astept salariul. La 320km vreau sa fac o revizie cu schimb de ulei motor, grupuri, filtru ulei, verificat filtrul de aer (care a venit fara pic de ulei!!!!!!, noroc ca sunt eu paranoic si verific!). Vreau sa gresez bucsele spate, sa fiu sigur ca sunt ok si sa verific jocurile si suruburile accesibile. Trebuie sa cumpar un decalimetru...
La King reviziile au fost la maximum 700 de km - in jur de 500. Primele le-a facut reprezentantul importatorului dar dupa ce mi-a stricat filetul baii de ulei din graba le-am facut singur. Planuiesc sa le fac singur si la Grizzly.
NOROC cu MANUALUL DE SERVICE - prietenii stiu de ce!