Atv-eul a costat 4600 eurici iar lama 250 euri
Pareri Suzuki King Quad 700 Sau 750
#21
Posted 09 February 2012 - 09:14 AM
Atv-eul a costat 4600 eurici iar lama 250 euri
#22
Posted 09 February 2012 - 09:43 AM
Attached Files
#23
Posted 12 February 2012 - 09:16 AM
#24
Posted 12 February 2012 - 09:42 AM
Din ce am citit pe forum este un atv bun ar fi singurul care cat de cat ar face fata la un Suzuki KQ sau Grizzly(in limitele lui), ce am mai citit pe forum(''Probleme ATV"aproape tot ce tine de CF Moto) ca este foarte important rodajul, primi 500 km nu trebuie fortat ca sa se aseze bine cureaua pe variator, consumul este mai mrisor in perioada rodajului dar dupa o sa scada. Am inteles ca are un cuplu bun la turati mici dar nu exceleaza la capitolul sprint. Cred ca, ca oricare atv daca ai gija de el nu o sa ai mari probleme
Sa te bucuri de el si multi km fara probleme
Poti sa-mi trimiti un PM de unde l-ai luat si cat te-a costat?
Salut!
Iti pot aduce CF Moto 500 nou,cu garantie 2 ani.Daca mai esti interesat iti dau oferta PM.
#25
Posted 13 February 2012 - 11:30 PM
Din ce am citit pe forum este un atv bun ar fi singurul care cat de cat ar face fata la un Suzuki KQ sau Grizzly(in limitele lui), ce am mai citit pe forum(''Probleme ATV"aproape tot ce tine de CF Moto) ca este foarte important rodajul, primi 500 km nu trebuie fortat ca sa se aseze bine cureaua pe variator, consumul este mai mrisor in perioada rodajului dar dupa o sa scada. Am inteles ca are un cuplu bun la turati mici dar nu exceleaza la capitolul sprint. Cred ca, ca oricare atv daca ai gija de el nu o sa ai mari probleme
Sa te bucuri de el si multi km fara probleme
Poti sa-mi trimiti un PM de unde l-ai luat si cat te-a costat?
Scuze, am uitat sa iti scriu si de unde lam luat , lam luat din cluj de-la AUTENTIC SPIRIT .
#26
Posted 18 May 2014 - 11:19 AM
Vin si eu cu o intrebare...as vrea sa-mi cumpar un atv-u..sa precizez ca am mers cu un KQ de 700...in off road..si pe camp...a fost super tare..fara nici-o problema...am fost 2 pe el...si nu am avut nici-o problema..dar KQ e al unui prieten..si acum vreau sa-mi cumpar si eu un atv-u..si ma bate gandul la un cf moto 500 scurt..dar nou...dar si la un KQ 700 second hand...cu KQ am mers stiu ce poate..sprintu pe care il are...forta pe care o are..pot spune ca e atv-ul perfect...si nush ce sa aleg..ori cf moto 500 varianta scurta nou..sau KQ 700 second hand..cu cf nu am mers niciodata..nu stiu ce poate...se poate compara cu KQ? , care ar fi prima problema care ar aparea la el?..dar stiu ca primi 500 km nu trebuie forjat..pana nu se aseaza cureaua pe variator..sunteti multumiti de sprintul lui?...te poate lasa ceva daca pleci in off road pentru 3-4 ore?...daca imi puteti spune si mie care ar fi problemele..de ce trebuie sa te feresti cnd pleci cu el..si ce sa aleg..KQ 700 second hand..sau cf moto 500 nou..va multumesc!
#27
Posted 18 May 2014 - 09:30 PM
Of mai iliuta..intrebarea ta este pe toate topicurile deja.
Sincer eu cred ca inca iti pui intrebarea tie.
De ce zic asta ? Pentru ca inca mai trebuie sa intelegi cum e treaba cu atv-urile.
Orice motor are nevoie de rodaj; da, "rodaj" se cheama perioada de inceput in functionarea unui motor.
Fie Suzuki fie abracadabra. Si nu tine de variator sau curea. Tine de motor, diferentiale si angrenaje.
Incearca sa iti faci o idee comparand cu momentul cand te trezesti dimineata si ai fi nevoit sa alergi cu maxima viteza. Fara o incalzire iti va fi greu; la fel si cu motorul.
In timpul rodajului sunt multe limitari, unele tin de tine altele sunt impuse prin constructie. Le gasesti pe toate in cartile de service.
Nu trebuie sa te temi de rodaj, trebuie sa te temi de tine ca nu il vei respecta.
Vrei sprint ? Ce sa faci cu el ? La ce iti foloseste ?
Sprintul nu tine de o marca sau de un model, nici macar nu tine doar de puterea motorului.
PS: Daca mai apare aceeasi intrebare pe alte topicuri primesti cadou si o sanctionare.
Edited by iusau, 18 May 2014 - 09:31 PM.