#21
Posted 23 December 2011 - 09:53 PM
azi am primit rulmentul spate. rapid baiatu'
ms mult si revin cu info dupa ce il montez, dar dupa craciun
SARBATORI FERICITE, TUTUROR (Pe ATV sau in familie)
#22
Posted 05 January 2012 - 09:45 PM
cureaua de la variator ai verificat-o?
Bafta in continuare
#23
Posted 05 January 2012 - 10:13 PM
pana acum: schimbat placute frana fata, rezolvat cu releul de semnalizari, bujie, uleiuri, rulmentul roata, pe spate, montat troliu, aerisit franele de pe fata, puse semnalizari.
urmeaza: cablu frana maneta stanga si rezolvat problema cu franele spate (nu misca neam nici la maneta nici la pedala...)
sambata, fac bucati pompa de frana, doar-doar rezolv ceva si or fi de gasit garniturile, altfel, am pupat iapa'n bot, ca n-am bani de pompa de frana noua.
tot sambata verific si cureaua... are totusi 12.300km. dar mi-e horror de ce'o fi in oala aia...
trebuie si niste piulite mai "Jmechere" pe prezoane, ca mi-o picat frumusete de roata de pe fata, cand mi-era dealu mai drag... noroc ca ma tineam infipt, ca altfel, gustam noroi.
mai sunt ceva probleme cu stopu pe frana... merge doar cand cand sunt farurile stinse. cum aprind faruri, cum gata lumina pe frana... si nici spurcaciunea de faza lunga nu-mi merge...
pe lista de cumparaturi se mai afla si o baterie. asta, de e acu, e de 9Ah... adica fix pixul sa porneasca fara sfoara sau fara cabluri de la o alta baterie... oare cum o fi sa-mi leg o baterie de 40 de Ah pe portbagaj, in spatele spatarului?
anyway, pana la vara il fac eu intr-un fel sau altul... adica il fck functional sau il fac bani )
are cineva cunostiinte de vreo carena fata, galbioara de se poate, si neaparat SecondHand?
si inca o problema: de unde icoana mumasii gasesc cutia si releele pentru troliu, de ar trebuii sa fie sub sa?
#24
Posted 06 January 2012 - 09:26 AM
#25
Posted 06 January 2012 - 08:11 PM
deci, nu prea am ce pierde...
vaz eu...
#26
Posted 06 January 2012 - 08:19 PM
#27
Posted 06 January 2012 - 11:24 PM
iar electricianu auto la care am fost, a avut parte de provocarea vietii sa-mi gaseasca releul de semnalizari )
deci, ori ma duc cu indicatiile exacte, sa nu ma curentez eu, ori, ma troliez cu jucaria de pe atv-ul unui alt prieten )
#28
Posted 04 April 2017 - 03:10 PM
Salutare
Am si eu nevoie de sfatul unui priceput intr-ale atv-urilor...
La un cfmoto de prin 2007, cu vreo 14.500km pe bord, am o mica deranjeanta problema scarboasa:
Se opreste din mers, cand cobor dealurile cu el... La urcare si in drum drept, nu face probleme, dar la coborari, pur si simplu se opreste motorul si nu mai vrea sa porneasca vreo 10-15 minute nici daca-l dai cu apa sfantita (celelalte doua variante cu tras de sfoara si la buton le-am incercat si nu merge nici rugat frumos in cele 10-15 minute)
Problema e deranjanta maxim, ca vorba aia: what goes up, must go down!
Astept sfaturile voastre si va multumesc pentru indicatii!
#29
Posted 04 April 2017 - 05:28 PM
#30
Posted 05 April 2017 - 02:05 AM
asa face de cand l-am luat (second hand-uri cu noroc si alea-alea) ... a fost deja pe la 3 "meseriasi"... azi merg la al 4-lea... cel mai rau e ca am prostul obicei sa nu-i platesc pana nu imi rezolva problemele pentru care m-am dus...
si eu banuiesc carburatorul, dar parca ma doare sufletul sa dau 1400 de ron pe unu nou si sa ma trezesc ca nu-i ala (sau nu-i doar ala)...
iar baietii care l-au vazut pana acum, n-au prea fost capabili sa zica: "E PIESA AIA, CUMPAR-O CA TI-L FAC"... ei erau ceva de genul: "hai sa schimbam asta, daca nu merge, mai schimbam si altceva... ii dam de cap pana la urma"... daca mi-ar face si mecanicul masinii asa, as murii la psihiatrie...
#31
Posted 05 April 2017 - 05:06 AM
Colegul nostru din grup nu s-a mai ocupat de atv. Din lipsa de timp si aparitia altor prioritati, l-a lasat in garaj altfel, iti spuneam mai cu precizie.
Oricum, dupa ce a inlocuit chiuloasa la atv si mecanicul a considerat ca e bine sa umble putin si la carburator, a aparut acest simptom, identic cu al tau.
#32
Posted 05 April 2017 - 08:59 AM
eu ma ocup de el si pana sambata sper sa ii dau de cap, ca am nevoie de tractoras functional...
#33
Posted 07 April 2017 - 01:05 PM
status update: schimbat carburator joi, azi urma o tura de probe...
a cedat nervos pompa de apa...
aveti vreo manastire buna unde sa merg sa-l dau cu apa sfintita? deja cred ca-i posedat si legat de blesteme... cand mi-e lumea mai draga crapa ceva...
#34
Posted 07 April 2017 - 03:18 PM
lasa manastirea
aduna-ti prietenii, dai un aldamas si se rezolva!
succes!
#35
Posted 07 April 2017 - 06:17 PM
lasa manastirea
aduna-ti prietenii, dai un aldamas si se rezolva!
succes!
la al catelea incepe sa functioneze? ca pana acum, dupa fiecare tura am dat cate-o cinste )
de cateva ori chiar mai multe, ca a trebuit sa-i rasplatesc si pe aia de m-au remorcat pana acasa
#36
Posted 13 April 2017 - 11:45 AM
lasand la o parte bucuriile si aldamasurile...
am reparat pompa de apa... si am scos galagiosul pe deal la o tura mica, sa vedem ce-o iesit... si-o iesit de mi-au iesit ochii...
in varful dealului, unde mi-era mandria mai mare c-am ajuns linistit si fara griji, s-a oprit motorul...
bine, zic... se mai intampla...been there, done that... aprind o tigare si astept cele 10 minute regulamentare sa-l pornesc... teapa... mare teapa...
cand sa dau la buton, doar un tac scurt... ok, baterie moarta, pornim la sfoara... dar alta teapa... de sfoara aia trebuia sa traga superman ca eu n-am reusit sa o misc... asa ca, am lasat atv-ul pe liber si hai cu el inapoi la mecanic... concluzia? s-a parlit statorul...
deci, pana acum: schimbat carburator, reconditionat pompa de apa, role la variator, arcurile la ambreiajul ud, rulmentul de la roata, de ulei si alte lichide nu mai zic, ca e normal... urmeaza statorul, oala de tine rolele ca are uzura mare, si, cureaua in scurt timp... nu stiu ce-i mai rentabil... sa ii dau foc si sa imi iau altul cand castig la loto sau sa-l donez la fier vechi?
nu stiti pe nimeni care sa dezmembreze un cfmoto de prin 2007, lung, ca sa ii cumpar si eu juma' de atv, ca sa am de rezerva?
#37
Posted 13 April 2017 - 01:31 PM
.... nu stiu ce-i mai rentabil... sa ii dau foc si sa imi iau altul cand castig la loto sau sa-l donez la fier vechi?................
grea decizie
#38
Posted 13 April 2017 - 02:27 PM
Asambleaza-l, fa-l functional, vinde-l cu 3.000 de coco, mai pui 2.000 iepuroi si cumperi unul nou cu care o sa faci alti 14.500 km.
Sau il repari capital si mergi cu el in continuare. Te duce tot pe la 1.500 de logofeti sa ii faci RK (revizie capitala). + doua luni de munca.
#39
Posted 13 April 2017 - 09:57 PM
lasand la o parte bucuriile si aldamasurile...
am reparat pompa de apa... si am scos galagiosul pe deal la o tura mica, sa vedem ce-o iesit... si-o iesit de mi-au iesit ochii...
in varful dealului, unde mi-era mandria mai mare c-am ajuns linistit si fara griji, s-a oprit motorul...
bine, zic... se mai intampla...been there, done that... aprind o tigare si astept cele 10 minute regulamentare sa-l pornesc... teapa... mare teapa...
cand sa dau la buton, doar un tac scurt... ok, baterie moarta, pornim la sfoara... dar alta teapa... de sfoara aia trebuia sa traga superman ca eu n-am reusit sa o misc... asa ca, am lasat atv-ul pe liber si hai cu el inapoi la mecanic... concluzia? s-a parlit statorul...
deci, pana acum: schimbat carburator, reconditionat pompa de apa, role la variator, arcurile la ambreiajul ud, rulmentul de la roata, de ulei si alte lichide nu mai zic, ca e normal... urmeaza statorul, oala de tine rolele ca are uzura mare, si, cureaua in scurt timp... nu stiu ce-i mai rentabil... sa ii dau foc si sa imi iau altul cand castig la loto sau sa-l donez la fier vechi?
nu stiti pe nimeni care sa dezmembreze un cfmoto de prin 2007, lung, ca sa ii cumpar si eu juma' de atv, ca sa am de rezerva?
acum nu sunt eu mare expert in CF moto , dar tu ai cam schimbat consumabile .. (pompa apa , rulmenti ,ulei placute .. ) nu ai zis de capete de bara , pivoti , bucsele , amortizoarele ..
Legat la partea de transmisie ca aici vreau sa ajung , de ce ai schimbat arcurile la ambreajul umed ? S-au rupt ? Daca da atunci ai uzura in ferodouri + oala in care agata !
Legat de variator ( chestia aia de aluminiu in care sunt rolele ) , daca sa uzat putin ( are un sant nu foarte adanc ) se poate rectifica la acelasi unghi pe strung ( sau alt unghi dar e posibil sa iasa avion sau trabant ) Daca muncesti acolo sfatul meu si curea noua ( un dayco e undeva la 300 ron in comparatie cu un 900 ron originala !
Statorul verifica instalatia sa nu ai un fir care a dat la masa si la ars ! Ele se ard cand e o problema nu din mersul normal !
Succes !
#40
Posted 14 April 2017 - 11:08 AM
acum nu sunt eu mare expert in CF moto , dar tu ai cam schimbat consumabile .. (pompa apa , rulmenti ,ulei placute .. ) nu ai zis de capete de bara , pivoti , bucsele , amortizoarele ..
Legat la partea de transmisie ca aici vreau sa ajung , de ce ai schimbat arcurile la ambreajul umed ? S-au rupt ? Daca da atunci ai uzura in ferodouri + oala in care agata !
Legat de variator ( chestia aia de aluminiu in care sunt rolele ) , daca sa uzat putin ( are un sant nu foarte adanc ) se poate rectifica la acelasi unghi pe strung ( sau alt unghi dar e posibil sa iasa avion sau trabant ) Daca muncesti acolo sfatul meu si curea noua ( un dayco e undeva la 300 ron in comparatie cu un 900 ron originala !
Statorul verifica instalatia sa nu ai un fir care a dat la masa si la ars ! Ele se ard cand e o problema nu din mersul normal !
Succes !
Multumesc mult pentru ponturi! promit sa tin cont de ele!!!
capete de bara si pivoti i-am schimbat acum un an jumate, impreuna cu burdufele de planetara, la fel si bucsii (facute special pentru el din teflon) iar amortizoarele sunt ok (inca)...
era rupt un arc de la ambreiaj... mecanicus a recomandat sa le schimb pe toate...
oala a zis ca are uzura maxima, si ca rolele trebuiau schimbat acum 10000 de ani, ca erau patrate... e rau cand nu te pricepi si nici n-ai la cine sa-l duci sa-ti mestereasca
si sa-ti recomande ce trebe...
la ultimii doi mecanici pe care i-am vizitat, n-am reusit sa ajungem la role, ca nu aveau cheie sa desfaca piulita aia mare (e scumpa o cheie pneumatica de impact, banuiesc, sau sunt ei zgarciti)...
Edited by sanyyos, 14 April 2017 - 11:13 AM.
Also tagged with one or more of these keywords: se opreste
Performance & Technical →
Probleme ATV →
Problema Goes/cf Moto 600Started by csaba , 06 Nov 2019 Se opreste |
|
|