Salt la continut



Fotografie

Eliminare Limitator Turatie


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 shamus

shamus

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Oradea, Bihor
  • Nume real:Razvan
  • Telefon:0729989516
  • Marca ATV:HiSUN 700 EFI
  • Numar ATV:BH87JOY

Postat 12 ianuarie 2012 - 12:30

Intrebare cam stupida:

Stie cineva sa elimine limitatorul de turatie pentru 2011 ATV HiSUN 700 EFI ?

Din cate am inteles se poate face printr-o eliminare din soft. ECU sau ECM stiu ca este DELPHI. Sau are nevoie de mufa DEPLHI ?!?! .
Are cineva vreo idee ?
  • 0

#2 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3.064 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Postat 12 ianuarie 2012 - 01:39

Limitarea aia e pusa cu cap acolo wink.gif

De ce vrei sa o scoti, cu ce te deranjeaza?
  • 0

#3 shamus

shamus

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Oradea, Bihor
  • Nume real:Razvan
  • Telefon:0729989516
  • Marca ATV:HiSUN 700 EFI
  • Numar ATV:BH87JOY

Postat 12 ianuarie 2012 - 02:17

E pusa cu cap de chinez... care sincer nu-i de laudat. Nu mai zic ca par rasist imediat.

Vreau sa o scot pentru ca ea limiteaza turele la 4900-5000 de rpm. In N (neutru) merge linistit pana la 7700. Multe ture anulate aiurea. Nu zic sa il delimitez de tot, dar macar pana in 7000. Nici macar nu ajunge la putere sau cuplu maxim.

Oricum, vreau sa scot limitarea, pentru ca am pus senile pe el si ii taie putearea exact cand ar avea nevoie. Nu pentru viteza.
  • 0

#4 woe

woe

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 80 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Pades/GJ, Bucuresti
  • Nume real:George
  • Telefon:0723601771
  • Marca ATV:Arctic Cat 400 H1
  • Numar ATV:variabil

Postat 15 ianuarie 2012 - 09:16

Si pe mine ma intereseaza pt. un Arctic Cat 400 H1. Rog help.
  • 0

#5 atv0

atv0

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 302 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:brezoi... valcea
  • Nume real:adrian
  • Telefon:inteligent:))
  • Marca ATV:bakus
  • Numar ATV:atv0

Postat 15 ianuarie 2012 - 02:28

eu zic ca decat sa ii cauti o turatie mai mare mai bine te joci din raportul admisie evacuare....

Aceasta postare a fost editata de atv0: 15 ianuarie 2012 - 02:28

  • 0

#6 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Postat 31 ianuarie 2012 - 10:32

sau incerci sa schimbi ceva pe la transmisie(ambreaj, role variator...)
de ce nu mergi la dealar poate iti da el o solutie!
  • 0

#7 shamus

shamus

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Oradea, Bihor
  • Nume real:Razvan
  • Telefon:0729989516
  • Marca ATV:HiSUN 700 EFI
  • Numar ATV:BH87JOY

Postat 23 aprilie 2012 - 04:32

Am o nedumerire legata de cutie sau motor sau ...

In timp ce schimbam rotile pe spate ( puntea spate era suspendata ), am incercat sa vad, cuplat fiind doar spatele in treapta HIGH , pana la cate rotatii se duce. Spre surprinderea mea a urcat pana la 7500. Dupa ce am terminat, am dat o tura pe drum. Aceasi chestie. Nu trece de 5500 de RPM doar foarte greu. In treapta LOW se duce pana la 6200, 6300.
Ma ajuta si pe mine cineva sa inteleg de ce nu urca in mai multe ture ? De unde apare limitarea ?

PS: Cutia este la fel cu cea de pe Grizzly 700.
  • 0

#8 laurentiu x6

laurentiu x6

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 358 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Nume real:laurentiu
  • Telefon:0742xxx
  • Marca ATV:cf moto x6
  • Numar ATV:eat my dust!!!

Postat 23 aprilie 2012 - 09:01

Nici masina mea nu se tureaza in treapta a 5-a poana la rosu. Cu atv-ul suspendat motorul nu trage in greu si de asta se tureaza mai mult(parerea mea). Nu cred ca e vb de limitare ci doar de putere.
  • 0

#9 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.211 Postari:
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Postat 24 aprilie 2012 - 08:21

Intrebare ?
Nu stiu cu ce viteza alergi mormal. Dar daca iti pun 2 saci in spate cu siguranta alergi mai incet.
Asha e si cu turatia care s-a urcat la tine in gol.
Sper sa intelegi fenomenul.
Si inca ceva. Cuplul maxim nu se atinge la tuaratie maxima. Cauta un grafic turatie - cuplu pt motorul tau ca sa te lamuresti mai bine.
Pentru linistea ta sufleteasca si Mercedes, BMW, Audi sau oricare alta marca tare sid e renume e limitata la o anumita turatie. Cu cap, bineinteles. Si nu chinezesc cum ziceti dumneavoastra.
  • 0

#10 shamus

shamus

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Oradea, Bihor
  • Nume real:Razvan
  • Telefon:0729989516
  • Marca ATV:HiSUN 700 EFI
  • Numar ATV:BH87JOY

Postat 24 aprilie 2012 - 09:02

Vad ca lumea nu a inteles ce vroiam sa zic.
Vroiam sa evidentiez ca nu are , asa cum credeam initial, limitator de turatie diferentiat in functie de treapta selectata ( H, L, N ). Are totusi pentru R. Dar nu asta vroiam sa zic.
Vroiam niste informatii legate de cutie, sa vad ce modificari se pot face, incat sa ajung in mai multe ture si cu rotile pe pamant... . Pana la urma cred ca am aflat. Ar trebui sa pun role mai usoare. Ar mai trebui sa fac si alte modificari la cutie ( arcul de la ambreiajul secundar , ceva saiba - distantier... ). M-as bucura daca s-ar destainui cineva de aceste informatii, mai ales daca s-au facut la Yamaha Grizzly.

Cvalro. Daca citeai ce am scris mai sus, vedeai de ce am vrut sa elimin aceasta "limita pentru turatii", dovedita ulterior inexistenta. Ma repet... Daca in netru se tureaza mult mai mult decat in High, nu inteleg de ce ai vrea in mers sa se tureze mult mai putin. La Mercedes spre exemplu, iti spun ca in N sau scoasa din viteza se tureaza cu ceva mai putin ca si in treapta de mers ( D sau 1,2,3... ) si daca scoti ESP. Oricum, la auto e alta mancare de peste. Cutia e total diferita. Cel putin CVT de la Yamaha. De aceea si un grafic de turatie nu stiu daca ar fi de mare ajutor... Dar e mult mai usor sa ironizezi... sau e sarcasm ? Sau erai amuzant ? In fine. Nu te supara pe mine. Sentimentul e reciproc.
Gata; prea mult offtopic.
  • 0

#11 atv0

atv0

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 302 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:brezoi... valcea
  • Nume real:adrian
  • Telefon:inteligent:))
  • Marca ATV:bakus
  • Numar ATV:atv0

Postat 24 aprilie 2012 - 09:17

pana la urma nu am reusit sa inteleg ce vrei defapt... vrei viteza sau cuplu? not_i.gif
  • 0

#12 shamus

shamus

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Oradea, Bihor
  • Nume real:Razvan
  • Telefon:0729989516
  • Marca ATV:HiSUN 700 EFI
  • Numar ATV:BH87JOY

Postat 24 aprilie 2012 - 11:52

As vrea mai multa viteza, daca se poate fara sa pierd prea mult cuplu. Tehnic imposibil, modificand doar la cutie. Asa cred eu...
  • 0

#13 ionescu liviu

ionescu liviu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 149 Postari:
  • Nume real:ionescu liviu gabriel
  • Telefon:0720195582
  • Marca ATV:Arctic Cat 400 H1

Postat 25 aprilie 2012 - 09:27

Pai ce viteză prinde acum?
E carburat?
Cel mai probabil atāta duce motorul. Ai putea modifica admisia şi evacuarea. Daca ar fi pe carburator poţi să "ţigăneşti" carburatorul, dupa modificarea admisiei şi evacuării, dar o să consume ca la balamuc.
Oricum īn teorie e uşor, practica....
  • 0

#14 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.211 Postari:
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Postat 25 aprilie 2012 - 08:30

Nu am vrut sa fiu nici sarcastic nici sa ma amuz.
Am dat doar o explicatie care trebuia sa fie inteleasa simplu.
Am solide cunostinte in domeniul motoarelor, studiu si experienta suficienta, undeva la mai bine de 25 de ani.
Oricum se pare ca ai ajuns la o solutie mai mult sau mai putin cu ajutorul nostru.
Bafta.
  • 0

#15 shamus

shamus

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Oradea, Bihor
  • Nume real:Razvan
  • Telefon:0729989516
  • Marca ATV:HiSUN 700 EFI
  • Numar ATV:BH87JOY

Postat 25 aprilie 2012 - 10:35

Pana la urma am rezolvat. Era destul de banal. Noroc cu ajutorul unui prieten, care poseda mai multe cunostinte in domeniu, care a observat ca la cursa acceleratiei era un opritor, ce o limita la jumate. Acel opritor limita in acelasi timp si admisia de aer. Fara limitare, practic sa dublat debitul de aer, implicit si cel de benzina. Diferentele sunt enorme. Viteza maxima 105 > fata de 75 . La acceleratie se simte si mai tare. Sper totusi sa nu se simta foarte tare si la consum blush.gif . Iar acum urca pana la 6800 de RPM.

ATV-ul e pe injectie. Motor aproape identic cu Grizzly 700.

PS: Cvalro sau Valentin, chiar nu am vrut sa te ofensez in vreun fel.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto