Eliminare Limitator Turatie
#1
Postat 12 ianuarie 2012 - 12:30
Stie cineva sa elimine limitatorul de turatie pentru 2011 ATV HiSUN 700 EFI ?
Din cate am inteles se poate face printr-o eliminare din soft. ECU sau ECM stiu ca este DELPHI. Sau are nevoie de mufa DEPLHI ?!?! .
Are cineva vreo idee ?
#2
Postat 12 ianuarie 2012 - 01:39
De ce vrei sa o scoti, cu ce te deranjeaza?
#3
Postat 12 ianuarie 2012 - 02:17
Vreau sa o scot pentru ca ea limiteaza turele la 4900-5000 de rpm. In N (neutru) merge linistit pana la 7700. Multe ture anulate aiurea. Nu zic sa il delimitez de tot, dar macar pana in 7000. Nici macar nu ajunge la putere sau cuplu maxim.
Oricum, vreau sa scot limitarea, pentru ca am pus senile pe el si ii taie putearea exact cand ar avea nevoie. Nu pentru viteza.
#4
Postat 15 ianuarie 2012 - 09:16
#5
Postat 15 ianuarie 2012 - 02:28
Aceasta postare a fost editata de atv0: 15 ianuarie 2012 - 02:28
#6
Postat 31 ianuarie 2012 - 10:32
de ce nu mergi la dealar poate iti da el o solutie!
#7
Postat 23 aprilie 2012 - 04:32
In timp ce schimbam rotile pe spate ( puntea spate era suspendata ), am incercat sa vad, cuplat fiind doar spatele in treapta HIGH , pana la cate rotatii se duce. Spre surprinderea mea a urcat pana la 7500. Dupa ce am terminat, am dat o tura pe drum. Aceasi chestie. Nu trece de 5500 de RPM doar foarte greu. In treapta LOW se duce pana la 6200, 6300.
Ma ajuta si pe mine cineva sa inteleg de ce nu urca in mai multe ture ? De unde apare limitarea ?
PS: Cutia este la fel cu cea de pe Grizzly 700.
#8
Postat 23 aprilie 2012 - 09:01
#9
Postat 24 aprilie 2012 - 08:21
Nu stiu cu ce viteza alergi mormal. Dar daca iti pun 2 saci in spate cu siguranta alergi mai incet.
Asha e si cu turatia care s-a urcat la tine in gol.
Sper sa intelegi fenomenul.
Si inca ceva. Cuplul maxim nu se atinge la tuaratie maxima. Cauta un grafic turatie - cuplu pt motorul tau ca sa te lamuresti mai bine.
Pentru linistea ta sufleteasca si Mercedes, BMW, Audi sau oricare alta marca tare sid e renume e limitata la o anumita turatie. Cu cap, bineinteles. Si nu chinezesc cum ziceti dumneavoastra.
#10
Postat 24 aprilie 2012 - 09:02
Vroiam sa evidentiez ca nu are , asa cum credeam initial, limitator de turatie diferentiat in functie de treapta selectata ( H, L, N ). Are totusi pentru R. Dar nu asta vroiam sa zic.
Vroiam niste informatii legate de cutie, sa vad ce modificari se pot face, incat sa ajung in mai multe ture si cu rotile pe pamant... . Pana la urma cred ca am aflat. Ar trebui sa pun role mai usoare. Ar mai trebui sa fac si alte modificari la cutie ( arcul de la ambreiajul secundar , ceva saiba - distantier... ). M-as bucura daca s-ar destainui cineva de aceste informatii, mai ales daca s-au facut la Yamaha Grizzly.
Cvalro. Daca citeai ce am scris mai sus, vedeai de ce am vrut sa elimin aceasta "limita pentru turatii", dovedita ulterior inexistenta. Ma repet... Daca in netru se tureaza mult mai mult decat in High, nu inteleg de ce ai vrea in mers sa se tureze mult mai putin. La Mercedes spre exemplu, iti spun ca in N sau scoasa din viteza se tureaza cu ceva mai putin ca si in treapta de mers ( D sau 1,2,3... ) si daca scoti ESP. Oricum, la auto e alta mancare de peste. Cutia e total diferita. Cel putin CVT de la Yamaha. De aceea si un grafic de turatie nu stiu daca ar fi de mare ajutor... Dar e mult mai usor sa ironizezi... sau e sarcasm ? Sau erai amuzant ? In fine. Nu te supara pe mine. Sentimentul e reciproc.
Gata; prea mult offtopic.
#11
Postat 24 aprilie 2012 - 09:17
#12
Postat 24 aprilie 2012 - 11:52
#13
Postat 25 aprilie 2012 - 09:27
E carburat?
Cel mai probabil atāta duce motorul. Ai putea modifica admisia şi evacuarea. Daca ar fi pe carburator poţi să "ţigăneşti" carburatorul, dupa modificarea admisiei şi evacuării, dar o să consume ca la balamuc.
Oricum īn teorie e uşor, practica....
#14
Postat 25 aprilie 2012 - 08:30
Am dat doar o explicatie care trebuia sa fie inteleasa simplu.
Am solide cunostinte in domeniul motoarelor, studiu si experienta suficienta, undeva la mai bine de 25 de ani.
Oricum se pare ca ai ajuns la o solutie mai mult sau mai putin cu ajutorul nostru.
Bafta.
#15
Postat 25 aprilie 2012 - 10:35
ATV-ul e pe injectie. Motor aproape identic cu Grizzly 700.
PS: Cvalro sau Valentin, chiar nu am vrut sa te ofensez in vreun fel.