Ce Puma Mea De 400!
#1
Posted 16 January 2012 - 03:16 PM
Apoi, iata ca m-am innoit c-un pui de puma de 400 H1.
Dupa multe deliberari in capu mieu si mare cearta cu nevasta ca ce ne trebe, un cuier nu cumperi (n-oroc c-am prezentat problema din scurt, c-altfel ma dovedea), s-a fost luata deciziune.
Asa ca s-o vandut workeru care m-a purtat cu credinta un an jumate si o mie si oleaca de kilometri acum o luna, ca trebuia sa mai luam o casa si ne trebuiau bani, cica.
Dupa casa, am facut analiza de piata SH, ca first hand parca-i cam scumpa pentru un hobby de oltean chitros cum is eu.
Dupa ce m-am uitat cu saliva dupa motoare de peste 600cc, am recalculat socotelile si necesitatile. Deci, imi trebuie una bucata de ATV pt. peisagistica (40%), forestiera si rape easy (40%) si restu la suta pt. gospodarie (am 10-15ha pasune, padure, rau si plantatii fructicole intr-un colt de rai la care ii spune Pades, GJ si mai tractez cu platforma cate una alta). Mie cu noroi nu-mi place deloc, il ocolesc de departe, n-am priceput niciodata care e dracusorul psihopupu care te impinge in balta ca sa vada daca iesi. Mie imi lipseste.
Asa ca am reevaluat - fiabilitate, cat mai nou, intretinere si pornire usoara, carburator, consum ca sa nu ma uit la capacitatea canistrei cand plec la plimbare, inmatriculat, ca sa pot merge sa iau benzina de la PECO, piese si intretinere accesibile si, eventual, in regie proprie.
Asa ca am dibuit un Arctic Cat 400 H1 4x4 langa Campulung Muscel, la un nene care il cumparase pt. fiul sau care s-o dus in strainatate. Acum il folosea sa se urce ca sa aibe semnal la mobil. M-am bucurat ca nu pare obosit fizic (desi motorul pare cam lesinat, cred ca trebuie sa ii fac una alta) si are km putini si e cumparat pe persoana juridica, ca de-aia am si eu, poate mai amortizam ceva TVA.
Scula e la prima inmatriculare 06.2010, si are 460 km care par reali din cata mecanica cunosc, n-are decat un ulei motor schimbat la 200 km - de catre Toni Olaru, instructor de ski si ghid de enduro si ATV-eala din Campulung (zice ca are si un service pe acolo, faine locuri, o sa ma urc la primavara, Toni spunea ca are 600 de km de offroad in GPS si un drum comparabil cu Transalpina).
Momentan l-am dus la Bucuresti, unde l-am bagat in garaj, in asteptarea primaverii ca sa ii schimb o zeama si un filtru. In timp ce scriu asta am vorbit cu la Arctic Land sa vina sa ii punem un carlig de remorcare, care-mi trebe musai. Am o lada atv de depozitare cu scaun pasager care nu-mi place si e de de vanzare la 220 eu negociabil , sa mai scot ceva din pret
I-am cerut ajutor legat de folosire pe PM lui Sorinok, sper ca ma baga in zeama
Hai sa-mi traiasca si sa se rupa greu, dau o palinca olteneasca cu zmeura si visine manu propria la pretenii vizitatori (daca va grabiti). Poze n-am, ca mi-a rupt fiica-mea toate aparatele (mai am unul de filmat cu HDD formatat de copchil, da n-am apucat, ca in garaj e cam intunerec), va pun pe cele de la vanzare.
file_423730_phpYJEmmP.jpg 432.25KB 189 downloads
file_423730_phpPUEOn0.jpg 690.53KB 176 downloads
file_423730_phpLiwUoH.jpg 400KB 296 downloads
file_423730_phpDtbKbh.jpg 611.38KB 106 downloads
#2
Posted 16 January 2012 - 03:47 PM
Vine si cuiul...
#3
Posted 16 January 2012 - 03:53 PM
#4
Posted 16 January 2012 - 04:19 PM
Doar 460 km are? Par cam uzate cauciucurile doar pentru 460 km. Poate ma-nsel.
Oricum arata bine jucaria(ce se vede din poze)
Edited by laurentiu x6, 16 January 2012 - 04:21 PM.
#5
Posted 16 January 2012 - 04:29 PM
Arata bine,FOARTE bine jucaria....sa ai parte cat mai multa de el si sa te folosesti de el asa cum doresti...
Dar tot nu ne-ai spus cat ai dat pe jucarie...
#6
Posted 16 January 2012 - 05:56 PM
Arata impecabil, sa il alergi cu placere fara incidente!
Tocmai la primavara, nu il chinui un pic daca da zapada? Macar mai porneste-l cate o juma de ora sa incarce bateria. Cat despre faptul ca ai zis ca e lesinat nu stiu ce sa zic, poti sa verifici filtrul de aer, in rest la kilometrii astia nu are ce sa aiba. Nu e tocmai o bruta, n-are nici 400 cc, are 366 cc. In acte ar zice ca are 20 de caluti la aproape 300 de kg.
E un atv fiabil, pana in 6000 de km nici nu ai ce schimba la el daca zici ca mergi cu el mai linistit. Nici placute de frana nici cauciucuri, nici bucse, nici pivoti.
#7
Posted 16 January 2012 - 07:10 PM
#8
Posted 16 January 2012 - 07:46 PM
#9
Posted 16 January 2012 - 08:08 PM
Caucioacele probabil par mai uzate ca cei 500 de km s-au facut mai mult pe asfalt, avea omul asfalt langa cabana. Sunt anvelopele de fabrica, pe 24, care am inteles ca nu prea se gasex. Kilometrajul e electronic, domnul de la Arctic Land mi-o zis ca-i greu spre imposibil sa umbli la el.
Azi i-am pus si cui de remorcare, mai trebuie sa il si strang, ca n-am avut chei. Motorul - cred ca nu este scoasa limitarea de la dansul, ceea ce mi-as dori. Ii scot eu cumva limitarea (am vazut pe youtube care-s pricinile, se duce catre 28 de cai) la revizia ce vreau sa i-o fac la primavara. Daca am timp, cred ca ma apuc sa ii fac si un scut artizanal din polipropilena sa nu-mi fie teama de stanca (ma mai gandesc din ce material), ca alea oficiale is cu bani.
Iarna il mai pornesc (daca nu, ii iau bateria in casa si i-o pun pe reductor saptamanal), dar mai mult decat cate-o tura prin cartier nu cred sa-l solicit, ca is sensiblu la sinuzita si-n plus sa il car pana in afara Bucurestiului mi-e lene iar sa merg pe el mi-e ca ma calca masina. Cutia cu scaun de pasager n-am dat-o inca, va astept.
#10
Posted 16 January 2012 - 08:15 PM
#11
Posted 16 January 2012 - 08:33 PM
#12
Posted 16 January 2012 - 08:38 PM
Motorul - cred ca nu este scoasa limitarea de la dansul, ceea ce mi-as dori. Ii scot eu cumva limitarea (am vazut pe youtube care-s pricinile, se duce catre 28 de cai) la revizia ce vreau sa i-o fac la primavara.[/quote]
Imi dai si mie te rog un link? Am cautat o gramada si nu am gasit. Am gasit doar treaba asta care pare a fi tentata:
http://forum.highlif...s-m2147681.aspx
Edited by ionescu liviu, 16 January 2012 - 08:40 PM.
#13
Posted 16 January 2012 - 08:53 PM
Mai am in plan sa-i dau si o spalare/degresare buna la plastice si sa le pun la zonele de impact cu crengile sau peste tot (in functie de daca ma pricep sa le dau jos portbagajele) ceva folie de protectie vopsea sau de geamuri (daca e prea scumpa cealalta) pt. auto, ca m-o feri ea de crengi doi-trei ani.
Mersi @Mihai, spor la vanzarea sculei tale.
Mama, da ce-am mai monopolizat discutia.
#14
Posted 16 January 2012 - 10:47 PM
Edited by Stoica Mihai, 16 January 2012 - 10:47 PM.
#15
Posted 16 January 2012 - 10:53 PM
Te felicit pentru achizitie. Ce iti pot zice ca este un atv foarte fiabil, pisele nu sunt asa scumpe in special cele care sunt considerate consumabile. Nu am primit niciun PM sincer.
Pentru orice probleme ma poti contacta si telefonic, numarul este la profil. de asemenea te paote ajuta mult si fatcat.
Uite avem si un grup pe facebook daca ai cont daca nu fa-ti cat mai repede:
https://www.facebook...gruparctic.cat/
#16
Posted 17 January 2012 - 01:44 PM
L-am dat si pe ODO si tot atat arata. Kilometrajul este real si anvelopele, ca fapt divers, nu sunt foarte uzate.
Cine vrea sa-si delimiteze Arctic Cat-ul va rog sa imi dati un telefon si va spun unde sa umblati in functie de model ...
#17
Posted 17 January 2012 - 03:19 PM
Sa-mi spui si mie cum se delimiteaza al meu, daca e operatiune operabila de umanisti.
Las ca mai vorbim, Sorinok, te intrebasem pe PM de sfaturi de-stea de intretinere, pe unde sa-i dau cu apa, pe unde nu.
Nu cred ca e vorba de kilometraje nereale sau accidente, fostul proprietar era un nene cu biznis mare putin pasionat de asa ceva, om serios. Mai uitasem un argument determinant care mi-a determinat cumpararea - ca e mic si usor si manevrabil, ca-l prefer unuia cu putere si fizic mare, da care se afunda mai adanc daca e vorba de smarcuri. Pe principiul asta mi-am luat si masina.
Pana una alta, i-a murit bateria (probabil a fost depozitata prost). Si e a doua, am luat-o proprietarului si pe cea care murise iarna trecuta, o Tenda, o s-o curat cu apa ii pun electrolit si incerc sa vad daca tine la o formatare. Tre sa iau un redresor, ca pe-al meu il am la tara.
#18
Posted 17 January 2012 - 06:51 PM
#19
Posted 17 January 2012 - 07:54 PM
#20
Posted 17 January 2012 - 08:16 PM
Mi-a pocnit capul cea mai comoda/eficienta solutie de intretinut bateria pe timp de nefolosire. O sa ii leg doua sarme de borne, le scot pe sub carena in spate si le conectez la redresor de baterie si redresorul la o priza programabila la 10 minute pe zi.
N-are vrun samaritean doua rampe de urcare ATV pe platforma mea Stema sa nu-i faca trebuinta vreo doua zile (sa duc ateveul la RAR) si sa fie si din Bucuresti? Ca ale mele tremura de frig singurele la tara, nu m-a dus capul c-o sa-mi trebuiasca..