Jump to content



Photo

Directie Kq 700


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Barni

Barni

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 105 posts
  • Nume real:Barna Balazs
  • Telefon:0747966733
  • Marca ATV:SUZUKI KQ 700, YAMAHA GRIZZLY 660, POLARIS 500-800, CF MOTO
  • Numar ATV:1

Posted 20 February 2012 - 10:53 AM

Salut. Am cumparat capete de bara pt KQ 700 dar n-am reusit sa-si reglez corect unghile de directie, cineva poate sa ma ajuta cu niste indicii sau poze?
Rotile din fata cum trebuie sa-si sta, conveRgent sau divergent?
  • 0

#2 fatcat

fatcat

    OLD IRON

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 998 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:arta īnaltă a supravieţuirii la oraş
  • Nume real:Robert
  • Telefon:0722 385...
  • Marca ATV:green Suzy
  • Numar ATV:B-XX-ATZ

Posted 20 February 2012 - 09:21 PM

In fata trebuie sa fie mai deschise cu 1 cm fata de spate.

Masori cu rotile la sol, la janta, cu o persoana pe el.
Cel mai simplu masori cu un metru de hartie de la IKEA/hornbach sau metru de croitorie ...
  • 0

#3 Barni

Barni

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 105 posts
  • Nume real:Barna Balazs
  • Telefon:0747966733
  • Marca ATV:SUZUKI KQ 700, YAMAHA GRIZZLY 660, POLARIS 500-800, CF MOTO
  • Numar ATV:1

Posted 21 February 2012 - 10:16 PM

Mersi pt idee, la weekend o sa fac si practica. deci deschis 1 cm fata de jentile spate.
Fatcat cu filtru de aer K&N se schimba ceva la putere?
  • 0

#4 fatcat

fatcat

    OLD IRON

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 998 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:arta īnaltă a supravieţuirii la oraş
  • Nume real:Robert
  • Telefon:0722 385...
  • Marca ATV:green Suzy
  • Numar ATV:B-XX-ATZ

Posted 21 February 2012 - 10:40 PM

N-ai inteles.
Nu e un cm mai deschis fata de jantele din spate! Vorbim numai de jantele din fata. Rotile din fata NU sunt perfect paralele.
vezi poza.

Attached File  reglaj_unghiuri_KQ.jpg   64.29KB   69 downloads

REf K&N, teoretic da. Nu stiu daca e adevarat, dar in orice caz se simte diferenta. Eu am K&N si sunt foarte incantat de el.
  • 0

#5 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 22 February 2012 - 04:57 PM

Daca iti pui doar filtru aer K&N , atv-ul va fi mai puternic doar cu ajutorul autosugestiei.

Ptr a-i mari puterea trebuie schimbata evacuarea si pusa una sport, respectiv HMF si iti mai trebuie Power Commander de la Dyno Jet.

Cei care balmajesc pe forum ca degeaba ii pui Dyno...ca nu schimba puterea in niciun fel...ii poftesc la o liniuta. thumbup.gif

Lasand gluma de-o parte, te sfatuiesc, ptr marirea puterii....sa lucrezi la admisie si evacuare, daca ii pui doar un filtru sport....hmmm, iti mareste puterea doar teoretic.

Iar daca te inhami la asa ceva, sa stii ca trebuie sa faci rost de bani seriosi, adica 2200 Ron Dyno Jet-ul ( daca iti iei power commander de la alta firma il iei degeaba ) , evacuare sport full HMF - vreo 470 eur si filtrul de aer K&N vreo 80 -100 eur.


Spor la treaba!

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto