Salut. Am cumparat capete de bara pt KQ 700 dar n-am reusit sa-si reglez corect unghile de directie, cineva poate sa ma ajuta cu niste indicii sau poze?
Rotile din fata cum trebuie sa-si sta, conveRgent sau divergent?
Directie Kq 700
Started by
Barni
, Feb 20 2012 10:53 AM
4 replies to this topic
#1
Posted 20 February 2012 - 10:53 AM
#2
Posted 20 February 2012 - 09:21 PM
In fata trebuie sa fie mai deschise cu 1 cm fata de spate.
Masori cu rotile la sol, la janta, cu o persoana pe el.
Cel mai simplu masori cu un metru de hartie de la IKEA/hornbach sau metru de croitorie ...
Masori cu rotile la sol, la janta, cu o persoana pe el.
Cel mai simplu masori cu un metru de hartie de la IKEA/hornbach sau metru de croitorie ...
#3
Posted 21 February 2012 - 10:16 PM
Mersi pt idee, la weekend o sa fac si practica. deci deschis 1 cm fata de jentile spate.
Fatcat cu filtru de aer K&N se schimba ceva la putere?
Fatcat cu filtru de aer K&N se schimba ceva la putere?
#4
Posted 21 February 2012 - 10:40 PM
N-ai inteles.
Nu e un cm mai deschis fata de jantele din spate! Vorbim numai de jantele din fata. Rotile din fata NU sunt perfect paralele.
vezi poza.
reglaj_unghiuri_KQ.jpg 64.29KB 69 downloads
REf K&N, teoretic da. Nu stiu daca e adevarat, dar in orice caz se simte diferenta. Eu am K&N si sunt foarte incantat de el.
Nu e un cm mai deschis fata de jantele din spate! Vorbim numai de jantele din fata. Rotile din fata NU sunt perfect paralele.
vezi poza.
reglaj_unghiuri_KQ.jpg 64.29KB 69 downloads
REf K&N, teoretic da. Nu stiu daca e adevarat, dar in orice caz se simte diferenta. Eu am K&N si sunt foarte incantat de el.
#5
Posted 22 February 2012 - 04:57 PM
Daca iti pui doar filtru aer K&N , atv-ul va fi mai puternic doar cu ajutorul autosugestiei.
Ptr a-i mari puterea trebuie schimbata evacuarea si pusa una sport, respectiv HMF si iti mai trebuie Power Commander de la Dyno Jet.
Cei care balmajesc pe forum ca degeaba ii pui Dyno...ca nu schimba puterea in niciun fel...ii poftesc la o liniuta.
Lasand gluma de-o parte, te sfatuiesc, ptr marirea puterii....sa lucrezi la admisie si evacuare, daca ii pui doar un filtru sport....hmmm, iti mareste puterea doar teoretic.
Iar daca te inhami la asa ceva, sa stii ca trebuie sa faci rost de bani seriosi, adica 2200 Ron Dyno Jet-ul ( daca iti iei power commander de la alta firma il iei degeaba ) , evacuare sport full HMF - vreo 470 eur si filtrul de aer K&N vreo 80 -100 eur.
Spor la treaba!
Ptr a-i mari puterea trebuie schimbata evacuarea si pusa una sport, respectiv HMF si iti mai trebuie Power Commander de la Dyno Jet.
Cei care balmajesc pe forum ca degeaba ii pui Dyno...ca nu schimba puterea in niciun fel...ii poftesc la o liniuta.
Lasand gluma de-o parte, te sfatuiesc, ptr marirea puterii....sa lucrezi la admisie si evacuare, daca ii pui doar un filtru sport....hmmm, iti mareste puterea doar teoretic.
Iar daca te inhami la asa ceva, sa stii ca trebuie sa faci rost de bani seriosi, adica 2200 Ron Dyno Jet-ul ( daca iti iei power commander de la alta firma il iei degeaba ) , evacuare sport full HMF - vreo 470 eur si filtrul de aer K&N vreo 80 -100 eur.
Spor la treaba!