Jump to content



Photo

Cf Moto X8 Luxury


  • This topic is locked This topic is locked
31 replies to this topic

#21 costrut.e66

costrut.e66

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 2 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Nume real:Emil Costrut
  • Telefon:+40722212958
  • Marca ATV:CFMoto X8

Posted 28 March 2012 - 06:03 PM

Sunt Emil proprietarul x8-lui Luxury alb
Este bestial

Edited by costrut.e66, 28 March 2012 - 06:11 PM.

  • 0

#22 laurentiu x6

laurentiu x6

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 358 posts
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Nume real:laurentiu
  • Telefon:0742xxx
  • Marca ATV:cf moto x6
  • Numar ATV:eat my dust!!!

Posted 28 March 2012 - 07:20 PM

Pai daca tot esti noul proprietar asteptam filmulete poze si in special impresii!
Nu e de ajuns sa spui ca e bestial ca ne dai palpitatii! Elaboreaza. tongue.gif
  • 0

#23 costrut.e66

costrut.e66

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 2 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Nume real:Emil Costrut
  • Telefon:+40722212958
  • Marca ATV:CFMoto X8

Posted 29 March 2012 - 06:40 AM

QUOTE (laurentiu x6 @ Mar 28 2012, 08:20 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Pai daca tot esti noul proprietar asteptam filmulete poze si in special impresii!
Nu e de ajuns sa spui ca e bestial ca ne dai palpitatii! Elaboreaza. tongue.gif

Salut
Eu nu prea stiu limbajul acesta de pe forum pt ca sunt prima oara logat pe asa ceva.
Am avut inainte un Suzi 750 Axi timp de 2 ani cumparat nou de la Authentic Spirit,
apoi am trecut la o Honda 680 TRX tot pe injectie. Am avut multe iesiri si cu outlander de 800
Si cu Renegade 800, asta ca sa va dati seama ca pot sa fac comparatie.
Deci X8-ul este peste Suzi si Honda la putere in primul rand, aspect sa nu mai vorbim, suspensii.
Directia este buna pt mine in special nefiind adeptul EPS-ului.
La intoarceri intradevar ai nevoie de mai mult loc sau mai multe manevre.
De fiabilitate nu pot sa va zic inca nimic, dar cred eu ca nu are cum sa egaleze honda sau suzi
dar bine ar fi sa ma insel...!!!)
Voi posta si poze si cu detalii doar sa ma prind cum.
Pe curand.
  • 0

#24 omul

omul

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 399 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valcea (brezoi)
  • Nume real:Florin
  • Telefon:744543875
  • Marca ATV:Bakus 260
  • Numar ATV:VL 78 PIL

Posted 02 April 2012 - 10:53 PM

Bine ai venit printre noi, sa-l stapanesti sanatos, astept ceva filmulete si pareri despre fiabilitate sa vedem ce spui tabletalk.gif oricum vad ca ai destule cunostinte de atv-uri, sa zici un pic cum ti se pare pe langa brp-ul(bombardier) de 800 si la cati km a ajuns cf-ul acum? asteptam pareri, totusi e un model 2012 tu poti sa-ti dai cu parerea, acum nu o sa faci comparatie cu un suzi din 2007 gathering.gif
  • 0

#25 omul

omul

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 399 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valcea (brezoi)
  • Nume real:Florin
  • Telefon:744543875
  • Marca ATV:Bakus 260
  • Numar ATV:VL 78 PIL

Posted 20 May 2012 - 02:02 PM

costrut.e66 ,nici o noutate nimic de la x8? sunt curios cum se mai comporta, cum mai merge....etc
  • 0

#26 mihai mt

mihai mt

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 2 posts
  • Nume real:tabacutu
  • Telefon:0754067500
  • Marca ATV:cf moto x8
  • Numar ATV:B 102 TAA

Posted 30 May 2012 - 10:53 PM

QUOTE (costrut.e66 @ Mar 29 2012, 07:40 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Salut
Eu nu prea stiu limbajul acesta de pe forum pt ca sunt prima oara logat pe asa ceva.
Am avut inainte un Suzi 750 Axi timp de 2 ani cumparat nou de la Authentic Spirit,
apoi am trecut la o Honda 680 TRX tot pe injectie. Am avut multe iesiri si cu outlander de 800
Si cu Renegade 800, asta ca sa va dati seama ca pot sa fac comparatie.
Deci X8-ul este peste Suzi si Honda la putere in primul rand, aspect sa nu mai vorbim, suspensii.
Directia este buna pt mine in special nefiind adeptul EPS-ului.
La intoarceri intradevar ai nevoie de mai mult loc sau mai multe manevre.
De fiabilitate nu pot sa va zic inca nimic, dar cred eu ca nu are cum sa egaleze honda sau suzi
dar bine ar fi sa ma insel...!!!)
Voi posta si poze si cu detalii doar sa ma prind cum.
Pe curand.


Salut
Ce iti mai face x8 ? Mi-am cumparat si eu unul si eram curios sa stiu cum sa manifesta la drum...
  • 0

#27 mihai mt

mihai mt

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 2 posts
  • Nume real:tabacutu
  • Telefon:0754067500
  • Marca ATV:cf moto x8
  • Numar ATV:B 102 TAA

Posted 30 May 2012 - 11:01 PM

Poate cineva sa-mi spuna ce portbagaj se potriveste pt un cf moto x8 ?
multumesc
  • 0

#28 cosminozo

cosminozo

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 216 posts
  • Gender:Male
  • Location:brasov
  • Nume real:cosmin
  • Telefon:samsung
  • Marca ATV:cf moto x8 eps

Posted 17 January 2013 - 08:25 PM

Te salut cu respect,
sunt nou pe acest forum si vroiam sa stiu cateva pareri de acest x8,sunt in momentul de a mi vinde linhaiul anniversary luat anul trecut in august,sperand ca mi v a fi deajuns,dar se pare ca imi doresc ceva mai mare si mai puternic si singura optiune pe gustul si buzunarul meu este cf motox8,care doresc sa l achizitionez cat mai repede pe portocaliu,daca ma poti ajuta cu niste prime impresi despre acest model si cum ti se pare pana in momentul de fata ti asi fi profund recunoscator.
Cu stima.
  • 0

#29 atvgalati

atvgalati

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 74 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:iulian
  • Telefon:011129222
  • Marca ATV:linhai worker

Posted 17 January 2013 - 10:07 PM

QUOTE (cosminozo @ Jan 17 2013, 08:25 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Te salut cu respect,
sunt nou pe acest forum si vroiam sa stiu cateva pareri de acest x8,sunt in momentul de a mi vinde linhaiul anniversary luat anul trecut in august,sperand ca mi v a fi deajuns,dar se pare ca imi doresc ceva mai mare si mai puternic si singura optiune pe gustul si buzunarul meu este cf motox8,care doresc sa l achizitionez cat mai repede pe portocaliu,daca ma poti ajuta cu niste prime impresi despre acest model si cum ti se pare pana in momentul de fata ti asi fi profund recunoscator.
Cu stima.



Eu as spune sa mergi pe ceva japonez.. La bani aia poti lua un kq sau un grizzly in stare buna si nu te doar capul ! Imi cer scuze ca sunt off-topic!
  • 0

#30 cosminozo

cosminozo

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 216 posts
  • Gender:Male
  • Location:brasov
  • Nume real:cosmin
  • Telefon:samsung
  • Marca ATV:cf moto x8 eps

Posted 18 January 2013 - 11:51 PM

QUOTE (atvgalati @ Jan 17 2013, 10:07 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Eu as spune sa mergi pe ceva japonez.. La bani aia poti lua un kq sau un grizzly in stare buna si nu te doar capul ! Imi cer scuze ca sunt off-topic!




Nu imi plac modelele acestea deloc,ma intereseaza mult si aspesctul,x8 ma innebuneste dar tehnic nu stiu nimic de el
  • 0

#31 cosminozo

cosminozo

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 216 posts
  • Gender:Male
  • Location:brasov
  • Nume real:cosmin
  • Telefon:samsung
  • Marca ATV:cf moto x8 eps

Posted 19 February 2013 - 01:00 AM

QUOTE (mihai mt @ May 30 2012, 07:53 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Salut
Ce iti mai face x8 ? Mi-am cumparat si eu unul si eram curios sa stiu cum sa manifesta la drum...




salut ,
imi poti spune si mie te rog cate ceva de atv ul tau ( cf moto x8) ,tocmai am achizitionat si eu unul ,sa ma astept la ceva neplacut sau e totul ok la tine,
ms si astept vesti
  • 0

#32 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 06 May 2013 - 07:32 PM

Povestea de acum este continuare a unei postari facute la topicul inceput de SORINOK si legat de intalnirile din Cindrel. Am urmat sugestia lui si scriu primele mele impresii despre X8. Poate sunt utile cuiva sau poate primesc eu sfaturi, doar nu sunt foarte vechi in domeniu, iar cu X8 am doar 500 de km.

Despre comportamentul unui utililaj care dispune de 63 de cai ce pot sa-ti spun ? Senzatia este de supersonic in comparatie cu trenuletul ala ce facea prin anii ’60 legatura dintre Sighisoara si Sibiu. Apropo, sunt sighisorean de loc, dar de multi ani locuiesc in Medias.

Toate cele prezentate de Concioiu in articolul scris despre X8 sunt adevaruri chiar daca „tragea spuza pe turta lui”, doar este importatorul exclusiv pentru CF in toata zona in afara de Rusia !
Ma refer aici la comparatiile facute in test si dupa aceea scrise in articol. Concluzia mea de pana acum este ca X8 este performant din punct de vedere tehnic la dotarile pe care le are. Varianta este Luxury si se simte intr-adevar la suspensii, stabilitate buna cu cei 26 de toli la roti, iar scutul sintetic este mai bun decat unul din aluminiu, nu se deformeaza, Din cauza asta l-au si inlocuit. Eu am simtit acest lucru in momentul in care a trebuit sa traversez cateva ravene pline de de bolovani mari din gresie, tipici prin zonele noastre sau prin padure unde am calarit trunchiuri de copaci fara a mai fi obligat sa-i ocolesc de data asta !!!

Despre frane.
Cea de motor este dementiala, se simt cei doi cilindri a caror compresie opresc efectiv ATV-ul chiar daca este vorba despre doua persoane iar panta este abrupta.

Frana de picior este buna si eficienta atat cat poate sa fie ea actionand doar pe rotile din spate, iar cea de mana pe maneta stanga, cea care corespunde cu pompa de frana a rotilor din spate deci comuna cu pedala, este catastrofa. Nu te poti baza pe ea, iar daca incerci un reglaj mai strans devine rigida si apropie prea mult sabotii de discul de frana astfel ca in curand vei simti mirosul tipic de ferodou incins.

Frana fata este actionata doar de maneta dreapta si este acceptabila din momentul in care actionezi aceasta maneta este logic faptul ca abandonezi acceleratia iar combinatia dintre frana de motor si cea actionata prin maneta (doar fata) se simte ca fiind eficienta. Un test adevarat se poate face doar intr-un singur mod: pleci lansat, scoti cutia de viteze pe N dupa care „traznesti”o frana. Vei constata ca nu este prea grozava.

Este interesanta combinatia de pedala si manete actionate pe un traseu rapid (atunci cand nu ai pe saua din spate sotia). Ce se intampla cu frana de picior ? Te ajuta in curbe pe principiul derapajului controlat provocat prin blocarea puntii spate (cu simt si control daca poti si sti !!!) La o graba mare in schimb te poate aduce intr-o situatie limita. Exemplu: intr-o dimineata devreme si cu multa roua goneam cu aproape 80km/h pe o lunca frumoasa, adica dreapta. La un moment dat imi aduc aminte ca urma un sant destul de proeminet pentru a provoca putin deranj si actionez puternic frana de picior. Rezultatul a fost spectaculos. S-a pus de-a curmezisul si urma inevitabila rasturnare prin atingerea malului opus, asa ca am dat drumul la frane si am executat un salt frumos in roua diminetii pe malul celalalt. S-a redresat bine si avand suspensiile alea s-a asezat perfect pe sol fara a ma dezechilibra in vreun fel. S-a comportat bine deci, dar ai nevoie de putina practica pe el.

Concluzie provizorie (mai am mult de testat la el). Nu este un Bombardier, chiar daca incearca sa il copieze in unele privinte, iar la pretul mult mai mic este ceea ce este. Un ATV bun la un pret bun. (oricum, despre Bombardier americanii spun ca este putin peste pretul corect - over price !)

In ceea ce ma priveste cred ca, asa cum spunea Bogdan de la Authentic, am facut o afacere corecta. Chiar daca a fost un ATV muncit pe perioada cat a stat la baietii din Cluj a primit ceea ce-i trebuie.

Attached File  traseu_CRIS_143.JPG   204.04KB   104 downloads

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto