Linhai 400 Dragon Fly--4x4
#1
Posted 16 March 2012 - 03:27 PM
Sunt de 2 saptamani "coproprietarul" unui Linhai. Spun "coproprietar" deoarece este cumparat de tatal meu care il foloseste (mai mult sta) in timpul saptamanii iar in week-end ma "joc" eu cu el.
L-am cumparat de nou de la ATVRom, este culoarea alb si am primit ca si bonus un troliu cu comanda remote.
Nu am avut prea mult imp sa ma "dau" cu el dar atat cat l-am folosit...m-a prins "microbul". Senzatia este foarte placuta si se conduce si destul de bine.
Cateva intrebari...
-butonul "override" se foloseste doar la mersul inapoi si e folosit pentru a scoate o limitare?
-butonul de benzina trebuie inchis la fiecare oprire a motorului...de cateva ori l-am innecat si cred ca asta a fost cauza.
O sa revin in topic-ul asta cu alte impresii pe parcurs.
#2
Posted 17 March 2012 - 12:15 AM
Butonul de overdrive se foloseste atunci cand vrei sa ai turatii mai mari in marsarier.
Am vazut si testat linhai 400 dragonfly ... mi se pare ok pentru cat costa as spune cam cel mai fiabil din clasa linhai ........
Sfat : Nu-l forja asa tare ,rodajul la linhai e ff important .
Edited by Stoica Mihai, 17 March 2012 - 12:15 AM.
#3
Posted 17 March 2012 - 01:15 AM
#4
Posted 18 March 2012 - 05:28 PM
Problema este ca ieri, s-a oprit in mers si nu am mai putut sa il pornesc sub nicio forma:(.
Are 50Km la bord, nu a fost alergat, forjat, fortat...dar nu mai vrea sa porneasca si pace.
Benzina are, scanteie are dar nu porneste sub nicio forma. Am incercat sa ii pun putina benzina in intrarea de la filtrul de aer si nici macar asa nu a dat niciun semn.
Sunt cam dezamagit...daca la 50Km si 2 saptamani apar astfel de probleme...
#5
Posted 19 March 2012 - 10:42 AM
Cum ai verificat ca iti da scanteie la bujie? Invarte demarorul si nu vrea sa porneasca? Ai desfacut cumva busonul de la benzina? Are un furtun de la buson care in momentul in care il insurubezi se sugruma....astfel se face vid in rezervor si nu curge benzina. Verifica sigurantele , chiar pe cea de pe aprindere de 20A ar fi bine sa o schimbi. Daca nici asa nu vrea sa porneasca atunci trebuie verificat, bobina de inductie, CDI, curatat carburator, filtrul de aer....
Eu zic sa nu fii dezamagit....sigur este o problema simpla.
#6
Posted 19 March 2012 - 10:52 AM
ATV-ul a mers aproximativ 20 min pe drum de dificultate medie spre mica. La un moment dat, cand am oprit pe un loc drept, motorul s-a oprit.
Am incercat de 2-3 ori sa dau la automat si tot ce facea era sa invarta motorul dar fara a da nici cel mai mic semn de pornire. L-am lasat vreo 20 de min si am incercat din nou si la fel.
L-am tractat acasa si am inceput verificarile:
-am desfacut bujia si era uscata-cu bujia in lulea si lipita de motor am dat ala automat si scanteie era destul de mare si continua.
-am scos dopul din capul furtunului ce pleaca din fundul carburatorului, am desfacut acel surubel care intra in fundul carburatorului si a inceput sa curga benzina.
-am verificat sigurantele mai putin cea de 20 A(doar pe cele de sub sa care erau ok). Am banuit ca daca electromotorul se invarte normal, nu ar trebui sa fie o problema la acea siguranta sau la releul de pornire...Gresesc???
-am desfacut filtrul de aer cu tot cu carcasa lui si am pus 2 capace aprox 20-30 ml de benzina direct in carburator si la fel, nici macar un semn de a incerca sa porneasca
-am verificat vizual firele, mufele atat cat s-a putut si m-am priceput, la fel...nimic
Intre timp am mai pus si redersorul pe baterie deoarece de la atatea incercari nu mai invartea electromotorul
Am mai avut probleme cu el sapt trecuta din cauza faptului ca lasand ventilul de la rezervor deschis se inneca dar de atunci l-am inchis si a mers ok pana in week-end.
Un detaliu important pe care mi-l amintesc acum este ca atunci cand s-a oprit motorul, cand incercam sa dau la automat electromotorul se invartea doar o data si murea(inclusiv display-ul daca imi amintesc bine).
Cam asta ar fi...Va multumesc pentru interesul aratat in a ma ajuta.
L.E. Am incercat sa il pornesc si cu busonul de la rezervor desfacut si am verificat si furtunul transparent care ajunge in partea de sus a carburatorului sa nu fie infundat/strangulat.
Edited by _bella_, 19 March 2012 - 10:53 AM.
#7
Posted 19 March 2012 - 10:58 PM
#8
Posted 20 March 2012 - 12:08 AM
#9
Posted 20 March 2012 - 12:12 AM
#10
Posted 20 March 2012 - 09:19 AM
Am incercat in ambele pozitii...aceleasi simptome.
Si eu banuiesc ceva pe partea de alimentare.
Benzina pare ca ajunge. Am scos dopul din furtunul negru ce pleaca din fundul rezervorului si am desfacut surubul acela de la carburator de jos si curge benzina.
Am facut exact ce spui tu cu benzina in capul pistonului si nimic. Filtru de aer e imaculat...la 50 Km cat are ATV-ul...
In alta ordine de idei...E posibil sa fie "sarita de la punct"?...asta in cazul in care are curea de distributie
Ce nu am verificat a fost siguranta de 20 A dar, m-am gandit ca daca invarte electromotorul si da scanteie nu este o problema cu ea.Ce ziceti?
Ceea ce mi se pare ciudat este ca nu a dat nici macar un semn de pornire indiferent ce i-am facut.
Edited by _bella_, 20 March 2012 - 09:21 AM.
#11
Posted 20 March 2012 - 10:54 AM
#12
Posted 20 March 2012 - 10:56 AM
Intrebare: Sub sea, in partea stanga, pe langa cutia alba cu 4 sigurante mai sunt do module electronice negre. ce reprezinta ele?
In continuare astept sfaturi si alte idei legate de pornire(de fapt de lipsa ei).
Va multumesc.
#13
Posted 20 March 2012 - 10:57 AM
Merci.
Edited by _bella_, 20 March 2012 - 10:58 AM.
#14
Posted 20 March 2012 - 12:15 PM
#15
Posted 20 March 2012 - 12:23 PM
#16
Posted 20 March 2012 - 05:04 PM
Din ce am inteles de la tatal meu care a fost de fata, au verificat si constatat exact ce le spusesem si la telefon:benzina are, scanteie suficienta are. Au desfacut si carburatorul dar fara niciun rezultat.
Incep sa cred ca a fost o investitie f proasta chineazaria asta.
Va tin la curent.
#17
Posted 20 March 2012 - 10:27 PM
Si eu am un DragonFly de o saptamana si weekendul asta am facut vreo 75 de km cu el, nu am avut nici o problema pana acum si sper sa nu am. Eu l-am luat de la Moto Boom si mi-au spus de problema cu robinetul de la rezervor ca nu vrea sa se alimenteze in pozitia On de cand l-am cumparat.
Eu am ales sa-mi cumpar un atv nou tocmai pt garantie pt ca la bani astia gaseai si unul second mai de "firma" dar fara istoric(rodaj, etc)
Astept cu intres sa vad ce problema a avut!!
#18
Posted 21 March 2012 - 09:23 AM
Ideea este ca de la inceput nu pornea prea bine dar am zis ca e benzina proasta, ca nu e rodat, ca, ca...
Sper sa fie totul ok.
Va tin la curent imediat ce aflu detalii. Azi au spus ca nu se ocupa de el ca au nu stiu ce treaba dar maine vor incerca sa dea de cap problemei.
#19
Posted 21 March 2012 - 12:36 PM
Si atata timp cat nu ai bagat bani in el eu zic ca este ok . Stiu ca este nasol sa dai atatia bani si sa nu te poti plimba cu el , dar recuperezi cand il aduce
#20
Posted 21 March 2012 - 12:39 PM
Astept cu interes diagnosticul.