2 Linhai Anniversary Edition 4x4
#1
Posted 28 November 2006 - 07:59 PM
uite si o poza....
#2
Posted 28 November 2006 - 08:06 PM
#4
Posted 28 November 2006 - 08:10 PM
#5
Posted 28 November 2006 - 09:19 PM
#6
Posted 01 December 2006 - 09:29 PM
Ceva impresii despre el? Cum se comporta plasticele din fata si din spate? Cutia din fata este utila? Incape ceva in ea?
P.S. 2 zile 200km ... mi se pare absolut normal ... doar nu dai banii pe el ... si el sa stea!
#7
Posted 02 December 2006 - 12:07 AM
Ceva impresii despre el? Cum se comporta plasticele din fata si din spate? Cutia din fata este utila? Incape ceva in ea?
P.S. 2 zile 200km ... mi se pare absolut normal ... doar nu dai banii pe el ... si el sa stea!
Portbagajele sunt facute dintr-un plastic tare si foarte rezistent... sunt prinse foarte bine si au si niste cleme metalice de care poti lega diferite chestii....in ceea ce priveste cutia din fata nu prea poti sa bagi mare lucru in ea....adica daca bagi o sticla de 2 litri nu se mai inchide....m-a impresiont ecranul lcd de pe bord care are o lumina albastra si iti arata inclusiv orele de functionare dar nu iti arata nivelul carburantului....in rest merge f bine daca se cupleaza 4x4 nu prea vad loc in care sa nu poti sa ajungi...
#8
Posted 02 December 2006 - 12:26 AM
Ati mai pus alte accesorii pe ele?
Mai multe poze te rog!
Bull-bar-ul este mult mai firav! Ai avut probleme cu el? Farurile ar trebui sa fie mai bune ... Te multumesc?
#9
Posted 02 December 2006 - 12:45 AM
Ati mai pus alte accesorii pe ele?
Mai multe poze te rog!
Bull-bar-ul este mult mai firav! Ai avut probleme cu el? Farurile ar trebui sa fie mai bune ... Te multumesc?
bulll-bar-ul e rezistent....eu am impins direct cu el o dacie bagata in viteza vreo 50 de metri....bara daciei s-a crapat dar bull-bar-ul nu a avut nimic .....farurile sunt ok...sunt puternice si bat f bine...cand sunt pe faza lunga imi fac aia cu masinile semn sa scimb faza.......o sticla de 1 l incape.....un lucru care m-a impresionat f mult e suspensia....merg pe drum de tara cu 60 si nu simti nimik.....
6.JPG 912.3KB 401 downloads 7.JPG 597.6KB 341 downloads 8.JPG 338.42KB 480 downloads 5.JPG 536.28KB 385 downloads
#10
Posted 02 December 2006 - 12:50 AM
Ne traduci si noua informatiile de pe ecranul LCD?
Ce reprezinta 13.4? Si ce 16 ... ?
#11
Posted 03 December 2006 - 04:01 PM
Ne traduci si noua informatiile de pe ecranul LCD?
Ce reprezinta 13.4? Si ce 16 ... ?
13,4 sunt kilometri parcursi
16 este turatia motorului (16X1000 rot/min)
#12
Posted 03 December 2006 - 04:43 PM
Este turatia de relanti ?
#13
Posted 04 December 2006 - 12:40 AM
Este turatia de relanti ?
da, nu sta exact la 16 tot timpul, ci oscileaza intre
15-16
#14
Posted 04 December 2006 - 11:16 AM
Ne traduci si noua informatiile de pe ecranul LCD?
Ce reprezinta 13.4? Si ce 16 ... ?
13.4 nu sunt km parcursi ci orele de functionare....credeati ca puteam sa ma abtin sa fac doar atat....???turatia e la relanti...e adev ca oscileaza...cand 15 cand 16
#15
Posted 14 December 2006 - 06:04 PM
#16
Posted 15 December 2006 - 04:13 PM
eram pe 4X2 forta...dar vreau sa spun ca nu s-a pus problema sa patineze sau chestii din astea....chiar zilele trecute am tras un aro care nu pornea....tot pe 4X2 forta....au patinat de 2 ori rotile din spate si dupa l-am tras fara probleme pana a pornit....deci in ceea ce priveste puterea...jos palaria
#17
Posted 05 February 2007 - 03:28 PM
ai avut ceva probleme pana acum cu ele?
#18
Posted 05 February 2007 - 03:43 PM
Un ambreiaj si ceva plastice sparte.
Ca un sfat:nu mai incercati sa tractati sau sa impingeti masini.Inseamna moarte sigura pentru ambreiaj.
Edited by zixx, 05 February 2007 - 03:44 PM.
#19
Posted 05 February 2007 - 04:21 PM
Un ambreiaj si ceva plastice sparte.
Ca un sfat:nu mai incercati sa tractati sau sa impingeti masini.Inseamna moarte sigura pentru ambreiaj.
As mai adauga la lista lui Zixx inca un ambreiaj la acelasi ATV(cel galben).Cred ca s-a dus asa repede si din cauza ca acea carcasa de protectie pt ambreiaj era sparta in partea de jos iar cand treceam prin apa ambreiajul patina in gol...ferodourile nu erau chiar duse dar in schimb 2 arcuri erau sarite iar ambreiajul ramanea mereu umflat si atv-ul dadea sa plece de pe loc si la relanti...iar cand incercam sa-l bag in viteza facea urat ambreiajul...
Cei de la actionland nu au adus inca ambreiaj de Muddy LC7 care este mai performant decat cel de LC6(are oala mai mare si suprafata de contact este mai mare)Pana atunci sper sa ma tina asta nou care este tot de LC6.La celelate ATV-uri nu au fost probleme cu ambreiajul.Unul are 1800 km iar celelalte cate 800 si ambreiajul nu da semne de oboseala...asta tinand cont ca eu le folosesc la inchirieri.
In principiu sunt ATV-uri bune care pt inchirieri sunt ideale din toate punctele de vedere.
#20
Posted 05 February 2007 - 06:54 PM