Scubadiving
#1
Posted 21 September 2006 - 04:53 PM
Ce s-a intamplat - unul din participanti nu a respectat o regula de baza - cand mergi prin albia unui rau, mergi in coloana, pentru ca doar primul din coloana vede albia, restul nu pentru ca se tulbura apa. Si inca o regula, daca cumva vi se intampla si voua - taiati contactul, sa nu apuce sa intre apa in cilindru - se poate indoi ambielajul.
Ideea e ca tot ce se mai vedea din el era un colt din gratarul de la portbagajul spate. L-am troliat afara din apa, am scos filtrul de aer si bujia, l-am ridicat de fata sa se scurga apa din esapament, am dat de cateva ori la automat, sa scoatem apa din cilindru. Dupa ce a stat la uscat vreo 15 minute, am pus o bujie uscata si surprise - a pornit. Nu numai ca a pornit, dar a mers brici toata ziua.
Nu e propriuzis un accident, si din fericire nimeni nu a patit nimic, in afara de o baie in apa reeeceeee.
Mi-am permis sa cenzurez numarul si reclamele.
Swimm.jpg 227.66KB 1296 downloads
#2
Posted 25 January 2007 - 01:10 AM
Ce s-a intamplat - unul din participanti nu a respectat o regula de baza - cand mergi prin albia unui rau, mergi in coloana, pentru ca doar primul din coloana vede albia, restul nu pentru ca se tulbura apa. Si inca o regula, daca cumva vi se intampla si voua - taiati contactul, sa nu apuce sa intre apa in cilindru - se poate indoi ambielajul.
Ideea e ca tot ce se mai vedea din el era un colt din gratarul de la portbagajul spate. L-am troliat afara din apa, am scos filtrul de aer si bujia, l-am ridicat de fata sa se scurga apa din esapament, am dat de cateva ori la automat, sa scoatem apa din cilindru. Dupa ce a stat la uscat vreo 15 minute, am pus o bujie uscata si surprise - a pornit. Nu numai ca a pornit, dar a mers brici toata ziua.
Nu e propriuzis un accident, si din fericire nimeni nu a patit nimic, in afara de o baie in apa reeeceeee.
Mi-am permis sa cenzurez numarul si reclamele.
Swimm.jpg 227.66KB 1296 downloads
si a mai pornit? pe moment sau mai tarziu?
#3
Posted 25 January 2007 - 08:07 AM
Probabil a fost vorba si de noroc.Eu ma asteptam sa fi crapat ceva prin el
#4
Posted 25 January 2007 - 08:11 PM
#5
Posted 25 January 2007 - 08:25 PM
Pun pariu
#6
Posted 26 January 2007 - 12:01 AM
in mediul aerian si sanitar e mai buna injectia
#7
Posted 01 April 2007 - 11:42 AM
#8
Posted 18 April 2007 - 10:13 PM
ma gandeam eu k e vrajala
#9
Posted 04 May 2007 - 12:44 PM
magarusul meu nu prea se intelege cu apa
patineaza cureaua si nu mai trage
dar pina la jumatatea rotii merge destul da bine
#10
Posted 04 May 2007 - 02:48 PM
#11
Posted 07 May 2007 - 06:23 PM
#12
Posted 15 May 2007 - 12:03 AM
Intre timp uite ce fac altii...nu faceti ca ei...pierdeti garantia
http://www.youtube.c...o...ted&search=
http://www.youtube.c...g...ted&search=
Edited by Polaroid, 15 May 2007 - 01:12 AM.
#13
Posted 25 September 2007 - 10:46 PM
intrebare...pe unde naiba mai trag aer acele atv-uri..sau au vreo masca de oxigen de rezerva??
Edited by sebastian, 25 September 2007 - 10:52 PM.
#14
Posted 26 September 2007 - 08:31 AM
intrebare...pe unde naiba mai trag aer acele atv-uri..sau au vreo masca de oxigen de rezerva??
mai degraba as crede ca ala e un Yamaha Grizzly..
#15
Posted 26 September 2007 - 11:36 AM
salutare mai oamenilor Daca va mai uitati pe you tube , faza cu intratul in apa complet se poate !!! numai ca trebuie sa "tragi" niste tevi din pvc de la motor . Adica mai exact : doua de la ambreiaj (pe unde iese si intra aerul pt ventilatie) si una de la filtrul de aer. Se numesc "snorkel tubes"
Si....eu zic ca se pot pune si pe Linhai . Treaba ii simpla de realizat. iti trebuiesc cate-va tevi din pvc , niste racorduri flexibile si niste bride + ceva silicon(pt o izolare mai buna in zona de imbinare a tevilor)
Eu am studiat treaba asta si chiar am de gand sa incerc sa fac si la atv-ul meu.Numai ca la linhai ii mai dificila treaba , deoarece tre sa izolezi bine partea electrica(relee si mufe) + contactele de la baterie si poate ceva furtunase de la carburator. in fine ....SE POATE!!!
#16
Posted 02 October 2007 - 07:55 AM
Si....eu zic ca se pot pune si pe Linhai . Treaba ii simpla de realizat. iti trebuiesc cate-va tevi din pvc , niste racorduri flexibile si niste bride + ceva silicon(pt o izolare mai buna in zona de imbinare a tevilor)
Eu am studiat treaba asta si chiar am de gand sa incerc sa fac si la atv-ul meu.Numai ca la linhai ii mai dificila treaba , deoarece tre sa izolezi bine partea electrica(relee si mufe) + contactele de la baterie si poate ceva furtunase de la carburator. in fine ....SE POATE!!!
prietene la linhai mai e o problema foarte mare dak vrei sa-i faci traba asta AMBREIAJUL nu poate fi sigilat si nu faci nici o treaba dak nu e sigilat si iti intra apa la el
poti face asta la japoneze k alea nu au problema mare a linhaiului
Oricum bafta dak tot vrei sa incerci!
#17
Posted 09 January 2008 - 12:41 PM
Am vrut sa-l vand din acest motiv si asta dupa ce l-am desfacut si am priceput despre ce este vorba.
Ventilatiile de la ambreiaj sunt cea mai mica problema ! Capacul pe care scrie LINHAI din lateral stanga "adaposteste" un rulment pe care se invarte axul ambreiajului. intre acest capac si plasticul de protectie al ambreiajului este o mica ganitura contra prafului sau a pietrelor mai bine spus, diametrul ei este de 15cm adica o mare gaura. In spate intre cutia de viteze si motor este o protectie de plastic care se petrece in limita materialului...asemenea pentru corpuri straine.
Deci motorul este 1 corp iar cutia al 2 lea corp - ---nu se pot izola fiabil, f. mari vibratii etc. caca !
Cum nu in fiecare zi trebuie sa traversezi Amazonul atunci raportul pret calitate este OK