Linhai 300 4x4 2 persoane
#1
Postat 08 februarie 2007 - 09:57
#2
Postat 08 februarie 2007 - 10:36
Pe zapada merge pana ramai suspendat.Adica o zapada cu inaltimea de ~20cm.
#3
Postat 08 februarie 2007 - 01:06
#4
Postat 08 februarie 2007 - 07:47
eu unul, despre viteza maxima nu iti pot spune nimic, penca nu trec de 60 cu ATV-ul, din principiu. Am mai trecut si peste, atunci cand n-am avut incotro (de ex. m-au alergat 4 caini de stana), insa, nu-ti pot spune la ce viteza am ajuns, penca toata atentia mea era atunci indreptata catre drum, nu catre bord.
Dar, 60 km/h cu 2 pers, pe drum drept, fara inclinatie prinde fara ezitari si merge fain asa.
Daca urci in doi, viteza mai scade, in functie de inclinarea pantei.
Dar: Linhai-ul este aproape la fel de sprinten si cu 1 om, si 2 oameni la bord (eu unul asa l-am simtit). Chiar si azi, am facut cateva trasee foarte dure, am urcat pante extrem de inclinate, cochetand chiar cu limita de rasturnare. Eram 2 pe el (eu 70 kg, pasagerul in jur de 90, haine, cutia cu provizii in spate, 4 litri de apa). Evident ca, la astfel de inclinatii, urci in treapta Low (sau,cum i se spune popular: "greul") si asta inseamna viteze foarte mici si putere foarte mare. Sa stii ca nu am simtit vreodata ca ar fi ezitat. Si m-am dat destul de tare cu Linhai-ul si cu alte ocazii, si zilele trecute (eu il am pe al meu de vineri, dar am mai mers cu Linhai). Am astazi, cu al meu, 275 km, dintre care minim 260 in off-road, dintre care peste jumate in off-road super-dur. De obicei mai merg cu cineva penca e posibil sa mai ai nevoie si de ajutor in teren.
Azi am fost prima data nevoit sa folosesc troliul. Am ramas suspendat (unde am mai ramas si cu alta ocazie, tot cu un Linhai) in noroi. ATV-ul era cocotzat pe un tapsan tare, iar rotile dadeau in gol (urme adancite prin care curgea si apa). El m-ar fi scos de acolo daca ar fi avut rotile ce atinge
Neavand ghidaj de troliu, cablul mi s-a infasurat aiurea, a intrat in crapatura dintre tambur si motorul troliului. M-am chinuit ceva sa-l scot de acolo. Abia astept sa-mi vina si sistemul de prindere al ghidajului (ghidajul il am eu).
4x4 nu am folosit decat de vreo 2-3 ori in noroaie foarte adanci si foarte lungi si asta nu penca am ramas ci penca m-am temut sa nu cumva sa raman. Ba, mint: azi am ramas intr-o mlastina lunga de aproape 100 metri, prin care ieri am trecut (dar eram singur), iar azi m-am infundat penca aveam si pasager in spate si era greu, nu gluma, pur si simplu s-a infundat atv-ul de spate, peste jumatea rotilor. Am bagat 4x4 si Low si m-a scos fara ezitari. Atata vreme cat nu-l suspenzi cu rotile in aer, se trage din orice. Si am mai bagat 4x4 cand a trebuit sa urc cu spatele (scriu ceva mai jos despre asta).
Eu unul sunt extrem de multumit de Linhai. Imi place ca e si confortabil pt. 2 pers, e si adunat si nu te suspenzi decat cine stie cum, se conduce foarte misto, are putere arhi-suficienta, are si treapta Low (si asta face toti banii!!!), consuma obraznic de putzin.
Azi iar a inceput sa-mi zornaie toba. Am strans din nou colierul de Matiz (se slabise) si cele 2 piulitze de la iesirea galeriei din motor si nu mai sunt probleme. Adevarul este ca l-am si tzopait zilele astea de l-a gasit boala.
Garda la sol de aprox. 20 cm poate parea mica, dar nu e deloc asa. In plus, mai conteaza si cum abordezi denivelarile din traseu. E bine sa stii cum sa te urci cu rotile pe sleauri sau pe zonele mai inalte si cum sa stai pe el. Si, daca il suspenzi, fie il tragi cu mana, fie il tragi cu troliul. E simplu.
Azi am lovit si cu scutul de la grupul de spate in piatra si s-a auzit foarte urat. Am oprit sa ma uit si scutul abia se vedea un pic zgariat, deloc deformat, deci e si ala solid.
Am si eu o intrebare/curiozitate, poate stie careva: marche-arriere-ul are raport de reductie de High sau de Low? Mie mi se pare undeva la mijloc. Intreb asta penca, la un moment dat, nemaiputand avansa din cauza unor copaci cazuti care obturau vadul prin care coboram, neavand unde sa intorc (de-abia incapea ATV-ul in scocul ala) am fost nevoit sa urc cu spatele destul de mult, o panta cu inclinatie destul de mare, am bagat si 4x4 penca se spatele se invartea in gol (era alunecos) si, la un moment dat, a inceput sa miroase a ambreiaj. Noroc ca tocmai terminasem urcarea pana la un punct unde am putut intoarce.
Bafta,
Matteo
#5
Postat 08 februarie 2007 - 07:54
2.recomand sa folosesti de fiecare data tractiunea fata numai cu 'low'
3.e normal sa se incinga ambreiajul la mersul cu spatele in panta mai ales ca era si 4x4 cuplat
#6
Postat 08 februarie 2007 - 08:52
2.recomand sa folosesti de fiecare data tractiunea fata numai cu 'low'
3.e normal sa se incinga ambreiajul la mersul cu spatele in panta mai ales ca era si 4x4 cuplat
Tks Revo,
stiu ca e bine sa evit umblatul cu 4x4, mai ales pe High. Dar: daca nu bagam 4x4, nu ma scoteam in gaura aia in marche-arriere. Creca ar trebui sa-mi montez un troliu si pe spate, ca prea mi-o caut
Hai, poate vii si tu sambata pe-aci, sa vezi ce coclauri faine avem.
Bafta,
Matteo
#7
Postat 08 februarie 2007 - 11:08
#8
Postat 08 februarie 2007 - 11:16
Ramane in discutie. In principiu, ar fi interesant. Dezbatem de luni incolo in sectiunea de trasee/excursii.
Bafta,
Matteo
#9
Postat 08 februarie 2007 - 11:22
Cand iti vine sistemul de prindere al ghidajului,poate bagi o poza.
Si eu am rolele,dar nu am prinderea.
De unde l-ai comandat ?
#10
Postat 08 februarie 2007 - 11:31
Si eu am rolele,dar nu am prinderea.
De unde l-ai comandat ?
De la Actionland. Da, o sa fac poze cand il voi avea.
Bafta,
Matteo
#11
Postat 08 februarie 2007 - 11:43
#12
Postat 08 februarie 2007 - 11:50
Sal,
habar n-am Am sa intreb. Dar nu stiu sigur daca vor sa vanda sistemul de prindere al rolelor fara role.
Ar fi bine si asa, ca mai ai astfel un rand de role de rezerva (am inteles ca si alea se uzeaza).
Bafta,
Matteo
#13
Postat 08 februarie 2007 - 11:53
Eu am cumparat rolele fara dracia aia si stau atarnate prin garaj de cateva luni,pentru ca mi-a fost lene sa fac un suport
#14
Postat 09 februarie 2007 - 12:25
Eu am cumparat rolele fara dracia aia si stau atarnate prin garaj de cateva luni,pentru ca mi-a fost lene sa fac un suport
vezi ca gasesti in practiker, pe langa raionul de suruburi cred, un sector cu fel de fel de conectori din tabla de cca. 3mm grosime cu gauri diverse gata facute. eu mi-am luat 2 buc (cca.10ron total) mai maricele, ceva gata indoit la 45 de grade si le-am adaptat/taiat/gaurit. nu e nimic foarte complicat daca ai un flex si bormasina. n-am ap foto la indemana, dar daca e nevoie voi face o poza.
#15
Postat 09 februarie 2007 - 12:29
#16
Postat 11 februarie 2007 - 12:22
#17
Postat 11 februarie 2007 - 12:41
pret ddp 4500 eur.
avans 30 % si rata de 120 eur /2 ani cu tva inclus.
ceva de genul asta .
#18
Postat 12 februarie 2007 - 04:53
#19
Postat 15 februarie 2007 - 03:19
cat a durat sa-ti vina acasa dupa ca ai avut leasingul aprobat si ai trimis actele(cate zile)?
#20
Postat 15 februarie 2007 - 04:17