Suzuki
#1
Posted 20 December 2007 - 08:40 PM
Filtru de aer am luat.
Casca si cagula windproof am luat.
In rest - nimic! O sa ii iau bumper, scuturi de aluminiu - planetare, troliu, cauciucuri. Dar treptat.
Am maaare feeling - mai ales ca la Buzau avem si munti si ATV-uri si ATV-isti super OK.
KQ_cut.JPG 60.04KB 390 downloads
#2
Posted 20 December 2007 - 09:09 PM
#3
Posted 21 December 2007 - 06:34 AM
Sa ne dam!!!
#4
Posted 24 December 2007 - 07:26 AM
Dar am GPS: 60CSx de la Garmin + RO.A.D. 2006. Nu stiu inca sa il folosesc - nu e asa de prietenos ca PDA + IGO, dar e mult mai exact si are mult mai multe informatii. Sa vad cum folosesc aceste informatii...
#5
Posted 24 December 2007 - 05:20 PM
sarbatori fericite
#6
Posted 24 December 2007 - 05:28 PM
sarbatori fericite
Sarbatori fericite si tie!
Da, iti pot da detalii referitoare la pret dar pe PM (in ultimele 2 zile am incercat si da eroare) sau pe yahoo - am e-mailul postat la detaliile legate de utilizator.
#7
Posted 02 January 2008 - 09:26 AM
Rodajul l-am inceput pe sosea si l-am continuat in offroad usor. In carte scrie ca e bine sa folosesti doar prima parte a cursei acceleratiei in primii 200 km. Eu ma intreb daca a doua parte a cursei acceleratiei imi va folosi vreodata la ceva... Am folosit treapta de greu sau 4x4 numai pentru a ma convinge ca functioneaza - pur si simplu nu ai nevoie!
Urmeaza revizia de 300 Km.
Nu am facut inca poze, dar cand fac postez.
#8
Posted 02 January 2008 - 11:56 AM
.
Sa-l stapanesti sanatos,sa te bucuri de el
Stai sa te obijnuiesti cu el ,SIGUR o sa folosesti si a doua parte a acceleratiei.
Edited by budy, 02 January 2008 - 11:57 AM.
#9
Posted 02 January 2008 - 03:41 PM
LA BUZAU FARA DOAR SI POATE SE CONTUREAZA CEVA (POLUL POSESORILOR DE KQ) IL DUCI LA BERCA? ASTEPT SA DAI UN SEMN CAND IESI CU EL.
#10
Posted 04 February 2008 - 11:54 AM
- Schimbat ulei MVX1000 de la Yacco http://www.yacco-lub...p?id=207&ids=20
- Filtru ulei MAN
Verificat suruburile (ok toate), cu scutul jos. Scutul e din PLASTIC!!!
Mi se pare ca merge mai "uns" cu uleiul asta si planuiesc sa il schimb inainte de vreme - desi uzura este minima avand in vedere capacitatea motorului si turatia joasa la care merge.
Am facut si o tura de 30km: Berca - Robesti - sate necunoscute - Berca. Drumul frumusel, pe culme de deal. Nu am poze.
Am luat cauciucuri Maxis Big Horn de 26 inch. Mi se par grele si ... enorme. Nu le-am pus inca; mai stau sa le mai plimb pe astea.
#11
Posted 25 February 2008 - 10:32 PM
Uleiul e foarte curat acum - spre deosebire de primul ulei care nu era absolut limpede. O sa il schimb la 800km - l-am cumparat deja.
Filtrul nu e uleiat cum trebuie - atentie cei care au TwinAir!!! El vine uleiat dar nu cum trebuie!!! Uleiati-l voi. Am luat Yacco spray - 48 RON.
Am invatat o chestie: dupa ce noroiezi ATV-ul binisor e recomandat sa treci prin rau cu viteza sa se curete. Merge de fiecare data!
#12
Posted 03 April 2008 - 09:50 PM
#13
Posted 04 April 2008 - 03:18 PM
Am folosit:
- 3 perechi manusi chirurgicale de 0.4 RON - farmacie
- 5 litri benzina (am luat fara plumb de 95 de la Petrom)
- un castron de plastic, de preferinta putin mai inalt decat filtrul, dar si al meu si-a facut treaba (din bucataria mamei!@)
- apa fierbinte, sa poti totusi tine mana in ea fara sa te frigi; a mea a fost la limita
- dero de vase - pur
- hartie absorbanta
Am pus benzina in castron - 75% plin, am scufundat filtrul; l-am lasat vreo 10 minute apoi l-am agitat sa se curete. Am aruncat benzina care s-a colorat din cauza uleiului de filtru; a ramas niste nisip pe castron; am curatat bine castronul; am pus benzina tot 75% plin si am spalat bine filtrul; am folosit vreo 4 castroane de benzina.
Apoi am lasat filtrul sa se scurga de benzina si sa se usuce. l-am ajutat putin cu hartia absorbanta.
In acelasi castron l-am spalat bine cu apa fierbinte si dero de vase; de 2 ori cu dero de vase, apoi clatit bine; la final l-am clatit in chiuveta. Am stors usor prin presare, nu rasucire.
Rezultatul il vedeti in poza - pacat ca nu am si poza inainte de spalare pentru diferenta.
Curatare_filtru_aer.JPG 190.87KB 363 downloads
Probleme: miroase ingrozitor a benzina! Daca stati in apartament nu va sfatuiesc sa faceti asta! Eu nu am avut de ales si acum miros atat balconul cat si sufrageria desi am geamurile larg deschise si ventilatorul pornit.
In seara asta il uleiez, dupa ce se usuca (acum mai are apa). Cand l-am uleiat prima data (nu are suficient ulei in el cand il cumneri!), am fost surprins cat de mult ulei am folosit. Cred ca un sprai cu ulei ajunge pentru 3 uleieri.
Cam atat. Maine ma dau!
#14
Posted 26 August 2008 - 04:43 PM
Micul joc din capetele de bara nu s-a agravat. Desi am capetele de bara nu le schimb. Am cumparat si o curea de transmisie - sa fie acolo (nu o voi schimba, fiindca nu are rost).
Motorul si-a dat drumul si merge mult mai rotund ca inainte - fara vibratii si cu zgomot mai mic.
La ultimul schimb de ulei (al treilea la ATV) am pus 1 l ulei in baie si i-am dat drumul - sa curete tot ce s-a scurs acolo. l-am lasat 2 zile la scurs. Acum uleiul e exact ca cel din bidon - Yacco MVX 1000. Am ulei pentru 2 schimburi si un filtru pe stoc.
Am schimbat uleiul din grupul spate. Avand in vedere faptul ca frana spate este in acelasi ulei cu grupul iar eu sunt tipicar, a meritat.
Bateria da curent la greu; am masurat si instalatia de incarcare - aveam un aparat de masura pe care voiam sa il testez; atv-ul porneste la sfert de buton, chiar si dupa 2 saptamani de stat in garaj sub prelata.
In rest, locuri frumoase si clipe de neuitat! MERITA!
#15
Posted 26 August 2008 - 04:48 PM
#16
Posted 18 September 2008 - 07:51 AM
#17
Posted 19 September 2008 - 09:00 AM
La foltrul original de KQ 750 nu cred ca se poate scoate. Eu am filtru aftermarket TwinAir, care e diferit.
Oricand la o bere!
#18
Posted 20 September 2008 - 08:53 AM
#19
Posted 23 September 2008 - 08:20 AM
Pai daca ai filtrul original cred ca e mai bine sa il schimbi. Sa nu atace uleiul hartia de filtru. Doar o parere - eu am schimbat filtrul original din ziua 1.
#20
Posted 23 September 2008 - 10:34 AM