New Force 500
Started by
Cata Venezia
, Jun 06 2008 12:33 AM
32 replies to this topic
#21
Posted 29 October 2008 - 03:08 AM
apropos ce ai facut cu bakusul?
#22
Posted 05 November 2008 - 01:22 AM
cata, nici un semn de viata?
#23
Posted 05 November 2008 - 07:43 AM
Vad niste asemanari destul de mari cu CFMOTO 500... e aceeasi mecanica?
#24
Posted 07 November 2008 - 09:48 PM
QUOTE (d-rive @ Nov 5 2008, 07:43 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Vad niste asemanari destul de mari cu CFMOTO 500... e aceeasi mecanica?
in mare parte este acelasi ATV-eu, putin modificat la faruri si plasticaraie, dar privit in amanunt se vad imbunatatirile facute de TAIWANEZI.CRED CA SI LA FIABILITATE SUNT PESTE cf.ramane de vazut..parera mea.
#25
Posted 07 November 2008 - 10:34 PM
salut, cand ai timp spune-ne si noua aici sau da-mi un pm cat prinde atv-ul viteza maxima, consum, si cati bani te-a ajuns? bafta, si sa-l conduci sanatos
#26
Posted 07 November 2008 - 10:43 PM
QUOTE (Dan.ct @ Nov 7 2008, 10:34 PM) <{POST_SNAPBACK}>
salut, cand ai timp spune-ne si noua aici sau da-mi un pm cat prinde atv-ul viteza maxima, consum, si cati bani te-a ajuns? bafta, si sa-l conduci sanatos
SAL, VITEZA PE ASFALT DUPA DELIMITARE 105 KM|H,DACA VITEZOMETRUL INDICA BINE, ORICUM ERA PE SECTORUL GRADAT CU ROSU, BANI 5500 EURO.CONSUMUL APROX 4L PE ORA ,DRUM INTINS INCA NU STIU.
#27
Posted 11 December 2008 - 12:06 PM
QUOTE (Cata Venezia @ Nov 7 2008, 11:43 PM) <{POST_SNAPBACK}>
SAL, VITEZA PE ASFALT DUPA DELIMITARE 105 KM|H,DACA VITEZOMETRUL INDICA BINE, ORICUM ERA PE SECTORUL GRADAT CU ROSU, BANI 5500 EURO.CONSUMUL APROX 4L PE ORA ,DRUM INTINS INCA NU STIU.
De unde l-ai cumparat cu pretul asta?
#28
Posted 16 December 2008 - 02:56 PM
atvrom.ro si newforcemotor.ro. Daca negociezi putin, reusesti sa-l scoti la pret bun
#29
Posted 05 January 2009 - 04:13 PM
baieti, vreau sa-mi iau si eu unul zilele astea, initial vroiam un suzuki kingquad dar m-am gandit ca este peste bugetul meu. Cum se comporta new force 500? ceva probleme cu el, service?
#30
Posted 09 January 2009 - 10:20 AM
Scurt si la obiect... jucaria este o incantare. Nu stiu ce sa zic de probleme in timp, al meu are 300 km (evident, fara urma de probleme) si din cate mi-am dat seama in prima faza, pot sa-l compar cu o Lada Niva Robust, putin din topor la plastice (nu sunt de calitatea celor de la king), extrem de stabil, motorul e mai mult decat suficient, desi jucaria are 320 kg, iar cu 4x4 si diferentialul blocat iesi din aproape orice fara prea mare efort. Cauciucurile cu care vine in standard sunt extraordinare fata de ce primesti la King si deja si altii cauta acelasi profil si marca. Sunt mult mai ieftine decat BigHorn-urile si fac cam aceeasi treaba.
Atv-ul este cea mai mare pare identic cu CF-ul. Taiwanezii au lucrat putin la design (probabil si la alte lucruri, dar cu CF nu m-am dat, sa vad diferentele). Anyway, am inteles ca piesele sunt compatibile.
Daca te intereseaza ceva in mod deosebit, just ask
Atv-ul este cea mai mare pare identic cu CF-ul. Taiwanezii au lucrat putin la design (probabil si la alte lucruri, dar cu CF nu m-am dat, sa vad diferentele). Anyway, am inteles ca piesele sunt compatibile.
Daca te intereseaza ceva in mod deosebit, just ask
#31
Posted 22 June 2009 - 08:22 PM
QUOTE (Ionut D @ Jan 9 2009, 10:20 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Scurt si la obiect... jucaria este o incantare. Nu stiu ce sa zic de probleme in timp, al meu are 300 km (evident, fara urma de probleme) si din cate mi-am dat seama in prima faza, pot sa-l compar cu o Lada Niva Robust, putin din topor la plastice (nu sunt de calitatea celor de la king), extrem de stabil, motorul e mai mult decat suficient, desi jucaria are 320 kg, iar cu 4x4 si diferentialul blocat iesi din aproape orice fara prea mare efort. Cauciucurile cu care vine in standard sunt extraordinare fata de ce primesti la King si deja si altii cauta acelasi profil si marca. Sunt mult mai ieftine decat BigHorn-urile si fac cam aceeasi treaba.
Atv-ul este cea mai mare pare identic cu CF-ul. Taiwanezii au lucrat putin la design (probabil si la alte lucruri, dar cu CF nu m-am dat, sa vad diferentele). Anyway, am inteles ca piesele sunt compatibile.
Daca te intereseaza ceva in mod deosebit, just ask
Atv-ul este cea mai mare pare identic cu CF-ul. Taiwanezii au lucrat putin la design (probabil si la alte lucruri, dar cu CF nu m-am dat, sa vad diferentele). Anyway, am inteles ca piesele sunt compatibile.
Daca te intereseaza ceva in mod deosebit, just ask
salut, zimi si mie cum se mai comporta nf-ul? cati km ai? si daca ai avut ceva pb ? cu planetarele cum sta? am auzit ca la kineze stau cam rau, asa-i? m-ar interesa si pe mn un nf sau cf moto acum nustiu la care sa decid varianta lungå
#32
Posted 22 June 2009 - 09:30 PM
Ia un CF varianta lunga.
#33
Posted 24 June 2009 - 11:38 PM
QUOTE (d-rive @ Jun 22 2009, 09:30 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Ia un CF varianta lunga.
sunt un pic in dubii as mai pune cave si mi-as lua un bombardier un 650 max second hand cu putini km ceva mare acum nustiu nici cf-ul cat e de bun ca mai am un kinezesc si vreau un atv calumea am vazut si pe forum ca sunt oki si cf-urile