Jump to content



Photo

Dinli - probleme alimentare


  • This topic is locked This topic is locked
15 replies to this topic

#1 ZogZ

ZogZ

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 7 posts
  • Location:Brasov
  • Marca ATV:DINLI 802
  • Numar ATV:B-63-HIP

Posted 09 April 2007 - 09:04 PM

Am avut o problema ciudata cu DINLI-ul meu (nou 100km la bord) care se oprea in mers indiferent de viteza cu care mergeam. La service am intilnit urmatoarele ipoteze:
- carburator murdar
- aprindere electronica defecta
- cui pontou (sper ca am scris bine)

REZOLVARE (gasita tot de cei de la service)
S-a inlocuit filtrul de la benzina cu unul de DACIA si acuma am facut inca 100 km si nu am avut probleme.
  • 0

#2 marian V.

marian V.

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 99 posts
  • Nume real:marian
  • Telefon:0740.222.475
  • Marca ATV:????
  • Numar ATV:fara..

Posted 10 April 2007 - 01:58 PM

marfa..scrie si tu la astia de la dacia..poate te pomenesti ca scot un Quad ceva..Log-Dinghi..cine stie.. clap.gif

sti ce e ciudat?..de ce nu ti-au pus filtru benzina original?..ca doar e in garantie..problema cred ca a fost de la rezervor..fiind nou a avut gunoaie in el..tu ai pus benzina si..poc,ai infundat filtrul.
  • 0

#3 revo

revo

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,484 posts
  • Gender:Male
  • Location:atv land
  • Interests:motoarele
  • Nume real:atv REVO - lution
  • Telefon:pm
  • Marca ATV:S U Z U K I KQ750 EPS

Posted 10 April 2007 - 08:33 PM

S-a produs o incurcatura la piese> Loganul are motor de DINLi si invers.
  • 0

#4 rar

rar

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 572 posts
  • Gender:Male
  • Location:predeal
  • Nume real:rares
  • Telefon:0762363885
  • Marca ATV: ATV SERVICE
  • Numar ATV:in zona Predeal

Posted 10 April 2007 - 11:01 PM

vezi ce patzesti daca ii pui benzina ? imfunzi filtrul .... garantie cu filtru de dacie ?biggrin.gif cineva zicea de un depozit de piese in valore de multe mii de E-uri .... nasoala sitoatzie...sad.gif
  • 0

#5 DriverShop

DriverShop

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 42 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:ds
  • Telefon:788058654
  • Marca ATV:DINLI DL901

Posted 11 April 2007 - 09:23 AM

Intradevar, filtrele originale se infunda de la benzina noastra. Trebuie sa fie inlocuite cu cele mici de dacia. Dupa care nu mai sunt probleme.

De asememenea, in cazul in care motorul se opreste in mers cu filtru schimbat, poate fi de la papucii de la bobina. Alte probleme cu Dinli cred ca nu ai mai avut.

Tot la Dinli, pentru posesori, schimbati colierele de fabrica peste tot unde puteti. Sunt coliere standard fara strangere cu surub, si pot aparea scurgeri de apa sau ulei.

QUOTE (marian V. @ Apr 10 2007, 02:58 PM) <{POST_SNAPBACK}>
marfa..scrie si tu la astia de la dacia..poate te pomenesti ca scot un Quad ceva..Log-Dinghi..cine stie.. clap.gif

sti ce e ciudat?..de ce nu ti-au pus filtru benzina original?..ca doar e in garantie..problema cred ca a fost de la rezervor..fiind nou a avut gunoaie in el..tu ai pus benzina si..poc,ai infundat filtrul.


Nu e de la gunoaie in rezervor, nu au cum sa ajunga in filtru pentru ca in rezervor mai este un filtru de benzina. Problema apare cand alimentezi de la petrom se infuna filtrul original si singura solutie nu este alt filtru original cu unul autohton proiectat pentru benzina noastra.

Ce carcotasi sunteti, cati dintre voi si-au luat masini de afara si cand au alimentat de la noi a inceput sa dea cu fum sau sa clantane motorul?? Nu dati vina aiurea pe dinli, ci pe carburantii de la noi.
  • 0

#6 revo

revo

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,484 posts
  • Gender:Male
  • Location:atv land
  • Interests:motoarele
  • Nume real:atv REVO - lution
  • Telefon:pm
  • Marca ATV:S U Z U K I KQ750 EPS

Posted 11 April 2007 - 04:54 PM

QUOTE (DriverShop @ Apr 11 2007, 10:23 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Intradevar, filtrele originale se infunda de la benzina noastra. Trebuie sa fie inlocuite cu cele mici de dacia. Dupa care nu mai sunt probleme.

De asememenea, in cazul in care motorul se opreste in mers cu filtru schimbat, poate fi de la papucii de la bobina. Alte probleme cu Dinli cred ca nu ai mai avut.

Tot la Dinli, pentru posesori, schimbati colierele de fabrica peste tot unde puteti. Sunt coliere standard fara strangere cu surub, si pot aparea scurgeri de apa sau ulei.
Nu e de la gunoaie in rezervor, nu au cum sa ajunga in filtru pentru ca in rezervor mai este un filtru de benzina. Problema apare cand alimentezi de la petrom se infuna filtrul original si singura solutie nu este alt filtru original cu unul autohton proiectat pentru benzina noastra.

Ce carcotasi sunteti, cati dintre voi si-au luat masini de afara si cand au alimentat de la noi a inceput sa dea cu fum sau sa clantane motorul?? Nu dati vina aiurea pe dinli, ci pe carburantii de la noi.

Am trait s-o vad si pe-asta:service in garantie executat indirect, prin internet, de genul....:schimbati coliere stimati cumparatori, schimbati filtrele de benzina ca ale noastre sunt foarte bune dar nu e buna benzina de Petrom hysterical.gif ,stimatii membrii ai acestui forum sunt carcotasi si nu in ultimul rand......cireasa de pe tort sau musca-n lapte, trantita de ...atentie! un dealer AUTORIZAT(din pacate): FILTRU AUTOHTON PROIECTAT PENTRU BENZINA NOASTRA!!!! hysterical.gif Adica o sita cu ochiuri mai mari,pe intelesul dumnealor(cu titlu informativ te anunt ca toate filtrele de benzina autohtone sunt PROIECTATE cum spui tu ,cu hartie filtranta din import pilot.gif ).Toate acestea ocolesc un pic(mai tare)adevarul, care putea fi spus franc si direct: Da sunt probleme cu filtrele si colierele la DINLI,dar in rest va garantam si va ajutam de schimbul si garantia acestora. Parerea mea....
  • 0

#7 DriverShop

DriverShop

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 42 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:ds
  • Telefon:788058654
  • Marca ATV:DINLI DL901

Posted 11 April 2007 - 06:52 PM

Hai ca esti culmea, ce ai vrea sa controlez eu de unde pune un client benzina? Care e problema ta? esti invidios ca nu ai si tu un Quad de 45 de cai sau ce.

Eu am dat niste sfaturi pentru cei care au nevoie de ele, nu pentru tine. Nu cred ca esti client de-al meu. Si pana la urma tot ce am scris mai sus se face oricum pe garantie, iar eu personal o fac inainte sa livrez ATV-urile.

Problemele pe care le-am descris nu apar numai la Dinli, pot aparea la orice ATV si mi-am facut datoria sa informez un potential client care ramane pe camp cu un ATV si nu stie ce sa-i faca. Daca nu ai nevoie de sfaturile mele atunci nu le citi.

Bine ca esti tu destept revo, imi placea inainte de tine, da acum mi s-a luat.
  • 0

#8 revo

revo

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,484 posts
  • Gender:Male
  • Location:atv land
  • Interests:motoarele
  • Nume real:atv REVO - lution
  • Telefon:pm
  • Marca ATV:S U Z U K I KQ750 EPS

Posted 11 April 2007 - 06:54 PM

Daca iti placea de mine inainte de ce n-ai spus?Ai suferit in tacere? tongue.gif
  • 0

#9 DriverShop

DriverShop

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 42 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:ds
  • Telefon:788058654
  • Marca ATV:DINLI DL901

Posted 11 April 2007 - 06:55 PM

QUOTE (revo @ Apr 11 2007, 05:54 PM) <{POST_SNAPBACK}>
FILTRU AUTOHTON PROIECTAT PENTRU BENZINA NOASTRA!!!! hysterical.gif Adica o sita cu ochiuri mai mari,pe intelesul dumnealor(cu titlu informativ te anunt ca toate filtrele de benzina autohtone sunt PROIECTATE cum spui tu ,cu hartie filtranta din import pilot.gif ).


Revin tot eu.
Auzi, ai fabrica de filtre? ce hartie din import visezi, habar nu ai despre ce vorbesti si te bagi in seama.
  • 0

#10 revo

revo

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,484 posts
  • Gender:Male
  • Location:atv land
  • Interests:motoarele
  • Nume real:atv REVO - lution
  • Telefon:pm
  • Marca ATV:S U Z U K I KQ750 EPS

Posted 11 April 2007 - 06:57 PM

Domnule Drivershop aveti idee din ce este compus un filtru de benzina?
  • 0

#11 DriverShop

DriverShop

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 42 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:ds
  • Telefon:788058654
  • Marca ATV:DINLI DL901

Posted 11 April 2007 - 07:00 PM

QUOTE (revo @ Apr 11 2007, 07:54 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Daca iti placea de mine inainte de ce n-ai spus?Ai suferit in tacere? tongue.gif


Da, de azi pot sa dorm linistit nu mai sufar deloc.
  • 0

#12 revo

revo

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,484 posts
  • Gender:Male
  • Location:atv land
  • Interests:motoarele
  • Nume real:atv REVO - lution
  • Telefon:pm
  • Marca ATV:S U Z U K I KQ750 EPS

Posted 11 April 2007 - 07:07 PM

Pentru linistea ta ,te las in pace, dar numai intoxica cititorii cu chestii gen:benzina de petrom,etc
  • 0

#13 ZogZ

ZogZ

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 7 posts
  • Location:Brasov
  • Marca ATV:DINLI 802
  • Numar ATV:B-63-HIP

Posted 11 April 2007 - 09:17 PM

QUOTE (DriverShop @ Apr 11 2007, 07:52 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Hai ca esti culmea, ce ai vrea sa controlez eu de unde pune un client benzina?


Salut,
EU am postat aceasta informatie pentru ca eu nu ma pricep la mecanica si am trecut prin situatii de genul: "am schimbat tot si nu avem idee care e problema". Eu vreau ca aceasta informatie sa fie utila si sa ajunga la cei care fac import, comert si service pentru a putea sa scuteasca timp si stres.
Ca sa inlaturam problema benzinei vreau sa va informez ca eu nu pun decit de la OMV de unde intelesem ca este adusa din Austria.

Sper sa ajungem sa cunoastem la fel de mult despre DINLI cit se cunoaste la ora actuala despre Linhai si pentru asta cred ca in primul rind este nevoie sa facem schimb de informatii.

Sincer si pe mine m-a uimit solutia cu filtrul de DACIA insa asta a mers.
  • 0

#14 shoa

shoa

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 67 posts
  • Nume real:mihai
  • Telefon:727204966
  • Marca ATV:cam-am
  • Numar ATV:ct 80 rxp

Posted 18 May 2007 - 10:19 PM

in constanta cand au venit primele dinli..toate aveau problema asta..filtrul este prea fin iar benzina care trece prin el nu este suficienta...mai pe scurt..in carburator ajunge mai putina decat consuma....si ramane fara..
deasemeni o alta problema este colierul de la vasul de expansiune ...... incepe si curge....termocupla de la electroventilator se defecteaza...iar cea mai des intalnita problema era......punerea trusei de chei de catre propietari in gura filtrului de aer....smile.gif)) apoi sunau cu disperare .....ca ramaneau in drum..smile.gif)))))
  • 0

#15 motozone

motozone

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 17 posts
  • Nume real:Varu Cosmin
  • Telefon:0788.69.75.75
  • Marca ATV:DINLI
  • Numar ATV:CT 88 MTZ

Posted 23 May 2007 - 01:39 PM

CORECT MISHULE
  • 0

#16 ERY

ERY

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:ERY
  • Telefon:detin
  • Marca ATV:ex: DINLI 901 ex: buggy new: ?
  • Numar ATV: CT 90 ERY

Posted 31 May 2007 - 08:23 AM

Si eu am avut probleme cu alimentarea....acum s-a rezolvat......pe mine m-a deranjat garnitura de la capacul de la rezervor...care era de kkao si mi-au cazut bucatele din ea in rezervor.....in rest...e ok. clap.gif .
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto