Jump to content



Photo

Cf 500 Mai Multe Intrebari


  • This topic is locked This topic is locked
30 replies to this topic

#1 hop_si_eu

hop_si_eu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 18 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan-Gabriel
  • Telefon:0742807796
  • Marca ATV:Eternul Linhai Worker 4WD

Posted 30 October 2009 - 10:39 AM

Attached File  Image2582.jpg   374.5KB   203 downloads

Dragi colegi,

Tocmai mi-am achizitionat un cf moto / nf / hunter max, nu stiu exact ce este ca l-am luat second,
Arata bine este varianta lunga, jante alij, cauciucuri inova, afisaj digital, etc. dar sunt mai multe aspecte unde as doriii sa aflu cateva pareri:
1. cand il turez peste 2000 se aude un sunet ciudat de tot la ambreiaj, ca si cum ar freca ceva tare de tot si dispare cand ajunge la turatia de relantiu,
2. cum se porneste la sfoara, ca am impresia ca ar trebui sa traga superman de sfoara
3. cum se regleaza ora pe afisaj
4. ce inseamna pozitia pe contact cu un lacat sau telescop nu stiu exact ce arata acolo
5. orice alte lucruri care ar trebui stiute sau ar fii bune de stiut la aceste atv-uri

Astept raspunsuri / parerile voastre,
Mersii,
  • 0

#2 ABunea

ABunea

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 posts
  • Location:Bucuresti - Valea Doftanei
  • Nume real:Adrian Bunea
  • Telefon:722487363
  • Marca ATV:Hexin Roar (CF Moto 500 A)
  • Numar ATV:B-01-JVW

Posted 30 October 2009 - 10:50 AM

Sa il stapanesti sanatos. La cateva intrebari pot sa iti raspund eu:

2. in mod normal, trebuie sa tragi un pic de snur, pana merge mai greu (isi face compresia), si atunci tragi cu putere. Asta in teorie, ca in practica nici la mine nu il pornesti cu snurul, decat daca tragi snurul cu alt ATV hysterical.gif
3. Ai niste butoane sub sa, daca mai tin eu bine minte, pe partea dreapta ( vezi poza )
4. la mine, a treia pozitie e un P cu niste raze,dar nu foloseste la absolut nimic.
5. ai grija ca intotdeauna sa cuplezi 4x4 si blocajul de diferential stand pe loc si cu ghidonul drept. Restul le mai afli tu pe parcurs thumbsup.gif Citeste tot ce s-a scris de pe ele pe forum.

Attached Files


Edited by ABunea, 30 October 2009 - 10:53 AM.

  • 0

#3 hop_si_eu

hop_si_eu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 18 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan-Gabriel
  • Telefon:0742807796
  • Marca ATV:Eternul Linhai Worker 4WD

Posted 30 October 2009 - 12:49 PM

mersii pt raspunsuri,

totusi ramane partea cu sunetul la ambreiaj care nu pot sa-mi dau seama de la ce poate sa vina. Si cf-ul este la fel de pacatos ca si linahi-ul ca la linhai tot probleme am avut cu ambreiajul ? Asta vreau sa zic ca stiu in mare parte cum functioneaza dar tot nu pot sa-mi dau seama ce poate sa sune. De exemplu cateodata nu potneste normal de pe loc, adica in loc sa porneasca incet intarzie putin si pleaca dintr-o data

Referitor la puncul 5 si cand cuplez doar 4x4 fara dif trebuie sa stau pe loc si cu ghidonul drept ?
Cat de tare se poate scufunda cf-ul ca linahi-ul e clar ( pana patineaza ambreiaj-ul ) ?
  • 0

#4 catalin vintila

catalin vintila

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 467 posts
  • Gender:Male
  • Location:brasov-sacele
  • Nume real:Catalin Vintila
  • Telefon:0744.566.492
  • Marca ATV:CF Moto 500 A
  • Numar ATV:BV 65 CDV

Posted 30 October 2009 - 02:26 PM

Zgomotul nu-l poti lega de cauza daca doar scriem aici. Trebuie ascultat "life", apeleaza la cineva cunoscator din preajma ta.
Referitor la pornirea de pe loc "violenta" , trebuie neaparat sa cureti rolele de cuplare si spatiul lor de lucru - capac dreapta jos, curea jos, rola secundara jos si cureti bine de tot de praf inclusiv compartimentul curelei. Rezolvare sigura ! Poate, nu stiu, scapi si de zgomot.
Succes!
  • 0

#5 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 posts
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Posted 30 October 2009 - 08:12 PM

Zgomotul poate sa fie de la curea, la fel cum a zis colegul, ar trebui sa-l aud sa-mi dau seama exact. Da jos capacul de pe partea dreapta, si verifica sa nu fie ulei pe acolo, la CF-uri e o problema cu un simering care pierde ulei din motor in CVT. Rolele de asemenea ar trebui verificate, dar pentru asta trebuie sa desfaci si fuliile din fata, de la motor. Oricum incearca sa iti dai seama cu capacul scos de unde se aude exact, numai sa ai grija sa nu bagi degetul pe acolo cand e pornit crazy.gif
  • 0

#6 55 RAC

55 RAC

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • Location:Sacele - Brasov
  • Nume real:Raluca
  • Telefon:acelasi
  • Marca ATV:CF MOTO
  • Numar ATV:BV 55 RAC

Posted 30 October 2009 - 08:21 PM

QUOTE (Armadilo @ Oct 30 2009, 08:12 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Zgomotul poate sa fie de la curea, la fel cum a zis colegul, ar trebui sa-l aud sa-mi dau seama exact. Da jos capacul de pe partea dreapta, si verifica sa nu fie ulei pe acolo, la CF-uri e o problema cu un simering care pierde ulei din motor in CVT. Rolele de asemenea ar trebui verificate, dar pentru asta trebuie sa desfaci si fuliile din fata, de la motor. Oricum incearca sa iti dai seama cu capacul scos de unde se aude exact, numai sa ai grija sa nu bagi degetul pe acolo cand e pornit crazy.gif

Ma scuzi ca intervin, dar axul din fata de la curea are un sprijin intr-un rulment aflat in carcasa exterioara si nu as recomanda pornirea fara carcasa, se poate tasa simeringul si face mai rau.
thumbsup.gif
  • 0

#7 hop_si_eu

hop_si_eu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 18 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan-Gabriel
  • Telefon:0742807796
  • Marca ATV:Eternul Linhai Worker 4WD

Posted 31 October 2009 - 01:48 AM

aha aha , multumesc 55 rac pentru interventie, nu din alte motive dar la linhai mi-a fost lene sa intreb pe forum si la linhai am avut o gramada de probleme din cauza ca l-am pornit ba fara carcasa, ba fara curea, ba fara capac la ambreiaj si nu vreau sa va zic ca mi-am luat ambreiaj nou doar pentru ca avea 2 arcuri rupte si l-am pornit fara tambur si le-am intins (distrus) toate arcurile, cele noi evident, si odata l-am pornit fara curea si au zburat toate rolele variatoare, si tot asa mai departe.
Cu alte cuvinte la linhai m-a rupt ambreiaju si vad ca nu scap de blestemu asta mad.gif
Totusi o sa fie cam greu sa-mi dau seama ce suna fara sa-l pornesc......
Maine o sa desfac capacu si daca nu ma descurc eventual fac niste poze sa va mai intreb. La linhai a fost usor ca am avut carte tehnica ( de piese ) si arata acolo cum si ce trebuie desfacut la asta o sa marg pe bajbaite.
Sper sa nu am probleme cu cureaua ca am inteles ca nu-i lesne deloc.
Nu mi-ati zis cat de tare se poate scufunda, sau mai bine zis intra apa la ambreaj/curea sau trebuie avut in vedere doar filtru de aer ?
  • 0

#8 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 posts
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Posted 31 October 2009 - 07:15 AM

Nu se intampla nimic daca il pornesti fara carcasa, logic ca nu te apuci sa te dai cu el prin padure si nu il turezi maxim 5 ore. Daca se intampla ceva iti fac eu cadou simeringul. thumbsup.gif
  • 0

#9 catalin vintila

catalin vintila

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 467 posts
  • Gender:Male
  • Location:brasov-sacele
  • Nume real:Catalin Vintila
  • Telefon:0744.566.492
  • Marca ATV:CF Moto 500 A
  • Numar ATV:BV 65 CDV

Posted 31 October 2009 - 10:03 AM

QUOTE (hop_si_eu @ Oct 31 2009, 01:48 AM) <{POST_SNAPBACK}>
aha aha , multumesc 55 rac pentru interventie, nu din alte motive dar la linhai mi-a fost lene sa intreb pe forum si la linhai am avut o gramada de probleme din cauza ca l-am pornit ba fara carcasa, ba fara curea, ba fara capac la ambreiaj si nu vreau sa va zic ca mi-am luat ambreiaj nou doar pentru ca avea 2 arcuri rupte si l-am pornit fara tambur si le-am intins (distrus) toate arcurile, cele noi evident, si odata l-am pornit fara curea si au zburat toate rolele variatoare, si tot asa mai departe.
Cu alte cuvinte la linhai m-a rupt ambreiaju si vad ca nu scap de blestemu asta mad.gif
Totusi o sa fie cam greu sa-mi dau seama ce suna fara sa-l pornesc......
Maine o sa desfac capacu si daca nu ma descurc eventual fac niste poze sa va mai intreb. La linhai a fost usor ca am avut carte tehnica ( de piese ) si arata acolo cum si ce trebuie desfacut la asta o sa marg pe bajbaite.
Sper sa nu am probleme cu cureaua ca am inteles ca nu-i lesne deloc.
Nu mi-ati zis cat de tare se poate scufunda, sau mai bine zis intra apa la ambreaj/curea sau trebuie avut in vedere doar filtru de aer ?


Admisia de aer de racire pentru curea este la aceeasi inaltime ca si admisia aerului spre filtru, deci sub sa , partea din fata . Teoretic, daca apa depaseste inaltimea rotii, poti sa te potolesti. Daca e noroi asa mare, ai o problema, dar te prinzi tu din incercari.
Vezi ca pe aici pe forum s-au postat adrese cu catalogul de piese si te prinzi usor despre ordinea de demontare.
Succes!
thumbsup.gif
  • 0

#10 hop_si_eu

hop_si_eu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 18 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan-Gabriel
  • Telefon:0742807796
  • Marca ATV:Eternul Linhai Worker 4WD

Posted 03 November 2009 - 11:13 PM

azi am reusit sa desfac capacul la ambreaj si pot sa va spun ca sunt fericit.... cu alte cuvinte fara capac nu mai suna. Acuma ramane de verificat daca freaca undeva in carcasa sau rulmentul dn capac face galagie.
Oricum va rog sa ma mai lamuriti cu cateva lucruri :
1. cati litrii de ulei intra in motor la cf
2. este obligatoriu sa schimb filtru de ulei ? intreb din cauza ca pe la mine nu gasesc piese si mai vreau sa stiu daca aveti o adresa, nr de tel unde sa comand prin curier
3. daca stiti cati litrii de apa intra ca am impresia ca nu prea are antigel si vreau sa ii bag dar sa stiu cat sa cumpar
4. frana fata stg. si aia de picior sunt varza - cum se regleaza ?
5. am desfacut in fata si sub plasticul negru am o gaura mare care cred ca duce la curea, mai sus catalin v. zicea ca admisia pt curea si filtru de aer sunt sub sa ?
6. frana cu lichid ( dreapta ) este doar pentru rotile fata ? sau cum functioneaza franele la cf

Astept raspunsuri / pareri
Mersii,
  • 0

#11 catalin vintila

catalin vintila

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 467 posts
  • Gender:Male
  • Location:brasov-sacele
  • Nume real:Catalin Vintila
  • Telefon:0744.566.492
  • Marca ATV:CF Moto 500 A
  • Numar ATV:BV 65 CDV

Posted 04 November 2009 - 08:56 AM

1.1.95 litri cu schimb de filtru
2.Este bine sa schimbi si filtru ulei, gasesti la orice mag de piese auto ( pt Nissan Almera, de ex)
3.Pui antigel si apa in prop egale pana se umple. Capacitate 2.4 litri
4.si 6. Frana de picior este spate si jumatate fata. Frana de mana dr este pt fata. Verifici etanseitatea si starea placutelor, nivel lichid si, daca pompa nu e moarta, dupa o aerisire, trebuie sa ai frana.
5. Filtrul de aer este sub sa, dupa ce o dai jos ai sa te prinzi unde sunt prizele de aer motor si curea.
Succes!
  • 0

#12 hop_si_eu

hop_si_eu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 18 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan-Gabriel
  • Telefon:0742807796
  • Marca ATV:Eternul Linhai Worker 4WD

Posted 04 November 2009 - 02:31 PM

stii cumva sa-mi zici daca este de ajuns sa dau filtru jos pentru golirea uleiului sau are buson pe dedesupt pe undeva
  • 0

#13 catalin vintila

catalin vintila

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 467 posts
  • Gender:Male
  • Location:brasov-sacele
  • Nume real:Catalin Vintila
  • Telefon:0744.566.492
  • Marca ATV:CF Moto 500 A
  • Numar ATV:BV 65 CDV

Posted 04 November 2009 - 03:44 PM

QUOTE (hop_si_eu @ Nov 4 2009, 02:31 PM) <{POST_SNAPBACK}>
stii cumva sa-mi zici daca este de ajuns sa dau filtru jos pentru golirea uleiului sau are buson pe dedesupt pe undeva

Evident ca are buson de golire ulei .
  • 0

#14 hop_si_eu

hop_si_eu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 18 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan-Gabriel
  • Telefon:0742807796
  • Marca ATV:Eternul Linhai Worker 4WD

Posted 05 November 2009 - 11:47 AM

ce fel de ulei se folosete in motor / grupuri ?
  • 0

#15 catalin vintila

catalin vintila

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 467 posts
  • Gender:Male
  • Location:brasov-sacele
  • Nume real:Catalin Vintila
  • Telefon:0744.566.492
  • Marca ATV:CF Moto 500 A
  • Numar ATV:BV 65 CDV

Posted 05 November 2009 - 11:51 AM

La motor eu folosesc Elf 10w40, unora le place uleiul 4T. La grupuri Elf NFJ, sau orice 75w-80.
1000 km la motor si 2000 km la grupuri.
  • 0

#16 hop_si_eu

hop_si_eu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 18 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan-Gabriel
  • Telefon:0742807796
  • Marca ATV:Eternul Linhai Worker 4WD

Posted 09 November 2009 - 01:59 PM

am reusit sa golesc apa, am bagat antigel, am schimbat uleiul si filtru, am descoperit si sunetul, era de la rulmentul din capacul de la curea, am bagat vaselina la greu si s-a redus sunetul cu 50% dar nu cred ca se mai poate recupera. Daca stie cineva cat costa rulmentul respectiv si o adresa / nr. tel de unde il pot comanda. In rest e beton l-am bagat pe unde linhai-ul deabia iesea troliat,
Mersii,
  • 0

#17 catalin vintila

catalin vintila

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 467 posts
  • Gender:Male
  • Location:brasov-sacele
  • Nume real:Catalin Vintila
  • Telefon:0744.566.492
  • Marca ATV:CF Moto 500 A
  • Numar ATV:BV 65 CDV

Posted 09 November 2009 - 03:09 PM

Vezi ca are serie pe el, gasesti la orice magazin de rulmenti, preferabil, ca cel original, sa aiba 2 capace de tabla.
Felicitari, si, nu mai compara CF-ul cu Linhai, este altceva !
  • 0

#18 davoss2005

davoss2005

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 31 posts

Posted 24 November 2009 - 03:15 PM

Daca sti codul la rulment te rog sa mi-l dai si mie. Si eu cred ca am aceeasi problema.
Multumesc.
  • 0

#19 catalin vintila

catalin vintila

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 467 posts
  • Gender:Male
  • Location:brasov-sacele
  • Nume real:Catalin Vintila
  • Telefon:0744.566.492
  • Marca ATV:CF Moto 500 A
  • Numar ATV:BV 65 CDV

Posted 24 November 2009 - 03:37 PM

QUOTE (davoss2005 @ Nov 24 2009, 03:15 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Daca sti codul la rulment te rog sa mi-l dai si mie. Si eu cred ca am aceeasi problema.
Multumesc.

Este un rulment 6003 2Z , dimensiuni 17x35x10 , usor de gasit.
Cu placere
  • 0

#20 citius

citius

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 21 posts
  • Gender:Male
  • Location:breaza, bucuresti
  • Nume real:snedelcu
  • Telefon:0788102338
  • Marca ATV:CF Moto 500

Posted 25 November 2009 - 11:05 AM

unde se gasesc mai exact rulmentii?
am nevoie si de un rulment roata spate.
stie cineva ce cod are acest rulment de roata?
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto