Kawasaki!~let Good The Times Roll!!!~
#1 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 22 August 2009 - 03:52 PM
#2
Posted 22 August 2009 - 04:27 PM
Sunt primul pe lista !
#3 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 22 August 2009 - 09:01 PM
Trebuia sa fiu eu primu:!
puneti si poze!
Attached Files
#4
Posted 25 August 2009 - 09:22 PM
#5
Posted 25 August 2009 - 09:31 PM
Attached Files
#6
Posted 22 September 2009 - 10:27 AM
#7
Posted 26 September 2009 - 08:38 PM
merge binisor pina la 1\4 din cursa acceleratiei si dupa aceea da rateuri in toba. parca ar fi cuplat overdrive-ul si mai si inegreste bujiile {le afuma}
daca cineva are idee sau a patit ceva de genu ziceti-mi si mie.
imi cer scuze ca scriu in acest topis dar nu voiam sa deschid unul nou
PS. maine revin cu poze
#8
Posted 26 September 2009 - 11:42 PM
merge binisor pina la 1\4 din cursa acceleratiei si dupa aceea da rateuri in toba. parca ar fi cuplat overdrive-ul si mai si inegreste bujiile {le afuma}
daca cineva are idee sau a patit ceva de genu ziceti-mi si mie.
imi cer scuze ca scriu in acest topis dar nu voiam sa deschid unul nou
PS. maine revin cu poze
salut, am si eu o kawa 750 inj si am si eu probleme ref inegrit si colmatat bujia. la mine prob au pornit de la teava de esapament si faptul ca cei de la Dresel din germania
nu mi-au stans bine flansa de la teva de esapament care iese din motor si am mers ceva timp asa fara sa imi dau seama. dupa ce am prins-o si sudat-o numai mi-a venit
pe pozitie si sa fisurat din nou acum teava aproape de flanda unde am sudat-o.
la fel imi dadea rateuri la remanti si se oprea plus nu mergea rotund.
in cazul tau daca au carburator vezi sa nu fie ceva pe acolo infundat sau dereglat sau verifica tevile de evacuare si imbinarea cu toba unde, daca ai pierderi de gaze
iti da rateuri. in rest alte probleme nu am avut mai putin faptul ca radiatorul este cam sub dimensiunat si pozitionat ptr puterea lui si incalzeste destul de repede lichidul
de racire. incearca sa mai castigi ceva grade daca pui in radiator doar coolant de la MOTUL (ptr motoare in 4 timpi moto) cat mai concentrat .
in rest succes.
#9
Posted 29 September 2009 - 08:06 PM
Attached Files
#10
Posted 29 September 2009 - 08:20 PM
merge binisor pina la 1\4 din cursa acceleratiei si dupa aceea da rateuri in toba. parca ar fi cuplat overdrive-ul si mai si inegreste bujiile {le afuma}
daca cineva are idee sau a patit ceva de genu ziceti-mi si mie.
imi cer scuze ca scriu in acest topis dar nu voiam sa deschid unul nou
PS. maine revin cu poze
sa fi atent daca capacul de la filtrul de aer se inchide ermetic , si de acolo poate sa dea rateuri in relanti si sa nu se accelereze corect,uita-te la garnitura de la capac sa fie corect pusa si sa nu fie rupta
#11
Posted 07 October 2009 - 03:30 PM
merge binisor pina la 1\4 din cursa acceleratiei si dupa aceea da rateuri in toba. parca ar fi cuplat overdrive-ul si mai si inegreste bujiile {le afuma}
daca cineva are idee sau a patit ceva de genu ziceti-mi si mie.
imi cer scuze ca scriu in acest topis dar nu voiam sa deschid unul nou
PS. maine revin cu poze
vezi jocul termic la supape.mai pot fi si alte cauze.
#12
Posted 07 October 2009 - 03:31 PM
prarie 360 4x4. sau KVF 360.l am invatat destul d ebine ,asa c a cine ar e probleme.. il pot ajuta. mecanica identica cu un brute force,motor mai mic. un fel d e KQ mic.
Attached Files
Edited by deep dark, 07 October 2009 - 03:36 PM.
#13
Posted 09 October 2009 - 12:05 PM
http://atvforum.ro/K...x700-t4912.html
Attached Files
Edited by RaveN_00, 09 October 2009 - 12:07 PM.
#14
Posted 19 October 2009 - 10:06 AM
Attached Files
#15
Posted 19 October 2009 - 10:29 AM
Attached Files
Edited by Norian, 19 October 2009 - 10:31 AM.
#16
Posted 29 October 2009 - 05:02 PM
pai, nu l-ai mai vandut?
#17
Posted 02 November 2009 - 11:58 AM
#18
Posted 29 November 2009 - 10:04 PM
#19
Posted 02 December 2009 - 10:46 AM
#20
Posted 03 December 2009 - 10:06 PM
stai ca nu stiu exact ....trebuie sa-l intreb pe mecanicul care mi l-a facut ...
oricum trebuie sa trec maine pe la el sa vad daca mi-a reparat kfxu ) ...
si iti spun dupa
ok ?