Traversare Cursuri De Apa
#1
Posted 23 April 2007 - 11:47 AM
Ce poate sa apara pe moment, in functionarea motorului, astfel incit sa ramii blocat in mijlocul cursului de apa? problema cu electroventilatoarele, arcuri, carbuni, am citit-o...dar e pe termen mai lung, nu imediata.
Tema: Apa rece de munte, nu prea rapida - dar nici statatoare, adancime cam cit rotile de Linhai - poate ceva mai mare - cam la aceiasi inaltime e si bujia, fund pietros, alunecos, cu bolovani relativ mari, unele portiuni nisipoase, latime apa 25 m, maluri nisipoase, in amestec cu pietris marunt. Nu exista posibilitate de troliere.
#2
Posted 23 April 2007 - 12:39 PM
#3
Posted 23 April 2007 - 12:45 PM
problema e ce poate cu adevarat...de exemplu, mie mi-au spus sa nu ajunga la toba sau la admisia de aer
#4
Posted 23 April 2007 - 02:11 PM
problema e ce poate cu adevarat...de exemplu, mie mi-au spus sa nu ajunga la toba sau la admisia de aer
practic asa este, sa nu ajunga apa in toba si la filtrrul de aer...
-din filmuletele de pe youtube rezulta ca nu are nicio problema, dak nu iti intra apa in toba si sa nu ajunga la filtru..
Edited by Vlad90, 23 April 2007 - 02:12 PM.
#5
Posted 23 April 2007 - 02:15 PM
#6
Posted 23 April 2007 - 02:18 PM
asa este, dar nu vad care ar fii diferenta..tot aceleasi "gauri" au: toba si filtrul de aer...(acum nu cred k linhaiul are alte iesiri.. )
-si la mine in cartea de la KQ scrie sa nu intru in apa mai adanca de 20-30cm...
#7
Posted 23 April 2007 - 05:43 PM
#8
Posted 23 April 2007 - 11:00 PM
#9
Posted 24 April 2007 - 07:42 AM
#10
Posted 25 April 2007 - 08:51 AM
Attached Files
#11
Posted 25 April 2007 - 10:07 AM
Dar am inteles ca s-a oprit...si daca se opreste cind sunt singur e naspa...malurile sunt putin in panta si nu voi iesi de acolo decit tras - daca are cine
Din nefericire in zona mea nu prea sunt (inca) ATV - uri, asa ca daca vreau sa ma plimb trebuie sa merg singur sau cel mult in doi
---------------------------------------------------------
Din cele scrise de voi mai sus, sa inteleg ca principala problema e ambreiajul ?!
#12
Posted 25 April 2007 - 10:04 PM
Daca asta se intampla deoarece cablul este scurt atunci il poti prelungi cu cordelina. Daca nu ai de ce agata poti infige un tarus, ceva in pamant la mal (ca in alpinism).
#13
Posted 04 May 2007 - 12:21 PM
dupa valurile care le faci ,,,, se pare ca tocmai se oprise motorul
#14
Posted 04 May 2007 - 12:32 PM
motorul nu se opreste daca il tii accelerat. fisa trebuie sa fie ok.
problemele apar la ambreiaj, defapt nu ambreiajul patineaza ci cureaua.
eu am facut ceva mici modificari si acum trec prin apa de peste 35 cm fara sa mai simt patinaj de curea.
ia un tub de silicon si izoleaza bine carcasa de la ambreiaj cand e demontata. (tubulara de 8)
capetele de aerisire de la acesta le poti lungi folosind un furtun pe diametru, doua site si patru coliere.
in esapament daca intra apa nu este nici o problema atata timp cat tii motorul pornit, ea va fi aruncata afara.
problemele apar intradevar atunci cand apa ajunge la filtru de aer .
iti recomand o fise noua din silicon sau cea veche trecuta printr-un tub de plastic mai gros unplut cu silicon si o pipa ceva mai performanta .
#15
Posted 06 May 2007 - 03:49 PM
1. schimbi pipa de la bujie cu una de calitate
2. sa nu treaca apa de nivelul cvt-ului. intra apa si patineaza
#16
Posted 25 May 2009 - 08:33 PM
#17
Posted 03 May 2017 - 05:02 PM
Edited by Atv-ist, 03 May 2017 - 05:08 PM.
#18
Posted 03 May 2017 - 06:24 PM
#19
Posted 03 May 2017 - 06:56 PM
Apropo de bancul cu vantorul si pescaru( farurile aprinse de la TIR si vulpea cu coada lunga😂😂😂)
#20
Posted 03 May 2017 - 07:41 PM
Colegule, sa ai grija sa nu aprinzi becurile cand treci prin apa, intra apa in far si o sa se arda!!!!👍
😂😂😂
Apropo de bancul cu vantorul si pescaru( farurile aprinse de la TIR si vulpea cu coada lunga😂😂😂)