Salt la continut



Fotografie

Hi&low, cand este indicat?


  • Topic inchis Acest topic e inchis
74 replies to this topic

#21 theflo85

theflo85

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 71 Postari:
  • Gender:Male
  • Nume real:Florin
  • Telefon:nokia
  • Marca ATV:cf500A

Postat 17 decembrie 2009 - 12:07

QUOTE (crinu @ Dec 16 2009, 09:54 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Dar baiatul asta, theflo85 a disparut????a provocat discutii,sa ne spuna si noua ce concluzii a tras si ce parere are despre tractiunii



M-am lamurit cu hi&low.....restul discutiei(legat de v6tdi,masini4x4,etc) nu prea ma intereseaza pt. cu nu ma pricep.. si cand nu ma pricepi la un lucru, decat sa vb prostii, mai bine nu ma bag. Nu spun din rautate, dar la masini chiar nu ma stiu.



O zi faina in continuare
  • 0

#22 Bibi

Bibi

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.052 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Nume real:Bibi
  • Telefon:07224x4fun
  • Marca ATV:Suzuki kingquad 750
  • Numar ATV:bib

Postat 17 decembrie 2009 - 12:17

found it wink.gif
  • 0

#23 verzet

verzet

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 293 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:oradea
  • Nume real:cristi
  • Telefon:......
  • Marca ATV:Hawkeye,Sportsman 500,Yamaha 450

Postat 20 decembrie 2009 - 10:59

Salut baieti,

ce parere aveti tre folosit low range cand tractezi ceva pana in 350 de kg....

Sau mai bine sa va povestesc ce am patit.
Am tractat un atv care a ramas fara benzina plus ocupantul atveului in High range, eu am un polaris de 500, vreo 10-15 km din care vreo 5 sunt drum forestier
cu putin noroi....catva urcusuri si coborisuri, restul drum drept asfaltat....ei si dupa o saptamana dupa ce am facut treaba asta, timp in care eu m-am mai dat dar fara sa
abuzez f tare atveul, mi s-a rupt cureaua.Mentionez ca cureaua are vreo 30 de ore de functionare, fulie noua schimbata o data cu cureaua,
inainte de a tracta atveul am verificat cureaua nu se vedea nimik care sa prevesteasca treaba asta.

Deci credeti ca e necesar sa schimbi in low in asemena cazuri, si cureaua s-a dus din cauza asta, chiar asa sensibila sa fie, pt ca mie nu mi s-a parut ca e fortat?

Pentru ca exista un topic identic am unit eu topicul tau cu acesta.

Aceasta postare a fost editata de d-rive: 20 decembrie 2009 - 11:07

  • 0

#24 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Postat 20 decembrie 2009 - 11:07

Au mai fost discutii de genul asta ... foloseste SEARCH.

Cat despre tractat ... normal ca e mai bine sa folosesti LOW in conditiile in care tractezi atata greutate si mai ales ca nu merge pe asfalt. Normal nu era sa ti se rupa cureaua chiar daca ai mers in H, decat daca ai simtit miros de cauciuc ars/incins cand trageai atv`ul ala. Ori ai nimerit o curea proasta ... ori ai avut ghinion.
  • 0

#25 Bibi

Bibi

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.052 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Nume real:Bibi
  • Telefon:07224x4fun
  • Marca ATV:Suzuki kingquad 750
  • Numar ATV:bib

Postat 20 decembrie 2009 - 11:14

eu am tras cu kq 750 4200 de km are cureaua un kawa brute force cu tot cu pasager in H si prin noroi si pe camp si pe asfalt vreo 50 de km si am facut si depasiri cu el in spate adica mergeam si cu 80 si nu a patit nimic, deci cred ca ai prins o curea nasoala ori cand a schimbato sa nu o fi pus bine .... eu zic ca nu avea voie sa se rupa
  • 0

#26 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3.064 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Postat 20 decembrie 2009 - 11:19

Subscriu.
Am remorcat un Linhai de mi-au iesit ochii, nicio problema pana acum. Faza e ca au fost niste santuri destul de urate si eu eram cu ala dupa mine si i-am dat de i-au sarit rotile lui Suzi dar a fost ok.
  • 0

#27 SPV13R

SPV13R

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.537 Postari:
  • Location:Bucuresti - Brasov
  • Nume real:stanescu petru
  • Telefon:745383430
  • Marca ATV:SUZUKI/YAMAHA/CFMOTO
  • Numar ATV:B-XX-XEB

Postat 21 decembrie 2009 - 01:38

Normal la tractare este sa folosesti low, pt a ti proteja utilajul, dupa cum tot normal este sa spui chestia asta dar cuiva care are alt atv, pe scurt in principiu nu e vina ta dar nu cred ca va fi singura ta curea rupta pe POLARIS, anunta ne cand se rupe urmatoare. Pe sania mea nici o curea nu ma tine mai mult de 200 de km, si astia imi zic ca e vina mea, o sa le mananc curelele alea ca mau disperat, si ma lasa si cand imi e lumea mai draga.

YAMAHA SI TOYOTA rulzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz pute ti sa spuneti ce vreti, este o tara libera si gata.

PS nu va suparati dar chestia cu polarisu e personala, si aici nu e problema echipei din Ro, ci a produsului.
PPS la cati bani inghit rzr eu le dadeam gratis in romania cu conditia sa fie reparate exclusiv la importator si accesoriile la fel, in cateva luni eram pe plus hysterical.gif hysterical.gif hysterical.gif mama ce idee de afaceri, cred ca e de la palinca din tren.

scuze de off topic
  • 0

#28 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3.064 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Postat 21 decembrie 2009 - 08:53

Petre nu esti off-topic. Ceea ce zici tu are legatura directa cu problema lui Cristi (verzet) si are si greutate afirmatia ta tinand cont de la cine vine.

Interesant e ca astia spun sa schimbi cureaua la 2000km la Suzuki si sunt multi care au sarit de 10.000 cu ele. Iar unii nu merg chiar usor.
Ca tot vorbim de curea. Cei din SUA, utilizatorii ma refer, au ajuns la concluzia ca cea originala este cea mai buna. Exista si la Suzuki cazuri cand cureaua cedeaza fara nicio explicatie dupa cateva sute de km.
  • 0

#29 otto_csm

otto_csm

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 956 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Valenii de Munte(Prahova)...in weekend
  • Interests:Atv - iesc !
  • Nume real:Cosmin Oto
  • Telefon:prietenii il cunosc
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:....TTO

Postat 21 decembrie 2009 - 09:07

Acum ca s-a discutat mult pe tema High si Low ...stie cineva ce se intampla cu grupul fata in high si low cu si fara diferential blocat?
Citisem o chestie interesanta pe club4x4 http://forum.club4x4...iferential high postul 7.

De exemplu , am observat weekendul acesta cat am mers in zapada ca pe High 4x4 cu diferential blocat ca este limitat motorul.
Fara diferential blocat dar pe 4x4 cu ce viteza pot merge in High?
Dar in Low cu diferentialul blocat?

Am vazut ca se solicita destul cutia sau grupul in zapada pe Low 4x4 si diff lock...

Aceasta postare a fost editata de otto_csm: 21 decembrie 2009 - 09:44

  • 0

#30 SPV13R

SPV13R

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.537 Postari:
  • Location:Bucuresti - Brasov
  • Nume real:stanescu petru
  • Telefon:745383430
  • Marca ATV:SUZUKI/YAMAHA/CFMOTO
  • Numar ATV:B-XX-XEB

Postat 21 decembrie 2009 - 09:53

Pai mergi cat iti permite atv, n u inteleg restrictiile astea de viteza.
Pe low automat esti limitat la 50km pe ora, sau in jur de din cauza transmisie, acum nu e bine nici sa mergi la maxim ca soliciti motorul.
De fapt cand cuplezi din h in l nu faci decat sa muti sarcina de pe ambreiaj pe motor, atat. Iar pe 4x4 la fel, dai cat tine, eu am mers 200 de km pe 4x4 si am avut portiuni unde am depasit 90 km/h.
In schimb diferentialul fata la masini si la atv nu e bine sa il folosesti decat fara schimbari de directie, existand un risc ff mare sa il spargi la schimbarea directiei, deci de obicei blochezi sa iesi dintr-o situatie critica si decuplezi. Aici avem exceptie de la brp si polaris care au ei ideile lor, brp cu viscocuplajul care se pare ca din 2010 va fi ff performant dar oricum nu sunt adeptul acestui lucru, si polarisu care a inventat alta magarie ( nu stiu daca pe toate modelele dar pe 800 sigur) in care si blocantu fata este activat cand cuplezi fata, deci acolo este pe 4 roti motrice tot timpul dar nu le cunosc tactica prea bine, este un sistem ce permite si schimbarea directiei. Oricum si ei pe modelel de 2010 au venit cu diferentiale blocabile si fata si spate separat, apropiindu se de sistemul de la auto si daca aceste cupleje sunt manuale sau poti opta tu pentru automate jos palaria, ca si conceptie este cel mai tare lucru pentru ca un astfel de sistem iti va permite sa rulezi in curbe si mai ales pe sosea la viteze mult mai mari, dar nu am testat nu stiu vom vedea.
  • 0

#31 Bibi

Bibi

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.052 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Nume real:Bibi
  • Telefon:07224x4fun
  • Marca ATV:Suzuki kingquad 750
  • Numar ATV:bib

Postat 21 decembrie 2009 - 10:00

in 4x4 poti merge pana in limitarea motorului
la fel si in 4x4 Low numai ca se ajunge in limitare mai repe, sa mai discutat asta pe undeva paici
iar in 4x4 Low diff lock eu apas pe butonu de override ca sa nu imi limiteze cand am nevoie, probabil ca e limitat ca sa poti sa mai iei de ghidon nu stiu dar oricum cine merge cu difflock cu 50 de km/h
  • 0

#32 otto_csm

otto_csm

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 956 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Valenii de Munte(Prahova)...in weekend
  • Interests:Atv - iesc !
  • Nume real:Cosmin Oto
  • Telefon:prietenii il cunosc
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:....TTO

Postat 21 decembrie 2009 - 10:45

De exemplu weekendul acesta era zapada in padure 25-30 cm . Si ca sa pot sa urc cu cauciucurile mele stoc (o sa pun filme azi/maine) trebuia sa fiu pe Low si cu diff lock ca altfel nu se misca. Si acceleram intre 20-25 km/h dar se zgaltanea atv-ul, chiar vibra si ghidonul dar il tineam drept.

Iar la pante mai mici eram pe High si in 4x4 dar fugea de spate si implicit ghidonul se ducea automat stanga dreapta....repet zapada foarte mare.

D-asta am intrebat ce se poate intampla ...ca sa nu ma trezesc ca raman prin padure la -15 grade in zapada de 30 cm biggrin.gif .
  • 0

#33 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.026 Postari:
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Postat 21 decembrie 2009 - 04:35

@Otto: trebuie sa tii cont de faptul ca daca zapada e peste 35cm il vei suspenda. Indiferent ca esti pe Low sau nu si indiferent de cauciucuri il vei pune pe burta si dai din roti in gol. Daca te joci singur e mega-nasol la fazele astea, iti trebuie lopata si multa "voie buna" ca trebuie sa sapi sub el. Sau cel putin un troliu ca sa te ajute.
  • 0

#34 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3.064 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Postat 21 decembrie 2009 - 04:41

Te contrazic putin tongue.gif
Am intrat eu in zapada troienita de 1,5m si am rupt pe acolo, nici vorba sa raman suspendat. Fac insa o precizare, zapada era foarte pufoasa biggrin.gif Altfel... nu aveam nici cea mai mica sansa.
  • 0

#35 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.026 Postari:
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Postat 21 decembrie 2009 - 04:46

A, la troiene izolate unde dai tare in ele, e super fun. Dar daca troianul are 2 m lungime si partea de sus are pojghita de gheata, iar dedesubt zapada e toata numai cristale - cam asa se face la noi la munte- nu ai nici o sansa. Pierzi tot momentul spargand crusta de gheata, iar cristalele de zapada nu-ti asigura tractiune. Testat din greu, anul trecut biggrin.gif
  • 0

#36 catalin vintila

catalin vintila

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 467 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:brasov-sacele
  • Nume real:Catalin Vintila
  • Telefon:0744.566.492
  • Marca ATV:CF Moto 500 A
  • Numar ATV:BV 65 CDV

Postat 21 decembrie 2009 - 05:05

Nu va mai contraziceti fratilor. In acelasi timp cu voi, pe alt topic cineva a dat un exemplu foarte tare... hysterical.gif

  • 0

#37 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.026 Postari:
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Postat 21 decembrie 2009 - 05:25

Mda, am vazut si eu cu ciuda....Cu ciuda ca nu am iesit in weekend thumbdown.gif
  • 0

#38 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3.064 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Postat 21 decembrie 2009 - 07:19

Da, corect exemplu Catalin. De nota 10.
  • 0

#39 Bibi

Bibi

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.052 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Nume real:Bibi
  • Telefon:07224x4fun
  • Marca ATV:Suzuki kingquad 750
  • Numar ATV:bib

Postat 21 decembrie 2009 - 07:49

deci nu avea 1m ca trecea peste botu atvului .. un 50 - 60 de cm poate
  • 0

#40 undercover

undercover

    pasionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.053 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:atv-4x4
  • Nume real:IOAN.M
  • Telefon:0766469431
  • Marca ATV:linhai 4x4 , kingquad 750
  • Numar ATV:atv

Postat 21 decembrie 2009 - 09:22

eu nu stau cu gandu mereu " ca nu e bine..sau daca se strica" merg la maxim cu 4x4 , il cuplez si il decuplez la orice viteza .... thumbup.gif .
iar blocabilu il folosesti asa de rar ca nu trebuie sa va bateti capu. sloganu ..: "dai cat poate" haha.gif
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto