Jump to content



Photo

Cf 500 Mai Multe Intrebari


  • This topic is locked This topic is locked
30 replies to this topic

#21 catalin vintila

catalin vintila

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 467 posts
  • Gender:Male
  • Location:brasov-sacele
  • Nume real:Catalin Vintila
  • Telefon:0744.566.492
  • Marca ATV:CF Moto 500 A
  • Numar ATV:BV 65 CDV

Posted 25 November 2009 - 11:12 AM

QUOTE (citius @ Nov 25 2009, 11:05 AM) <{POST_SNAPBACK}>
unde se gasesc mai exact rulmentii?
am nevoie si de un rulment roata spate.
stie cineva ce cod are acest rulment de roata?

Rulmentul de roata spate are codul DAC3055W. Te-as sfatui sa-l schimbi la cineva care a mai facut asta. Esti sigur ca rulmentul e de vina?
  • 0

#22 citius

citius

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 21 posts
  • Gender:Male
  • Location:breaza, bucuresti
  • Nume real:snedelcu
  • Telefon:0788102338
  • Marca ATV:CF Moto 500

Posted 26 November 2009 - 12:37 AM

problema este sigur la rulment.
dar simptomul este dubios... adica nu pare sa aiba joc la interior, pe bile, ci la exterior, la camasa... sa fie decalibrata piesa in care intra?
iau rulmentul si mai apoi vad daca (mai) e si altceva.
mersi de sfat. skf scrie pe mine.
  • 0

#23 davoss2005

davoss2005

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 31 posts

Posted 08 December 2009 - 06:52 PM

eu am cautat rulmentul ala dar nu am gasit.
daca afli ceva te rog anunta-ma si pe mine.
Multumesc
  • 0

#24 citius

citius

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 21 posts
  • Gender:Male
  • Location:breaza, bucuresti
  • Nume real:snedelcu
  • Telefon:0788102338
  • Marca ATV:CF Moto 500

Posted 10 January 2010 - 02:46 PM

am gasit rulmentul pe http://www.moto4all.ro/ la un pret decent si l-am schimbat singur.
n-a fost prea usor. trebuie sa desfaci basculele. rulmentul vechi n-a vrut sa iasa decat spart iar pentru cel nou iti trbuie neaparat o presa sau o menghina serioasa. altfel nu te apuca de treaba.
poti folosi camasa vechiului rulment pentru a-l presa pe cel nou.
toata operatiunea ia vreo ora, maxim doua.
  • 0

#25 davoss2005

davoss2005

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 31 posts

Posted 09 March 2010 - 03:21 PM

QUOTE (citius @ Jan 10 2010, 02:46 PM) <{POST_SNAPBACK}>
am gasit rulmentul pe http://www.moto4all.ro/ la un pret decent si l-am schimbat singur.
n-a fost prea usor. trebuie sa desfaci basculele. rulmentul vechi n-a vrut sa iasa decat spart iar pentru cel nou iti trbuie neaparat o presa sau o menghina serioasa. altfel nu te apuca de treaba.
poti folosi camasa vechiului rulment pentru a-l presa pe cel nou.
toata operatiunea ia vreo ora, maxim doua.


Inafara de rulmenti ce ai mai schimbat?
Bucsele le-ai schimbat?
ce reparatii ai mai facut?
  • 0

#26 davoss2005

davoss2005

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 31 posts

Posted 10 March 2010 - 06:26 PM

QUOTE (citius @ Nov 25 2009, 11:05 AM) <{POST_SNAPBACK}>
unde se gasesc mai exact rulmentii?
am nevoie si de un rulment roata spate.
stie cineva ce cod are acest rulment de roata?


Rulmenti de la roata sunt DAC 3055 W
Sunt rulmenti KOYO
  • 0

#27 costin.dragomir

costin.dragomir

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 26 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Costin
  • Telefon:0746228090
  • Marca ATV:Suzuki king quad 750 AXI

Posted 19 April 2010 - 08:03 PM

Salut!

Nou pe aici. Am un NF500L care przinta urmatoarea problema: cand rulez in treapta de forta, dupa un timp motorul se opreste de la sine, ca si cum nu s-ar mai alimenta si reporneste foarte greu, dupa 5 - 10 minute de pauza. Poate fi coincidenta, dar chestia asta am patit-o numai in coborare, cand cuplez treapta de forta pentru o mai buna frana de motor. Are cineva idee ce poate fi? Mentionez ca bateria este foarte buna, iar electromotorul functioneaza bine. Multumiri anticipate.
  • 0

#28 razu

razu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 70 posts
  • Gender:Male
  • Location:TARGOVISTE
  • Nume real:Razvan
  • Telefon:0728305162
  • Marca ATV:Suzuki KING QUAD 700
  • Numar ATV:DB 69 NXA

Posted 20 April 2010 - 08:07 AM

Salutare,
In cazul tau vine prea multa benzina si se ineaca; verifica bujia cand se repeta fenomenul ai sa vezi ca e uda (benzina)!
Mergi cu ATVul la dealer sa-ti regleze carburatorul si sa verifice cantitatea de benzina in camera de nivel (e posibil sa ai o problema cu plutitorul sau cuiul pontou)
Succes! thumbsup.gif
  • 0

#29 citius

citius

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 21 posts
  • Gender:Male
  • Location:breaza, bucuresti
  • Nume real:snedelcu
  • Telefon:0788102338
  • Marca ATV:CF Moto 500

Posted 23 April 2010 - 09:55 AM

si al meu se ineaca cand il las mai mult aplecat puternic pe fata, dar isi revine repede...
nu i-am dat de cap.
  • 0

#30 davoss2005

davoss2005

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 31 posts

Posted 17 May 2010 - 05:52 PM

Ma poate ajuta careva cu rezolvarea la urmatoarea problema?
Mi-am facut revizia de iarna la CF-ul meu si acum a o problema. Rulmentul din carcasa variatorului s-a stricat de doua ori. O data din greseala mea, ca am pus un semering cu 2 mm mai mare si acum nu mai stiu care e vina.
Banuiesc ca e din cauza rulmentului cu toate ca e SKF, s-a spart cosarca si s-a gripat rulmentul.era un rulment 2Z deci vazelina avea in carcasa, nu inteleg de ce s-a gripat. Originalul e simplu indesat cu vazelina si protejat de un simering 17x35x5. Probabil va trebuii sa pun il pun exact cum era.
Multumesc. tongue.gif
  • 0

#31 ovidiucrs

ovidiucrs

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 6 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Tronaru Ovidiu
  • Telefon:0751150773
  • Marca ATV:NF 500 L
  • Numar ATV:1

Posted 27 May 2010 - 07:41 PM

QUOTE (ABunea @ Oct 30 2009, 11:50 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Sa il stapanesti sanatos. La cateva intrebari pot sa iti raspund eu:

2. in mod normal, trebuie sa tragi un pic de snur, pana merge mai greu (isi face compresia), si atunci tragi cu putere. Asta in teorie, ca in practica nici la mine nu il pornesti cu snurul, decat daca tragi snurul cu alt ATV hysterical.gif
3. Ai niste butoane sub sa, daca mai tin eu bine minte, pe partea dreapta ( vezi poza )
4. la mine, a treia pozitie e un P cu niste raze,dar nu foloseste la absolut nimic.
5. ai grija ca intotdeauna sa cuplezi 4x4 si blocajul de diferential stand pe loc si cu ghidonul drept. Restul le mai afli tu pe parcurs thumbsup.gif Citeste tot ce s-a scris de pe ele pe forum.



Referitor la punctul 2 eu am un NF MOTO 500 L si il pornesc foarte usor la sfoara(am si un filmulet knd il pornesc). Intrebarea este DACA MERG FARA BATERIE II DAUNEAZA CU CEVA?
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto