Eliminarea necesitatii actionarii manetei de frana la pornire
#1
Postat 15 februarie 2010 - 01:16
Dupa eliminarea acestui mic subansamblu o sa puteti porni Kingul vostru fara sa apasati nimic, fara sa puneti maneta de viteze in punctul neutru.
Pentru ca la momentul cand am executat simpla operatiune nu am facut poze o sa pun un link catre nyrocatv.com unde aveti textul in engleza si poze.
Pentru orice alte nelamuriri despre aceasta operatiune va stam cu placere la dispozitie.
http://www.nyrocatv....gi?viewtopic=57
In imagini vedeti un intrerupator verde, chestiuta care-l actioneaza e deja scoasa in poza.
#2
Postat 15 februarie 2010 - 01:20
#3
Postat 15 februarie 2010 - 01:27
#4
Postat 15 februarie 2010 - 01:40
#5
Postat 15 februarie 2010 - 05:23
Atentie, piesa care trebuie eliminata este cea pe care o tine/o vedeti in mana din poza nr. 2, nu piesa cu verde care ramane pe maneta de frana.
#6
Postat 15 februarie 2010 - 07:09
#7
Postat 15 februarie 2010 - 08:05
Multumiri Cristi..
#8
Postat 15 februarie 2010 - 08:38
Scoaterea acelei "protectii" anuleaza doar obligativitatea de a apasa frana si a pozitiona schimbatorul de viteze musai in pozitia N (neutral).
Asa cum corect a subliniat Robert mai sus, poti fi cu motorul oprit intr-o situatie dificila in teren, faptul ca poti porni motorul fara sa mai faci si alte operatiuni este de un real folos.
Corect e ce zice si Rich. Poti porni motorul, masinaria sa fie in D si sa accelerezi la misto si atv-ul, logic, pleaca inainte. Mie unul nu mi s-a intamplat asa ceva, probabil chestie de sansa
#9
Postat 15 februarie 2010 - 09:27
#10
Postat 15 februarie 2010 - 10:34
Scoaterea acelei "protectii" anuleaza doar obligativitatea de a apasa frana si a pozitiona schimbatorul de viteze musai in pozitia N (neutral).
Asa cum corect a subliniat Robert mai sus, poti fi cu motorul oprit intr-o situatie dificila in teren, faptul ca poti porni motorul fara sa mai faci si alte operatiuni este de un real folos.
Corect e ce zice si Rich. Poti porni motorul, masinaria sa fie in D si sa accelerezi la misto si atv-ul, logic, pleaca inainte. Mie unul nu mi s-a intamplat asa ceva, probabil chestie de sansa
Ok cristi am inteles ...dar sunt mai curios din fire si va intreb.....De ce oare credeti ca ingineri lu' Suzi a pus "chestiuta"?
Aceasta postare a fost editata de mark: 15 februarie 2010 - 10:35
#11
Postat 15 februarie 2010 - 10:47
Aia cred ca tinea de un reglaj aiurea la cursa manetei de frana...
#12
Postat 15 februarie 2010 - 10:58
Crezi ca este important sa scot acea protectie??? Consider ca este utila numai in cazul celor ce nu pot porni decit fiind scos pe liber. Restul este protectie din punctul meu de vedere si chiar una importanta. Motive sunt zeci.
#13
Postat 15 februarie 2010 - 11:19
pai o sa imi intreb mecanicul daca a mai umblat la ceva ca dupa ce a scos chestiutza mi-a rezolvat problema. nici nu m-am mai complicat sa ma gandesc la altceva, am fost multumita ca mi-a indeplinit dorinta
#14
Postat 16 februarie 2010 - 03:47
#15
Postat 16 februarie 2010 - 09:44
la kawa ul meu daca o calc pe cea de picior e echivalenet.si porneste si in viteza fara s amai umblu pe la instalatia electrica.
#16
Postat 16 februarie 2010 - 09:47
#17
Postat 18 februarie 2010 - 11:49
#18
Postat 27 februarie 2010 - 05:49
Am scos dispozitivul de protectie de care se vorbeste.
Nu mai am semnalizare frana spate si nu vrea sa porneasca decat in N.
Aveti raspunsuri????
#19
Postat 27 februarie 2010 - 06:21
Am fost derutat ca nu se aprinde N
#20
Postat 26 septembrie 2010 - 03:22
Cred ca limitarea a fost pusa ca sa nu porneasca copiii atv-ul sau ceva asemanator ca de ajutat nu ne ajuta pe niciunul.
Aceasta postare a fost editata de oldshaterland: 26 septembrie 2010 - 03:23