Jump to content



Ajutor, Prieteni!


  • This topic is locked This topic is locked
9 replies to this topic

#1 Guest_POLARIS.TAM_*

Guest_POLARIS.TAM_*
  • Guests

Posted 02 May 2010 - 11:03 PM

Prietenul meu tocmai si-a cumparat un NF moto 500 lung, negru, 2009, cu jenti,troliu,etc......
Am vazut multe posturi legate de probleme/reparatii/delimitari /accesorii home made/scuturi/etc..
Am inteles ca CFmoto este acelasi la motor ca NF moto si la HEXIN ROAR.
Rog pe cei care au avut/au/stiu, sa scrie ce stiu ei despre probleme,reparatii,delimitari,parero,accesorii,motor. ce trebuie facut la el , schimburi, cand?
multumesc de ajutor, sambata vreau sa ne apucam sa-l facem s arate altfel!
  • 0

#2 Guest_POLARIS.TAM_*

Guest_POLARIS.TAM_*
  • Guests

Posted 03 May 2010 - 08:59 PM

nimeni, smecherii la CF? mam gandit la un bullbar cam cum il are mihnea pe KQ
ce parere aveti va merge pe cf?
  • 0

#3 costin.dragomir

costin.dragomir

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 26 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Costin
  • Telefon:0746228090
  • Marca ATV:Suzuki king quad 750 AXI

Posted 07 May 2010 - 06:59 PM

QUOTE (POLARIS.TAM @ May 2 2010, 11:03 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Prietenul meu tocmai si-a cumparat un NF moto 500 lung, negru, 2009, cu jenti,troliu,etc......
Am vazut multe posturi legate de probleme/reparatii/delimitari /accesorii home made/scuturi/etc..
Am inteles ca CFmoto este acelasi la motor ca NF moto si la HEXIN ROAR.
Rog pe cei care au avut/au/stiu, sa scrie ce stiu ei despre probleme,reparatii,delimitari,parero,accesorii,motor. ce trebuie facut la el , schimburi, cand?
multumesc de ajutor, sambata vreau sa ne apucam sa-l facem s arate altfel!


Salut!
Il felicit pe prietenul tau ca si-a luat nf500 Am si eu unul la fel si pana acum mi-a oferit o multime de clipe frumoase, dar si un car de draci! Da, nf este acelasi cu cf si roar. In functie de cum il ai asamblat, veti avea sau nu probleme cu el. Eu insir aici problemele mele cu al meu: 1) releu de pornire bulit- nu-l spala prea des. intra apa sub sa si se duce naibii.2) ventilator racire radiator neetansat bine, patruns apa, ruginit si rupt arcuri carbuni, ventilatorul nu mai functioneaza, supraincalzit apa radiator din 50 in 50 m, un milion de draci in vf de munte, ce are atv-ul? cost reparatie 10 ron.3) furtun intre pompa de benzina si radiator rupt, patruns aer, filtru de benzina infundat, atv -ul se oprea din 50 in 50 de m, noaptea in padure.... ce o avea atv-ul? cost reparatie 10 ron. 4) Cea mai groasa - lantul de marsarier(in interiorul motorului ) facea un zgomot ciudat cand urcam fie si o panta usoara - cred ca a fost defect inca de la inceput , ca si cum dadea in gol- pana l aurma s-a rupt si mi-a distrus si niste pinioane din interior - noroc ca a fost in garantie. Nu cred ca o sa o mai patesc, pt ca acum nu mai prezinta semnalmentele. Daca nu era in garantie, asta m-ar fi costat o groaza de bani. Asa, am scapat cu 100 euro. 5) Scut - mergi intrun magazin de bricolage - la Dedeman am vazut, si fa ca mine - cumpara tabla de al 2 mm grosime, suruburi autoforante, si cu sculele adecvate ti-l faci singur - cost total 210 ron - Unul original este 500 e. daca vrei ne putem auzi la tel pt schimburi de pareri si experienta. Eu am invatat ca daca te pricepi putin, este ieftin de intretinut, dar trebuie sa ai grija de el. Nu este ff fiabil, se strica toate prostiile pe el.A! releu de semnalizare - fereste-l de apa - 30 ron:) In comparatie, un prieten are bombardier 700cc. I sa stricat rotorul, dupa 6000 km si il costa 800 e. Eu nu am bagat 800 de euro cu tot cu revizii, dar m-a tractat in vf de munte de o gramada de ori.smile.gif
  • 0

#4 Guest_POLARIS.TAM_*

Guest_POLARIS.TAM_*
  • Guests

Posted 07 May 2010 - 08:23 PM

multumesc prietene foarte mult!
Am sa dau un print si sa ne apucam de treaba.
scuturi a zis ca-si cumpara de la atvrom la 510euroi, o cutie, si bullbar daca e facem noi HOME MADE ca la kawa si KQ alea care acopera tot botu ca am vazut ca sunt tare casante carenele!
intre timp mai astept alte smecherii!!!!
multumesc!
  • 0

#5 lexius001

lexius001

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 15 posts
  • Nume real:vasile
  • Telefon:0752603466
  • Marca ATV:polaris

Posted 07 May 2010 - 11:08 PM

QUOTE (POLARIS.TAM @ May 7 2010, 09:23 PM) <{POST_SNAPBACK}>
multumesc prietene foarte mult!
Am sa dau un print si sa ne apucam de treaba.
scuturi a zis ca-si cumpara de la atvrom la 510euroi, o cutie, si bullbar daca e facem noi HOME MADE ca la kawa si KQ alea care acopera tot botu ca am vazut ca sunt tare casante carenele!
intre timp mai astept alte smecherii!!!!
multumesc!


e dezastru de atv eu am avut cf si abia lam dat numi mai trebe altul polaris e the best nu merita reparat cf-ul ca se strica tot altceva in special electrica de la computer la bobina inductie
  • 0

#6 Guest_POLARIS.TAM_*

Guest_POLARIS.TAM_*
  • Guests

Posted 10 May 2010 - 08:24 PM

QUOTE (lexius001 @ May 7 2010, 11:08 PM) <{POST_SNAPBACK}>
e dezastru de atv eu am avut cf si abia lam dat numi mai trebe altul polaris e the best nu merita reparat cf-ul ca se strica tot altceva in special electrica de la computer la bobina inductie

eu stiu ca polaris e atv de atv
asta este, Nful nu este al meu si deocamdata se comporta bine!
anothers pareri?
  • 0

#7 davoss2005

davoss2005

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 31 posts

Posted 17 May 2010 - 05:39 PM

Eu am 7000 km cu CF-ull meu si nu am avut nici una din problemele relatate de voi.
In iarna l-am bagat in revizie i-am schimbat rulmentii la rotile din spate bucsele si pivotii fata spate, sin rulmentul din carcasa variatorului.
Singura problema cu care ma confrunt e ca i-am pus un rulment ZZ in loc de unu necapsulat si i s-a spart cosarca.
Deci trebuie sa schimb rulmentul si semeringul. (daca stie cineva o sursa rapida de unde iau un semering 17x35x5)
  • 0

#8 ovidiucrs

ovidiucrs

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 6 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Tronaru Ovidiu
  • Telefon:0751150773
  • Marca ATV:NF 500 L
  • Numar ATV:1

Posted 27 May 2010 - 06:42 AM

QUOTE (davoss2005 @ May 17 2010, 06:39 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Eu am 7000 km cu CF-ull meu si nu am avut nici una din problemele relatate de voi.
In iarna l-am bagat in revizie i-am schimbat rulmentii la rotile din spate bucsele si pivotii fata spate, sin rulmentul din carcasa variatorului.
Singura problema cu care ma confrunt e ca i-am pus un rulment ZZ in loc de unu necapsulat si i s-a spart cosarca.
Deci trebuie sa schimb rulmentul si semeringul. (daca stie cineva o sursa rapida de unde iau un semering 17x35x5)




Salut prieteni! Mi'a fiert bateria la NF 500 L. Din ce cauza??
  • 0

#9 ovico

ovico

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 463 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Nume real:Ovidiu
  • Telefon:0747 75 70 29
  • Marca ATV:Grizzly
  • Numar ATV:de sibiu

Posted 27 May 2010 - 07:32 AM

incarca prea mult.
  • 0

#10 ovidiucrs

ovidiucrs

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 6 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Tronaru Ovidiu
  • Telefon:0751150773
  • Marca ATV:NF 500 L
  • Numar ATV:1

Posted 27 May 2010 - 08:23 AM

QUOTE (ovico @ May 27 2010, 08:32 AM) <{POST_SNAPBACK}>
incarca prea mult.




Este logic ca incarca prea mult. Dar din ce cauza incarca asa de mult?? Asta ma intereseaza. Si mai am o intrebare: daca merg cu atv fara baterie ii dauneaza cu ceva? Se arde ceva??
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto