Jump to content



Photo

Probleme Pornire


  • This topic is locked This topic is locked
14 replies to this topic

#1 dodo.ct

dodo.ct

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Nume real:dodo
  • Telefon:0727434391
  • Marca ATV:chinez deocamdata

Posted 18 May 2010 - 07:23 PM

Salut..sunt membru nou incepand de acum 10 minute, asa ca imi cer scuze daca am deschis un topic nou, dar nu am gasit pe nicaieri problema care o am..asa ca..smile.gif..de vreo luna mi`am luat un atv sh, chinez de 250cc, care a stat timp de un an fara sa fie folosit, deci practic e nou..m`am apucat si am inceput sa umblu la el..am curatat motorul, am verificat segmenti, am reglat jocul la supape la 0,10 la ambele, am schimbat carburatorul(ca avea unu mai mic), bobina, cdi, fisa, bujia..in mare parte revizia in curte..dar am o problema care ma seaca..si care ma impiedica sa ies cu el..il pornesc..dar e puturos si da rateuri incontinuu, iar daca nu ii setez relantiul la carburator la turatii mari se opreste motorul..mentionez ca inainte facea mai rau..iar dupa jumate de ora bujia era prajita..acum nu are nici o problema, doar rateurile care daca il forjez i se opreste motorul..daca puteti sa ma ajutati macar cu un sfat ce as putea sa fac..raman dator cand veniti la mare smile.gif...aa si celor care vor sa ma trimita la mecanici, tata e mecanic de 40 de ani si a facut toata revizial in 2 zile de la segmenti pana la vopsitul carenelor si pusul piulitelor, pe cand mecanicii imi ziceau sa il las o sapt in service doar ca sa vada ce are si fiecare isi dadeau pareri diferite dar niciuna nu corespundea cu a celuilalt..deci momentan sunt recunoscator pentru niste sfaturi..iar mai apoi, daca nu si nu, poate apelez la service..va multumesc anticipat
  • 0

#2 rar

rar

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 572 posts
  • Gender:Male
  • Location:predeal
  • Nume real:rares
  • Telefon:0762363885
  • Marca ATV: ATV SERVICE
  • Numar ATV:in zona Predeal

Posted 18 May 2010 - 08:35 PM

probabil ai reglat prost supapele , nu are cum sa aiba la amandoua 0,10 mm spre exemplu la linhai jocurile recomandate sunt la admisie 0,8/0,12mm si la evacuare 0,16/0,20mm la tine ar fii ok sa iei o medie la admisie 0,10 si la evacuare 0,18 dar nu din ochi ci cu o lera... si de ce ai schimbat carbul ?? cum ai ajuns la concluzia ca e prea mic?
  • 0

#3 dodo.ct

dodo.ct

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Nume real:dodo
  • Telefon:0727434391
  • Marca ATV:chinez deocamdata

Posted 19 May 2010 - 02:57 PM

pai cu carbu era vizibil, ca nu calca pe flansa..nu se potriveau garniturile..nimic..iar l`am schimbat si e stas, iar cu supapele stiu ca 0,15 era la admisie si 0,20 la evacuare la dacia veche..si mi`au mai zis cativa de pe la service`uri sa pun cat grosimea unui pachet de tigari etc..undeva intre 0,8 si 0,12, exact cum ai spus tu..si am pus 0,10..si stai linistit ca cu lera le`am reglat nu ma apuc sa pun bete de chibrit sau chestii smile.gif)...dar alta problema..azi am pus carburatoru celalalt nu simtea nici o diferenta cand umblam la aer, adica inchideamd e tot surubul de la aer si nu se simtea deloc, plus k era si infundat..dar parca nu dadea asa de multe rateuri...acum ma bag sa pun carbu mai mare si sa vad..revin..salut smile.gif
  • 0

#4 dodo.ct

dodo.ct

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Nume real:dodo
  • Telefon:0727434391
  • Marca ATV:chinez deocamdata

Posted 19 May 2010 - 06:45 PM

am revenit cu detalii..indiferent ce carburator ii pun, se chinuie sa porneasca, trebuie sa ii reglez relanti`ul la turatii mari, apoi sa il cobor..si dupa vreo 5 min incepe sa dea rateuri, care ulterior omoara motoru..mentionez ca asta cand e pe liber..ca daac il bag in viteza si dau sa plec de pe loc instant moare motorul..vreo idee/recomandare?
  • 0

#5 omul

omul

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 399 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valcea (brezoi)
  • Nume real:Florin
  • Telefon:744543875
  • Marca ATV:Bakus 260
  • Numar ATV:VL 78 PIL

Posted 19 May 2010 - 09:54 PM

QUOTE (dodo.ct @ May 19 2010, 06:45 PM) <{POST_SNAPBACK}>
am revenit cu detalii..indiferent ce carburator ii pun, se chinuie sa porneasca, trebuie sa ii reglez relanti`ul la turatii mari, apoi sa il cobor..si dupa vreo 5 min incepe sa dea rateuri, care ulterior omoara motoru..mentionez ca asta cand e pe liber..ca daac il bag in viteza si dau sa plec de pe loc instant moare motorul..vreo idee/recomandare?

ia legatura cu ,,armadilo,, de pe forum el are service atv si se pricepe te poate ajuta si cu pareri
  • 0

#6 dodo.ct

dodo.ct

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Nume real:dodo
  • Telefon:0727434391
  • Marca ATV:chinez deocamdata

Posted 20 May 2010 - 08:42 AM

mersi mult..keep in touch smile.gif
  • 0

#7 bgd auto center

bgd auto center

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 10 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:bogdan
  • Telefon:0762539916
  • Marca ATV:suzuki

Posted 21 May 2010 - 09:56 PM

datorita jocurilor prea mici intre supape si culbutori dupa un timp de functionare al motorului in care se incalzesc piesele se dilata,supapele nu mai etanseaza pe scaunul lor si incepe sa de rateurile in galeria de admisie si functionarea cu intreruperi a motorului
  • 0

#8 dodo.ct

dodo.ct

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Nume real:dodo
  • Telefon:0727434391
  • Marca ATV:chinez deocamdata

Posted 22 May 2010 - 01:37 PM

QUOTE (bgd auto center @ May 21 2010, 10:56 PM) <{POST_SNAPBACK}>
datorita jocurilor prea mici intre supape si culbutori dupa un timp de functionare al motorului in care se incalzesc piesele se dilata,supapele nu mai etanseaza pe scaunul lor si incepe sa de rateurile in galeria de admisie si functionarea cu intreruperi a motorului


si care ar fi jocurile ideale pentru el? k deja vreau sa il vand, nu mai vreau sa mai imi bat capu cu el
  • 0

#9 bgd auto center

bgd auto center

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 10 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:bogdan
  • Telefon:0762539916
  • Marca ATV:suzuki

Posted 22 May 2010 - 06:17 PM

pentru chinezesti nu stiu exact,dar incearca sa te duci la un magazin first bike si sa iei legatura cu astea de la brasov care le asambleaza poate stiu exact
  • 0

#10 dodo.ct

dodo.ct

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Nume real:dodo
  • Telefon:0727434391
  • Marca ATV:chinez deocamdata

Posted 23 May 2010 - 12:47 PM

QUOTE (bgd auto center @ May 22 2010, 07:17 PM) <{POST_SNAPBACK}>
pentru chinezesti nu stiu exact,dar incearca sa te duci la un magazin first bike si sa iei legatura cu astea de la brasov care le asambleaza poate stiu exact



o sa incerc, dar problema e ca atv`u e din thailanda nu de la first bike..o sa ma duc luni sa intreb, dar intre timp sa ii fac jocurile la 0,15 strans si 0,20 strans sa vad ce imi iese
  • 0

#11 bgd auto center

bgd auto center

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 10 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:bogdan
  • Telefon:0762539916
  • Marca ATV:suzuki

Posted 24 May 2010 - 10:22 PM

k o sa astept un rasp
  • 0

#12 dodo.ct

dodo.ct

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Nume real:dodo
  • Telefon:0727434391
  • Marca ATV:chinez deocamdata

Posted 27 May 2010 - 10:05 AM

QUOTE (bgd auto center @ May 24 2010, 11:22 PM) <{POST_SNAPBACK}>
k o sa astept un rasp



foarte tare..am facut jocurile asa si a pornit..tot cu mici rateuri, dar evident normal k era motorul rece..dupa se tot oprea..nu stiu ce are...si ieri cand am incercat sa il mai pornesc a murit bendix`u smile.gif)...am verificat magnetoul si merge, electromotorul invarte..dar bendixul nema..iar ma apuc de reparatii..cred ca daca ma apucam sa si scriu, nu numai sa citesc, de cand am inceput sa repar la atv, asta era un topic luuuuung de tot smile.gif
  • 0

#13 dodo.ct

dodo.ct

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Nume real:dodo
  • Telefon:0727434391
  • Marca ATV:chinez deocamdata

Posted 28 May 2010 - 07:03 AM

QUOTE (dodo.ct @ May 27 2010, 11:05 AM) <{POST_SNAPBACK}>
foarte tare..am facut jocurile asa si a pornit..tot cu mici rateuri, dar evident normal k era motorul rece..dupa se tot oprea..nu stiu ce are...si ieri cand am incercat sa il mai pornesc a murit bendix`u smile.gif)...am verificat magnetoul si merge, electromotorul invarte..dar bendixul nema..iar ma apuc de reparatii..cred ca daca ma apucam sa si scriu, nu numai sa citesc, de cand am inceput sa repar la atv, asta era un topic luuuuung de tot smile.gif


problema rezolvata..l`am vandut smile.gif)...glumeam..era de la filtru de aer..aveam filtru sport si evacuare stoc, si tragea prea mult aer..am infasurat filtru cu o carpa si merge impecabil..
  • 0

#14 danilaKQ

danilaKQ

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 72 posts
  • Nume real:Stan Mihai
  • Telefon:0733973130
  • Marca ATV:Suzuki KQ
  • Numar ATV:AG 97 GTY

Posted 21 June 2010 - 10:37 PM

QUOTE (dodo.ct @ May 28 2010, 08:03 AM) <{POST_SNAPBACK}>
problema rezolvata..l`am vandut smile.gif)...glumeam..era de la filtru de aer..aveam filtru sport si evacuare stoc, si tragea prea mult aer..am infasurat filtru cu o carpa si merge impecabil..



Da,si daca scoteai filtrul de tot,ramaneai fara aer in jurul tau.Gresit,nu ai facut decat sa-i dai benzina mai multa.Vezi ca nu este distributia pusa bine,sau este lantul intins la distributie si mareste avansul. Este foarte posibil sa fi ars si supapele cand ai mers cu ele reglate 0,10 cu 0,10.La evacuare este 0,20. Nu stiu,poate l-ai rezolvat intre timp,dar cu filtrul infasurat in carpa nu este in regula.
  • 0

#15 dodo.ct

dodo.ct

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Nume real:dodo
  • Telefon:0727434391
  • Marca ATV:chinez deocamdata

Posted 21 June 2010 - 10:38 PM

QUOTE (danilaKQ @ Jun 21 2010, 11:37 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Da,si daca scoteai filtrul de tot,ramaneai fara aer in jurul tau.Gresit,nu ai facut decat sa-i dai benzina mai multa.Vezi ca nu este distributia pusa bine,sau este lantul intins la distributie si mareste avansul. Este foarte posibil sa fi ars si supapele cand ai mers cu ele reglate 0,10 cu 0,10.La evacuare este 0,20. Nu stiu,poate l-ai rezolvat intre timp,dar cu filtrul infasurat in carpa nu este in regula.

atv vandut...deci da, s`a rezolvat intre timp smile.gif)
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto