Salut,
Nu am vazut sa existe snorkel kit pentru Arctic Cat 400 - oricum vezi ca daca vrei sa iti pui snorkel trebuie sa iei in considerare faptul ca este foarte riscant sa mergi in zone unde sunt praf pentru ca iti intra mizerie multa pe snorkel la curea... sincer eu nu recomand pentru Romania snorkel decat daca stii ca mergi preponderent prin mlastini/apa.
Ac 400 H1 4x4
Started by
tatyi
, Feb 16 2009 07:08 PM
29 replies to this topic
#21
Posted 28 June 2010 - 12:12 PM
#22
Posted 20 July 2010 - 10:13 PM
QUOTE (monster cat @ Jun 27 2010, 10:15 PM) <{POST_SNAPBACK}>
hmm ce sa zic, eu nu m-am confruntat cu o asemenea problema la ac 400, nu cred ca e necesar snorkel-ul (asta daca nu vrei sa plutesti cu el). si daca nici eu nu l-am tavalit prin toate namoalele, apele, mlastiile...
dar tu la ce mod te-ai confruntat cu problema asta?
sincer nu stiu daca exista snorkel pt modelul asta dar poti cauta la americani.
dar tu la ce mod te-ai confruntat cu problema asta?
sincer nu stiu daca exista snorkel pt modelul asta dar poti cauta la americani.
Uitate la pozele ce le-am atasat si uite cum s-a oprit motorul
DSC03301.JPG 1.26MB 597 downloads DSC03302.JPG 1.24MB 552 downloads DSC03306.JPG 1.26MB 588 downloads DSC03307.JPG 1.24MB 608 downloads DSC03309.JPG 1.24MB 608 downloads DSC03311.JPG 1.2MB 534 downloads DSC03311.JPG 1.2MB 534 downloads DSC03312.JPG 1.18MB 455 downloads
#23
Posted 22 July 2010 - 10:10 PM
Salut!
am Arctic Cat 400 H1 4x4 din octombrie 2008;
nu am avut problema asta; DAR:
poti incerca urmatoarele:
1. Sa verifici daca toate 3 clemele de la capacul filtrului de aer sunt corect asezate.
2. Verifica daca garnitura de la acelasi capac este corect asezata; Este posibil sa nu "stea" bine si deci sa nu etanseze;
3.Daca te uiti pe sub aripa stanga spate, vei vedea un fel de cutie triunghiulara, care spre partea inferioara are sau ar trebui sa aiba un soi de dop siliconic, transparent;
pe acesta il scoti (are un colier metalic) atunci cand vrei sa scapi de apa care intra accidental in circuitul de aer; daca nu-l ai, sau daca nu etanseaza bine, nu te mira...
4.Tine cont ca pisica ta favorita nu a fost proiectata sa fie submarin...
Multa bafta!
am Arctic Cat 400 H1 4x4 din octombrie 2008;
nu am avut problema asta; DAR:
poti incerca urmatoarele:
1. Sa verifici daca toate 3 clemele de la capacul filtrului de aer sunt corect asezate.
2. Verifica daca garnitura de la acelasi capac este corect asezata; Este posibil sa nu "stea" bine si deci sa nu etanseze;
3.Daca te uiti pe sub aripa stanga spate, vei vedea un fel de cutie triunghiulara, care spre partea inferioara are sau ar trebui sa aiba un soi de dop siliconic, transparent;
pe acesta il scoti (are un colier metalic) atunci cand vrei sa scapi de apa care intra accidental in circuitul de aer; daca nu-l ai, sau daca nu etanseaza bine, nu te mira...
4.Tine cont ca pisica ta favorita nu a fost proiectata sa fie submarin...
Multa bafta!
#24
Posted 25 July 2010 - 12:55 PM
a aparut prima problema la pisica mea....dupa ce se incalzeste motorul porneste foarte greu cam la a 4 cheie......a mai patit-o cineva ?
#25
Posted 30 July 2010 - 10:03 PM
Cam ce presiune bagam in cauciucuri pe fata ? dar pe spate ? eu bag cam 1.5 spate si fata, dar cred ca e putin cam mult, ma gandeam la 1.2.. pareri cineva ? Catalina ?
#26
Posted 31 July 2010 - 11:09 AM
Pai in functie de terenul ce urmeaza sa-l abordezi undeva intre 0,3 si 0,5bar.
1,5 este ENORM.
1,5 este ENORM.
#27
Posted 31 July 2010 - 12:43 PM
0.3 0.5 ok pai mai mult merg pe macadam adica pietris, si drum de tara acolo o sa bag 0.5, da totusi, asa putin mi se pare.. in fine mersi mult de lamurire
#28
Posted 03 August 2010 - 04:55 PM
QUOTE (Paul @ Jul 25 2010, 01:55 PM) <{POST_SNAPBACK}>
a aparut prima problema la pisica mea....dupa ce se incalzeste motorul porneste foarte greu cam la a 4 cheie......a mai patit-o cineva ?
Salut!
ai incercat sa-l ajuti cu o mica acceleratie?
al meu face asta de cand era nou.Adica intotdeauna la cald trebuie ajutat cu un "sprit".
Keep in touch...
#29
Posted 03 August 2010 - 04:57 PM
QUOTE (MrHype @ Jul 31 2010, 01:43 PM) <{POST_SNAPBACK}>
0.3 0.5 ok pai mai mult merg pe macadam adica pietris, si drum de tara acolo o sa bag 0.5, da totusi, asa putin mi se pare.. in fine mersi mult de lamurire
Eu merg cu 0,7. De ceva kilometri. Off-road.
La 0,3 cred ca-si pierd forma cauciucurile...
#30
Posted 03 August 2010 - 06:33 PM
QUOTE (Paul @ Jul 25 2010, 01:55 PM) <{POST_SNAPBACK}>
a aparut prima problema la pisica mea....dupa ce se incalzeste motorul porneste foarte greu cam la a 4 cheie......a mai patit-o cineva ?
Si eu am aceeasi problema, stai relax , la toata lumea aproape, e asa, nu e un motiv sa ne panicam... si la linhaiuri si la multe alte atvuri mai face asa, cauza exacta, nu o stiu sunt nou in domeniu am de 2 luni atv inca tot invat , problema e ca nu prea apar probleme la al meu atata de bine facut e, fata de linhaiuri sau alte chinezarii care toata ziua mesteresti pe la ele