Jump to content



Photo

Problema La Bruta De750


  • This topic is locked This topic is locked
136 replies to this topic

#1 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 27 July 2010 - 05:17 PM

help.gif salut, am o problema cu grupul de pe fata,i-mi tot intra apa in el si nu stiu pe unde. poate stie careva dintre voi despre ce este vorba si ma poate ajuta sa-mi remediez problema. Multumesc.
  • 0

#2 deep dark

deep dark

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 336 posts
  • Gender:Male
  • Location:piatra neamt
  • Nume real:cristi
  • Telefon:0740860374
  • Marca ATV:am dat kawa...in cautare de urs

Posted 27 July 2010 - 05:45 PM

pe unde intra apa..ar trebui sa curga si ulei.daca nu curge,inseamna ca e in partea superioara. avand in vedere ca busonul d enivel e si cel de umplere singura posibilitate ramane pe la parghia de comanda a blocarii diferentialului. revolva problema ca sa nu faci praf grupul .nu mai stiu daca are furtun pentru aerisire. normal ar fi sa aiba.e posibil si pe acolo sa intre
  • 0

#3 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 27 July 2010 - 07:17 PM

i-am inspectat furtunul de aerisire si i-am schimbat colierul(asta abea acum si nu l-am incercat inca in apa dupa schimbarea colierului) pt ca mi sa spus ca colierul original nu este prea bun dar pe la parghie nu se vede nici o scurgere de ulei.si stiu ca am apa in ulei cand i-mi refuleaza pe la furtunul de aerisire la ghidon si iese spuma.
  • 0

#4 deep dark

deep dark

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 336 posts
  • Gender:Male
  • Location:piatra neamt
  • Nume real:cristi
  • Telefon:0740860374
  • Marca ATV:am dat kawa...in cautare de urs

Posted 27 July 2010 - 11:41 PM

QUOTE (Auras40 @ Jul 27 2010, 08:17 PM) <{POST_SNAPBACK}>
i-am inspectat furtunul de aerisire si i-am schimbat colierul(asta abea acum si nu l-am incercat inca in apa dupa schimbarea colierului) pt ca mi sa spus ca colierul original nu este prea bun dar pe la parghie nu se vede nici o scurgere de ulei.si stiu ca am apa in ulei cand i-mi refuleaza pe la furtunul de aerisire la ghidon si iese spuma.

parghia de blocare a dif -ului intra in carcasa grupului desupra nivelului de ulei,deci,nu ai avea cum sa vezi scurgeri . dar poate lasa apa sa intre cand il imersezi in vreo baltoaca mai serioasa. vezi daca s a schimbat ceva dupa schimbarea colierului de la aerisitor si daca nu.. ai putina treaba.
  • 0

#5 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 28 July 2010 - 12:15 PM

QUOTE (deep dark @ Jul 28 2010, 12:41 AM) <{POST_SNAPBACK}>
parghia de blocare a dif -ului intra in carcasa grupului desupra nivelului de ulei,deci,nu ai avea cum sa vezi scurgeri . dar poate lasa apa sa intre cand il imersezi in vreo baltoaca mai serioasa. vezi daca s a schimbat ceva dupa schimbarea colierului de la aerisitor si daca nu.. ai putina treaba.


Si eu aveam problema asta...si i-am schimbat toate garniturile...acum e super ok! Poti face comanda la Top Quad - Campina sau la colegul nostru Mih7ro, adica Mihnea.
  • 0

#6 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 29 July 2010 - 10:46 PM

multumesc .si daca o sa facem vreo ieseala sambata o sa-i inspectez uleiul din grup dupa ce ne intoarcem si sper ca nu o sa trebuiasca sa-l dau jos hi.gif
  • 0

#7 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 01 August 2010 - 07:52 PM

aceasi problema, am intrat azi cu el in apa (Mures) am facut cateva ture cu el prin apa si l-am inspectat la intoarcere si acelasi lucru.pote stiti careva ceva sau a-ti mai patit asa ceva si a-ti remediat cumva buba ..multumesc! huh.gif
  • 0

#8 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 02 August 2010 - 01:07 PM

QUOTE (Auras40 @ Aug 1 2010, 08:52 PM) <{POST_SNAPBACK}>
aceasi problema, am intrat azi cu el in apa (Mures) am facut cateva ture cu el prin apa si l-am inspectat la intoarcere si acelasi lucru.pote stiti careva ceva sau a-ti mai patit asa ceva si a-ti remediat cumva buba ..multumesc! huh.gif


Deci...am scris si mai sus ! ii schimbi garniturile. La brute force si king quad am intalnit aceleasi probleme.
Sau le scoti si le cureti ptr ca ti-a intrat mizerie si nu mai sunt etanse.
  • 0

#9 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 02 August 2010 - 07:44 PM

QUOTE (engime007 @ Aug 2 2010, 01:07 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Deci...am scris si mai sus ! ii schimbi garniturile. La brute force si king quad am intalnit aceleasi probleme.
Sau le scoti si le cureti ptr ca ti-a intrat mizerie si nu mai sunt etanse.

se pare ca ai dreptate si asta urmeaza. hi.gif
  • 0

#10 Mardeiasu

Mardeiasu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:am evoluat
  • Nume real:mazilu petrut
  • Telefon:0766732945
  • Marca ATV:SUZUKI KINGQUAD 700
  • Numar ATV:AG ..........

Posted 05 August 2010 - 09:33 PM

stiu eu cum remediezi problema. nu mai intri cu el in apa gathering.gif
  • 0

#11 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 06 August 2010 - 06:01 PM

de intrat in apa nu e greu, de stat pe mal e un chin.. tongue.gif dar pana la urma am descoperit pe unde intra apa,pe la simeringul de la cardan si l-am descoperit foarte greu abea dupa vreo 5 zile de urmariri si schimbari de poziti ale rotilor si ridicari pe cric dar a meritat pt ca ma va costa 5 lei simeringul si este foarte usor de schimbat wink.gif
  • 0

#12 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 09 August 2010 - 09:43 AM

QUOTE (Auras40 @ Aug 6 2010, 07:01 PM) <{POST_SNAPBACK}>
de intrat in apa nu e greu, de stat pe mal e un chin.. tongue.gif dar pana la urma am descoperit pe unde intra apa,pe la simeringul de la cardan si l-am descoperit foarte greu abea dupa vreo 5 zile de urmariri si schimbari de poziti ale rotilor si ridicari pe cric dar a meritat pt ca ma va costa 5 lei simeringul si este foarte usor de schimbat wink.gif


5 Lei? De unde ????
  • 0

#13 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 09 August 2010 - 08:19 PM

avem un magazin care se ocupa numai cu simeringuri si rulmenti si daca au pe stoc te servesc pe loc daca nu aduc la comanda,eu nu am avut nevoie de comanda l-am gasit pe loc 5,50lei,l-am si montat deja. thumbsup.gif totusi mai am o intrebare pt. cei ce au brute,motoarele voastre pisca ulei? si cam cat la suta??? smile.gif
  • 0

#14 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 10 August 2010 - 09:53 AM

QUOTE (Auras40 @ Aug 9 2010, 09:19 PM) <{POST_SNAPBACK}>
avem un magazin care se ocupa numai cu simeringuri si rulmenti si daca au pe stoc te servesc pe loc daca nu aduc la comanda,eu nu am avut nevoie de comanda l-am gasit pe loc 5,50lei,l-am si montat deja. thumbsup.gif totusi mai am o intrebare pt. cei ce au brute,motoarele voastre pisca ulei? si cam cat la suta??? smile.gif


Fiind un motor V2 e normal sa pishte ulei in functie de felul in care te dai...

La Brute force exista un rahat de siguranta sub sa care porneste ventilatorul, eh...la un moment dat nu a mai mers siguranta cu pricina si motorul s-a incins nitel, tin sa precizez ca inainte de a mi se intampla acest lucru...nu consuma deloc ulei, in fine... Ce s-a intamplat de fapt?! Pai exista niste garnituri la valve, in numar de 8 care la temperaturi foarte mari se uzeaza si incepe sa scape ulei pe langa ele...acesta fiind arse. Ce-i de facut?
Se schimba garniturile cu pricina uitandu-te in manualul de reparatii ( daca nu-l ai, ti-l pot trimite pe messenger - id: engime007 )
Se desfac capacele valvelor mai intai cel din spate la care nu e greu sa lucrezi apoi cel din fata...la care ptr a ajunge la el trebuie data coloana de directie jos.
Inca ceva, mergi pe original la asa ceva , adica comanda-ti simeringurile originale kawasaki made in japan, asta daca nu vrei sa muncesti degeaba . Eu le-am schimbat sambata pe cele de la cilindrul din spate si azi se apuca un prieten sa le schimbe si la cel din fata.
Inlaturand capacul valvelor vei observa 4 arcuri care trebuie compresate, ele avand un opritor in capat, dupa ce ai scos arcurile valvelor o sa dai de simeringuri, pe care le scoti pe rand si le inlocuiesti. Apoi cureti bine marginile capacului, dai cu silicon de etansare ( Atentie!!! Silicon special de etansare ptr motoare!!! - e unul rosu ) inchizi capacul si strangi suruburile in ordinea numerotarii lor. Dupa asta...nu are cum sa-ti mai consume. Desigur, mai poate fi unul dintre cilindrii uzati...sau amandoi, ptr asta ai nevoie de secmentare care te va costa in jur de 200 eur. Poti comanda tot ce vrei de pe www.moto4all.ro - sunt super de treaba. Mie garniturile mi le-a comandat mihnea alias Mih7ro.Sfatul meu e ca mai intai sa-l pui pe tester ( are Sorin de la Top Quad - Campina ) ca sa vezi exact daca ai presiune in piston/oane si abia dupa sa-i schimbi simeringurile de la valve, bineinteles daca astea sunt cauza...daca ai presiune in piston/oane si iti papa ulei inseamna ca e de la garniturile despre care tot vorbim smile.gif
Multa bafta! Daca mai ai intrebari ma poti suna oricand sau putem discuta pe forum in speranta de a-i ajuta si pe altii
  • 0

#15 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 10 August 2010 - 09:58 AM

QUOTE (Auras40 @ Aug 9 2010, 09:19 PM) <{POST_SNAPBACK}>
avem un magazin care se ocupa numai cu simeringuri si rulmenti si daca au pe stoc te servesc pe loc daca nu aduc la comanda,eu nu am avut nevoie de comanda l-am gasit pe loc 5,50lei,l-am si montat deja. thumbsup.gif totusi mai am o intrebare pt. cei ce au brute,motoarele voastre pisca ulei? si cam cat la suta??? smile.gif


Ah, am uitat sa-ti spun ca la ultimul drum de vreo 200 si ceva de km mi-a mancat cam 250 ml. Acum, dupa ce voi schimba garniturile respective voi posta pe forum daca mai imi papa sau nu si ii voi schimba si uleiul ptr ca cel pe care-l foloseam, adica Motul Super Quad 10W40 mi se pare foarte subtire ptr vara...si o sa-i pun un 15 W40, bineinteles full sintetic.
  • 0

#16 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 10 August 2010 - 09:00 PM

multumesc pt explicati mai lamurit acum ,acelasi lucru l-am patit si eu cu intrerupatorul acela de sub sa si dupa aceea mi-am montat un buton langa ghidon sa mearga ventilatorul pe direct daca se mai intimpla ceva cu afurisitul ala de contact dar cred ca l-am pus prea tarziu, dar sa sti ca nu-mi scoate de loc fum pe toba si nici nu miroase a ulei ars,in schimb mi-am gasit ceva ulei in cutia de filtrui de aer si m-aM gandit ca nu fac poate bine pt ca eu folosesc un spray cu ulei cu care dau fitrul de aer pt praf sa il retina mai bine si l-am gasit foarte inbibat cu praf si apa plus de asta uleuli asta se da foarte greu jos de pe filtru de aer numai cu un spray pt curatat franele,degeaba il speli cu orice detergent ca nu mai vine jos,si acm m-am hotarat sa nu-l mai folosesc sa vad ce se intimpla plus de asta mi-am schimbat bujiile si m le-am gasit foarte afumate iar in carburatoare am gasit multa umezeala chiar picaturi de apa, le-am curatat cu un alt spray pt carburatoare acum astept bujiile sa le schimb si pe alea am curatat si filtrul foarte bine si vreau sai fac o incercare dar nu pot sa uit ca am patit acelasi lucru ca si tine cu contactul acela si nu o data ci de doua ori int-o zi de ateveala pana ce l-am anulat pe drum si l-am inlocuit cu o siguranta pana acasa dar deja mi se inferbintase motorul de doua ori. Cred ca trebuie sa caut pe la noi vre-un tester pt ca eu stau cam departe Campina. multumesc inca o data si am sa te tin la curent cu ce descopar hi.gif tank.gif
  • 0

#17 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 11 August 2010 - 09:11 AM

Nici mie nu-mi scotea fum si nici nu mirosea a ulei ars, te rog sa-ti scoti rahatul ala de buton cu care pornesti ventilatorul si sa pui in locul sigurantei vechi o siguranta normala de 20. Referitor la filtru de ulei...nu-l mai curata cu toate porcariile, ia-ti de la k&n kit de curatare filtru.

Sfatul meu este atunci cand vei curata filtru de aer sa-l lasi si sa se usuce si abia dupa aceea sa-l uleiezi si sa-l montezi.Filtrul de aer se curata cu spray ptr curatat filtru de aer nu ptr curatat franele (ahahahahahahah)

bujiile sunt innegrite din 2 cauze...1 - carburatoarele sunt nesincronizate si 2 - pierderea si arderea uleiului pe la garniturile de la valve (daca nu remediezi problemele astea noile bujii vor fi la fel de negre ca primele )

nu regla carburatoarele dupa ureche...ca stie nea Costel de la coltul strazii...etc , Ti i-am recomandat pe cei de la Top Quad ptr ca au scule smile.gif

Te rog din suflet...nu mai umbla cu tot felul de tampenii la bruta, de exemplu spray de curatat frane in loc de spray de curatat filtrul de aer...si scoate butonul ala de la ventilator...nu-l mai pune pe direct!!!! inlocuieste siguranta veche cu una normala de 20.

Din ce am observat Brutele sunt singurele care au suflet si daca umblii cu prostii...te vor pedepsi si nu vor mai vrea sa mearga!!! hysterical.gif
  • 0

#18 CosminBz

CosminBz

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 117 posts
  • Location:Buzau
  • Nume real:Cosmin Panturu
  • Telefon:072409268
  • Marca ATV:NF 500L / Brute Force 750i
  • Numar ATV:BZ-18-PIC

Posted 11 August 2010 - 05:42 PM

Ia ziceti baieti ce fac si eu cu bucsele pe fata de la bascula sa nu mai imi faca joc.Am inteles ca daca cumpar altele in 2 luni o sa fie si alea praf.Deci cineva cu vreo idee?o improvizatie ceva?
  • 0

#19 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 11 August 2010 - 06:38 PM

multumesc, cred ca am sa-i sun pe cei de la TOP QUAD sa vad cum rezolv. hi.gif nu stiu despre bucse mai nimic dar cred ca daca as avea separat cateva as masura tot ce-i de masurat si as incerca sa montez altele daca zici ca cele originale nu prea tin
  • 0

#20 CosminBz

CosminBz

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 117 posts
  • Location:Buzau
  • Nume real:Cosmin Panturu
  • Telefon:072409268
  • Marca ATV:NF 500L / Brute Force 750i
  • Numar ATV:BZ-18-PIC

Posted 12 August 2010 - 12:29 AM

pey faza e ca nu sunt chiar bucse bucse uite o sa pun o poza sa vezi cum arata.eu am joc la cele de pe bascula din cauza la piesa 59266 din desen.iar daca pun alta tot o sa se strice.Apropo auras am impresia ca am vorbit la telefon cand mi-am luat eu BF te-am sunat sa te intreb ce si cum,eu sunt din buzau.

Attached Files


Edited by CosminBz, 12 August 2010 - 12:32 AM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto