Drumuri Publice
#21
Posted 04 September 2015 - 01:25 PM
Am cat B de peste 20 ani, km in spate muuulti de tot, deci e numai bine...
Problema se pare ca este suma la care se ridica un cf moto 500 lung....
Nu dispun de bugetul necesar se pare...
#22
Posted 04 September 2015 - 01:47 PM
#23
Posted 04 September 2015 - 04:10 PM
Sorin,
Din postarea ta am câteva nedumeriri și trebuie să te întreb:
- ce face cel care n-are lista obținută de tine de la primărie ?
- care este semnul de interzicere a aceesului pe un drum public al ATV-urilor ?
Răscolind prin legislație și interpretarea ei, am înțeles că ar fi două semne care fac trimitere, dar fără să fie explicite. Acestea pot fi cel de interzicere a tractoarelor și a utilajelor pentru lucrări (atunci când pe documentele ATV-ului este menționat că acesta ar fi utilaj) Untitled.jpg 6.6KB 2 downloads și altul care restricționează accesul autovehiculelor. interzis 0.jpg 8.81KB 1 downloads. Orice indicator rutier compus care conține aceste pictograme sau măcar una dintre ele având aceeași semnificație
Dacă nu este așa sau mai există și alte situații așteptăm completări.
#24
Posted 04 September 2015 - 08:36 PM
In Pitesti asa se scrie
CHRYS - categoria motocvadriciclu eu n-am auzit să existe, în schimb din citirea legislației din domeniu am alte descoperiri și o să le iau pe rând...
Aveti dreptate dragi colegi, am facut eu o confuzie citand din memorie fara sa verific am combinat doua cuvinte distincte.
In cartea de identitate a unui ATV identic cu al meu dar inmatriculat la politie apare:
1) Categoria MOTOCICLU L7e
2) Caroseria L7e cvadriciclu
Totodata sunt si eu curios care este semnul de circulatie care sa interzica explicit circulatia ATV-urilor ?
#25
Posted 04 September 2015 - 10:36 PM
#26
Posted 04 September 2015 - 10:42 PM
.Referitor la indicator,daca atv-ul e inregistrat ca utilaj pentru lucrari,e valabil,cel aratat de tine mai sus cat si orice indicator care face referire la utilaje(aceasta e explicatia care am primit-o si eu).
In cazul atv-ului inmatriculat(la politie)nu stiu sa fie indicator diferit fata de cel auto.Asta e ce stiu eu si am avut de a face cu ambele cazuri.
In cazul meu ; inregistrat la primarie in categoria ATV oare dupa ce indicatoare ar trebui sa ma uit ???
#27
Posted 04 September 2015 - 10:46 PM
Ar fi interesant de aflat si la vehiculele de tip "spider" ce scrie in talon. Ca doar au si politistii asa ceva in dotare. Daca este la fel (si sunt convins de asta, cu toate ca au trei roti), inseamna ca probleme nu vor fi in privinta circulatiei.
Oricum, imi pot fabrica un autovehicil pe care, dupa ce il omologhez la RAR pot circula cu el. La fel si cu ATV-urile. Daca in Germania pot circula pe sosele, merge si in Romania. Doar suntem europeni, nu?
#28
Posted 05 September 2015 - 05:15 AM
Pai daca e "spider" se incadreaza la
Untitled.jpg 9.22KB 1 downloads
Edited by cvalro, 05 September 2015 - 05:16 AM.
#29
Posted 05 September 2015 - 10:28 AM
Atv-ul meu tot ca motociclu e inscris, insa m-am interesat si am inteles ca tot cu categoria B se conduce chiar daca este motociclu.
#30
Posted 06 September 2015 - 09:38 AM
Cred că asta-i încadrarea unui SPIDER ....
ANEXA nr. 1 - DEFINIREA CATEGORIILOR ŞI TIPURILOR DE VEHICULE
(A) DEFINIREA CATEGORIILOR DE VEHICULE
Categoriile de vehicule rutiere sunt definite după cum urmează: (la data 17-sep-2004 Anexa 1, alin. (A), punctul 1., subpunctul 1.8.. abrogat de Anexa 1, punctul 12. din Ordinul 1356/2004 )
1. Categoria L - AUTOVEHICULE CU DOUĂ SAU TREI ROŢI
..................
1.5. Categoria L5e - Mototricicluri, respectiv vehicule prevăzute cu trei roţi simetrice şi echipate cu un motor cu o cilindree mai mare de 50 cm3 dacă este un motor cu ardere internă şi/sau a căror viteză maximă constructivă depăşeşte 45 km/h.
#31
Posted 11 September 2015 - 01:19 PM
salutare, again...
uitati ce am obtinut de la Primaria Cluj
Attached Files
#32
Posted 11 September 2015 - 01:38 PM
Deci.......cred ca te-ai convins si tu ca foarte multa lume pleaca urechea dupa zvonuri.
Concluzie ; daca nu intalnim un indicator care sa ne restrictioneze /limiteze circulatia inseamna ca avem dreptul sa circulam.
Bineinteles ATV-ul in cazul nostru ,sa fie inmatriculat sau inregistrat.
#33
Posted 16 September 2015 - 03:14 PM
Eu circul cu ATV meu 80% numai pe drumuri publice , si m-a oprit politia , aveam toate actele in regula si nu au zis nimic.
#34
Posted 12 October 2015 - 01:15 PM
Salut. Eu merg cu atvu foarte des prin oras. Nu am avut probleme,desi am fost oprit de politie pentru verificarea actelor. Cred ca vara asta am mers aproape in fiecare zi.Daca ai toate actele in regula atunci esti perfect legal.
Edited by FloFlorin, 26 January 2017 - 04:34 PM.
#35
Posted 25 January 2017 - 10:02 PM
#36
Posted 26 January 2017 - 08:08 AM
#37
Posted 02 April 2017 - 02:38 AM
Concret, stie cineva de schimbarile legislatiei rutiere aparute in cazul ATV-urilor care circula pe drumurile publice si sunt inmatriculate ca orice auto, si necesitatea de a purta un fel de echipament, ( ma refer la casca ) ? Din auzite, daca ai actele in regula ,nu ar trebui sa fie probleme, decit, ca n-ai voie pe AUTOSTRAZI in rest totul e ok. Si mi se pare corect daca merg si pe drumuri nationale, ca si cu un auto avind aceleasi acte, aceleai taxe, iar vis-a-vis de casca , ne incadram ca si cei care au auto decapotabile, doar ca daca dorim, o mai luam si pe drumuri pe unde alte auto nu pot ajunge. Cred ca este o problema ...unde se incadreaza ATV-ul, chiar daca il poti conduce doar cu B-ul si totusi are <coarne> in loc de volan... E..Multumesc. Recunosc ca de cind e vreme frumoasa si n-am ajuns la munte ,am mers cu el pri oras si nu s-a legat nimeni de mine.
#38
Posted 02 April 2017 - 07:55 AM
- sa fie inmatriculat (politie sau primarie)
- sa aiba ITP valabil
- sa aiba RCA valabil
- sa nu acceseze autostrada
- sa aiba sistemul de lumini functional
- atat conducatorul cat si pasagerul sa poarte in mod obligatoriu casti de protectie omologate UE. In europa au o certificare, cele pentru America au o alta certificare.
- sa respecti vitezele de deplasare aferente tronsoanelor de drum pe care mergi, inclusiv semnele de circulatie
- conducatorul atvului sa posede permis de conducere valabil pentru categoria B
- pasagerul sa nu aiba mai putin de o varsta (nu stiu care)
Recomandarea politistilor este sa purtati si veste reflectorizante. Nu este o obligatie, este mai mult o rugaminte a lor. Si ei sunt oameni si sunt satui sa tot adine in saci maini, picioare, mațe, dinti de la carutasi, biciclisti, si alti participanti la trafic.
#39
Posted 03 April 2017 - 07:17 AM
Pitesti: eu as zice ca 14 ani e varsta minima limita pt pasageri
(deduc din treaba ca in talon la ATV-uri scrie motociclu , categoria Lxy, unde 14 ani e varsta minima pt pasager)
#40
Posted 29 September 2017 - 05:22 AM