Varianta propusa de colegul he-he este foarte buna. Stie ce spune si, daca as fi in locul tau, as apela la el fara nicio retinere.
#101
Posted 11 December 2018 - 12:50 PM
#102
Posted 11 December 2018 - 02:16 PM
#103
Posted 11 December 2018 - 03:32 PM
Hai sa-ti dau niste prezoane de pe un 1000 din 2013 sa vedem daca se rup si alea.
asta ar fi o idee buna de incercat! nu m-am gandit pana acum
Edited by ATVio, 11 December 2018 - 03:32 PM.
#104
Posted 11 December 2018 - 03:45 PM
Da dar iti dai seama ca apoi nu o sa ii mai ofere garantie.
ce are garantia cu schimbarea prezoanelor?
doara vanzatorul nu are de unde sa stie ca s-a facut un schimb de prezoane intre colegi de forum
si daca e oarece problema de service, ii pune inapoi prezoanele originale
simplu
#105
Posted 11 December 2018 - 08:45 PM
In fond pe Viorel il intereseaza sa nu i se mai rupa acele prezoane.
Daca prezoanele lui he-he vor rezista pe viitor, cred ca lui Viorel nu ii va mai pasa de garantia celor originale.
#106
Posted 13 December 2018 - 01:17 AM
Clar asta se va intampla ! Ma intereseaza sa am siguranta unei functionari cat de cat fara probleme de astea stupide !
Edited by apriliacluj, 13 December 2018 - 07:39 AM.
corectare mici greseli
#107
Posted 13 December 2018 - 03:19 PM
Asta cu schimbatul pe garantie a prezoanelor care se tot rup, e ca si cum s-ar duce un sinucigas la magazinul cu arme sa reclame ca nu a fost bun glontul cu care a vrut sa se impuste. Mai grav mi se pare faptul ca magazinul ii ofera de fiecare data un alt glont la schimb.
#108
Posted 13 December 2018 - 04:41 PM
..........................Mai grav mi se pare faptul ca magazinul ii ofera de fiecare data un alt glont la schimb.
#109
Posted 14 December 2018 - 09:53 AM
......... Mai grav mi se pare faptul ca magazinul ii ofera de fiecare data un alt glont la schimb.
da, dar vezi ca tot gloante oarbe ii dau
#110
Posted 15 December 2018 - 03:20 AM
Am vb recent cu un amic care a avut un atv la un mecanic pe la BV intr-un service , si au discutat despre probl asta cu prezoanele ! Mecanicul respectiv a ras cand a auzit ca nu vor sa recunoasca cei de la euronautica treaba asta ptr ca el lunar are 2-3 clienti cu can-am uri mai noi sau aproape noi la care a schimbat prezoane ! este o probl cunoscuta dar afecteaza doar anumite ATV uri... aleatoriu !
#111
Posted 16 December 2018 - 11:52 AM
.......... can-am uri mai noi sau aproape noi la care a schimbat prezoane ! este o probl cunoscuta dar afecteaza doar anumite ATV uri... aleatoriu !
Tocmai asta cred ca ar fi cheia problemei, incearca sa folosesti un set de prezoane dintr-un lot mai vechi in genul celor care ti-au fost oferite (an 2013), ar fi o sansa sa nimeresti unele bune si sa scapi de aceasta problema.
Altfel poti in continuare sa inlocuiesti pe garantie, problema va aparea dupa terminarea garantiei cand o sa trebuiasca sa le inlocuiesti pe bani proprii,..... doar ca nu vei sti nici o data cand vei ajunge la un final.
#112
Posted 17 December 2018 - 01:54 PM
Teoretic si cred practic dealerul nu are nici o vina , deoarece el comercializeaza produsele facute de altcineva.
In cazul acesta prejudiciul total ar trebui sa il suporte producatorul iar rezolvarea practica tot prin dealer sa se realizeze.
Mai mult de atat ar trebui sa recheme intregul lot din care face parte si ATV-ul tau pentru inspectie si eventuale inlocuiri de piese.
Cum ai sus si tu este o problema ce tine de siguranta circulatiei iar un altul poate sa nu aiba norocul pe care l-ai avut tu......
Relația contractuală este între cumpărător și dealer(cel ce a eliberat factura) ..nu între cumpărător și fabricant sau dealer pe România..comerciantul poartă toată răspunderea..poți chema în garanție (termen juridic) fabricantul.
Bine că am fantasticul Linhai ..fără probleme de astea .
Edited by vstrom, 17 December 2018 - 01:51 PM.
#113
Posted 17 December 2018 - 02:11 PM
Iar mă bag..
nu văd prezoanele de la roti rupte..văd că e ruptă legătura dintre etrier și fuzetă , nu prezoanele ce țin roata. Eu cred că problema e discul de frână rupt care a provocat ruperea suporților etrierului și celelalte probleme
#114
Posted 19 December 2018 - 01:22 AM
Citeste si vezi si poze, ceea ce s-a intamplat acolo a fost din cauza prezoanelor !
Prezoanele sunt concepute sa fie strapunse prin butucul rotii , iar la un capat (exterior)se prinde piulita peste janta si la interior(interiorul butucului ) se prinde discul de frana in aceleasi prezoane !
Prezoanele cel mai probabil s-au rupt, credem ca doua alaturate au fost rupte si in momentul franarii celelalte doua au cedat, astfel incat discul s-a desprins de pe butuc si a ramas blocat intre ertier si janta ! rupand astfel TOT, etrier janta suport etrier etc! din prezoane s-a rupt totul ! te asigur!
Ca fapt divers s-au rupt si prezoane de pe roata stanga spate , care nu are disc pe ea ! deci acolo ce forțe au rupt prezoanele ???
Edited by apriliacluj, 19 December 2018 - 02:29 PM.
NU da QUOTE postului anterior, posteaza direct ce ai de zis!
#115
Posted 19 December 2018 - 03:49 PM
................... deci acolo ce forțe au rupt prezoanele ???
Forte supranaturale.......sau materialul de proasta calitate din care au fost facute prezoanele....
#116
Posted 02 January 2019 - 08:59 PM
E ceva în neregulă..e greu să se rupă prezoanele așa ușor;un singur prezon ar trebui să țină toată roata fără probleme
#117
Posted 03 January 2019 - 12:24 AM
Mda, in mod normal asa e, bine punctat!
#118
Posted 03 January 2019 - 12:40 AM
#119
Posted 03 January 2019 - 01:14 AM
Oare din aceasta cauza au blocat o vreme producția de Can-Am? ...................
Ar fi prosti sa opreasca productia doar pentru atat in loc sa caute rapid alt furnizor de prezoane combinat cu o rechemare in service pentru inlocuirea gratuita a celor care au fost deja vandute.
#120
Posted 03 January 2019 - 03:47 AM
...;un singur prezon ar trebui să țină toată roata fără probleme
Zici tu ca ar trebui, dar nu e asa. bine hai sa zicem ca pe loc da o tine , sau la viteze foarte mici, la mersul in gol pe drum drept. dar ce faci cand apar forte laterale sau forte "inertiale" datorate frânarii.
In momentul franarii singurul element de legatura dintre roata si ATV este prezonul, iar la franarea propriu-zisa roata are contact cu terenul , iar atv-ul se deplaseaza independent de terenul respectiv , franarea facand doar sa opreasca momentul de inertie al atv-ul in raport cu solul, toate aceste forte se transmit in ordine intre atv si terenul pe care ruleaza prin etrier-disc-prezoane-janta-anvelopa.
Gandeste-te ca are 400kg greutate care creste (conform teoriei relativitatii: "masa crește odată cu viteza de deplasare")
Asa ca rezistenta prezoanelor este calculata subdimensionat pentru ce ar trebui sa faca
Am tot citit pe forumuri din canada, prin review uri etc. si se pare ca e arhicunoscuta problema prezoanelor.
Am scris chiar si un e-mail catre can-am, sa aud si parerea celor ce le produc!
Astept raspunsul lor.
Edited by ATVio, 03 January 2019 - 03:46 AM.