Suzuki Kingquad 750
#1
Posted 24 January 2021 - 09:28 PM
Dețin un Suzuki kingquad 750axi 2009 si de ceva timp a început să aibă o problemă:
Se oprească motorul atunci când folosesc 4x4 sau aprind farurile sau cand pleca ventilatorul.
Specific ca am schimbat releu de icarcare si bateria.
#2
Posted 24 January 2021 - 09:53 PM
Bine ai venit !
Corect ar fi trebuit sa iti faci mai intai o prezentare, adica prezentarea ATV-ului , insotit de imagini , eventual din ce parte a tarii esti si alte detalii pe care le crezi de cuviinta a fi trecute intr-o prezentare.
Ulterior in decursul timpului daca ai probleme le poti expune , iar daca stie cineva rezolvarea sigur o va scrie aici.
Vis a vis de problema ta, se intelege ca in momentul in care pornesti orice consumator se opreste motorul.
Daca ai schimbat releul de incarcare si acumulatorul cred ca este problema specifica a acestei marci/ model conexiuni electrice imperfecte , adica se oxideaza contactele. S-ar putea ca releul de incarcare vechi sa nu fie defect (multi au schimbat releul fara ca acesta sa fie defect).
Nu iti ramane decat sa incerci sa cureti fiecare contact care ar putea sa se fi oxidat. (smirgel +spray de contacte), cu predilectie in zona releu de incarcare /acumulator.
Masoara si tensiunea de incarcare daca incarca cat trebuie.
#3
Posted 24 January 2021 - 10:19 PM
Dețin un Suzuki King Quad 750 azi 2009,sunt din Reșița.
Legat de incarcare,la relantiu este de 14.3 dar cand cupleze un consumator coboară la 11.6.
Edited by Goanga, 24 January 2021 - 10:21 PM.
#4
Posted 24 January 2021 - 10:57 PM
Legat de incarcare,la relantiu este de 14.3 dar cand cupleze un consumator coboară la 11.6.
Si cu consumatorii porniti daca il turezi nu urca tensiunea ?
#5
Posted 25 January 2021 - 01:53 PM
Doar la relantiu se oprește, dacă îl accelerez incarca.Se oprește doar la relantiu, în timpul mersului nu se oprește.
#6
Posted 25 January 2021 - 02:59 PM
Buna.probabil relantiu prea mic.(filtru aer ,benzina infundat )
#7
Posted 25 January 2021 - 03:10 PM
Legat de incarcare,la relantiu este de 14.3 dar cand cupleze un consumator coboară la 11.6.
Nu iti face contac bine masa la caroserie ( minusul), trage un fir de la sasiu direct la minusul de la baterie.
Asta este varianta scurta, in cazul in care nu sa umblat mai mult pe la instalatia electrica.
PS. releul de incarcare este posibil sa fie bun
#8
Posted 25 January 2021 - 10:39 PM
Si cu consumatorii porniti daca il turezi nu urca tensiunea ?
Bună
Doar la relantiu se oprește, dacă îl accelerez incarca.Se oprește doar la relantiu, în timpul mersului nu se oprește.
Te intrebam de fapt : cat incarca cu consumatorii porniti si accelerat in acelasi timp ? (ar trebui sa fie aproximativ egal ca si cu consumatorii opriti)
Nu iti face contac bine masa la caroserie ( minusul), trage un fir de la sasiu direct la minusul de la baterie.
Bine punctat ! ......................... o problema care apare si la auto dand simptome ciudate .
PS. releul de incarcare este posibil sa fie bun
De obicei la Suzuki releul este bun iar defectul este de la contactele instalatiei. Multi au mai patit treaba asta .
#9
Posted 26 January 2021 - 09:04 AM
Nu iti face contac bine masa la caroserie ( minusul), trage un fir de la sasiu direct la minusul de la baterie.
Asta este varianta scurta,
old school!