Jump to content



Photo

Probleme Cu Frana Pe Spate La Kawa Bf 750


  • This topic is locked This topic is locked
11 replies to this topic

#1 aasergiu

aasergiu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 55 posts
  • Nume real:sergiu
  • Telefon:0765291666
  • Marca ATV:linhai

Posted 01 February 2011 - 01:18 PM

am probleme cu frana pe spate la kawa bf 750,cand actionez frana de spate(cea de picior sau de mana din stanga)abia se infraneaza,iar cate odata imi ramane infranat spatele dupa ce actionez frana,dar dupa ce merg vreo 100-130 m isi da drumu,ce sa-i fac?
  • 0

#2 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 01 February 2011 - 02:21 PM

1. daca il utilajul sta afara....se poate sa fi inghetzat cablul si blocheaza.
2. frana din spate e multi disc scufundata in ulei. ULEIUL trebuie sa fie Mobil 424, nu orice ulei.
3. in cel mai rau caz ai o bucatica dintr-un disc care s-a spart, iar angrenajul nu mai functioneaza corespunzator.

In alta ordine de idei, trebuie sa ne spui mai multe si anume...maneta de frana o simti tare and so on...

De cand nu ai mai schimbat uleiul in grup spate? L-ai verificat macar?
  • 0

#3 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 01 February 2011 - 05:29 PM

Pe timp de iarna, din cauza condensului si a umezelii, se blocheaza bowdenul in camasa lui.Dupa ce se incalzeste motorul, ii da drumul.
Daca nu vrei sa scvhimbi camasa, care precis e putin crapata, astepti sa se incalzeasca putin motorul si folosesti frana de spate mai tarziu. Acest lucru se intampla cam dupa un an de folosinta si la alte modele care folosesc acelasi producator.
Uleiul din grupul din spate se schimba la 100 ore de functionare.Poti sa bagi 10W40, fapt incercat si de altii.
  • 0

#4 aasergiu

aasergiu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 55 posts
  • Nume real:sergiu
  • Telefon:0765291666
  • Marca ATV:linhai

Posted 02 February 2011 - 08:29 PM

da asa este, maneta de frana este tare,beton,abia strang umpic de ea,asa este si pedala de la picior tare tare,iar daca apas pe pedala mai tare face odata trosc coboara pedala jos si ramane infranat atv-ul,iar parghia de pe grup de care sunt prinse cabluride de frana ramane trasa(blocata in pozitia infranat).am tras de ea dar nu isi da drumu,
Dar daca ma plimb vreo 1km cu atv-ul am observat ca isi da drumu frana de mana si cea de picior si functioneaza normal,dar dupa ce isi da drumu nu mai pune frana asa bine pe spate,adica trebuie sa calc si frana de picior sa strand si maneta ca sa se opresca cat de cat atv-ul,ce sa-i fac?
- uleiul din grup l-am verificat si are
  • 0

#5 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 02 February 2011 - 09:36 PM

ai grija cu treaba cu,, trosc'' ca s-ar putea sa-l rupi de tot daca nu prea ai rabdare sa se dezghete. daca nu mai vrei pb. astea pune-l intr-un loc uscat si mai ales dupa ce-l speli. deja e intins cablul pt ca l-ai fortat de aceea trebuie sa tragi de frana bine . cel mai bine daca nu ai conditiile astea pt atv sa-l lasi sa se incalzeasca sa se dezghete si poti sa-l folosesti sau daca te incurca asa tare treaba asta schimba camasa si bowdenul. daca nu gasesti asa camasa lunga dintr-o bucata poti folosi doua camasi mai scurte dar cu capete metalice puse cap in cap impreunate cu un manson. la frana de picior poti sa-l desfaci sa-l ungi ,este mai puternic decat cel de la mana. iar la furca de la grup obisnuiestete sa-l ungi cu WD40(asta folosesc eu) dupa fiecare spalare.poti folosi si altceva mai scump (spray-uri cu ungere si uscare in timp scurt).

eu unul folosesc frana de spate mai deloc. tabletalk.gif
  • 0

#6 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 02 February 2011 - 09:42 PM

Uleiul din grupul din spate se schimba la 100 ore de functionare.Poti sa bagi 10W40, fapt incercat si de altii.
[/quote]

Hahahahahahhahahhahah, cum mai Auras 10w40 in grup spate? hysterical.gif
  • 0

#7 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 02 February 2011 - 10:02 PM

@aasergiu - Foloseste ptr grup spate numai Mobil Fluid 424 (asta scrie in manualul lui de reparatii). Daca vei pune ce ti-a zis Auras...nu-ti va mai tine frana deloc.
In momentul de fata frana s-ar putea sa nu mai tina ptr ca ori s-a slabit cablul, ori ai plecat cu ea blocata si s-au bulit 3 dintre discurile din grupul spate (eu asa am patit) si trebuie sa le schimbi - costa in jur de 200 eur. Asa...alta problema e sa nu faci improvizatii, gen iei doua camasi si le mufezi la mijloc si bla bla bla...ia-ti cablu de frana original kawasaki, ptr ca are si el rostul lui, e testat de ei si pana la urma e vorba de viata si jucaria ta, care intr-un final nu cred ca vrei sa ajunga dacie cu alura de brute force.

Inca ceva...controleaza cum arata uleiul din grup, ca daca e gri sau negru...trebuie schimbat neaparat. Uleiul de care ti-am spus se gaseste greu, dar daca stii unde sa cauti...e floare la ureche , daca nu stii unde sa faci comanda...da-mi un telefon si te indrum eu.

Daca nu ai manualul de reparatii il poti gasi pe nyroc .
  • 0

#8 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 03 February 2011 - 08:22 AM

eu folosesc dupa prima schimbare la prima 100 de ore 10W40 si merge perfect, nu am nici o problema. deja am facut inca doua schimburi cu acelasi ulei si totul este bine. am intrebat si mecanici de pe aici intre care si pe cel recomandat de tine si la fel si ei folosesc pt cativa dintre cei la care le face service-ul acel 10W40 semisintetic. Mobil fluid 424 la compozitie este un ulei de balbotaj care nu tine la temp.asa ca daca te gandesti ca ar fi ca un ambreiaj scufundat sa sti ca e cu totul altceva, iar daca vrei pt cei care v
or, pot sa foloseasca uleiuri pt ambreiaje scufundate care tine si la temp.( pentru ce?).

iar treaba cu cablurile, diferenta 200 lei.sa folosit la MXD-2010 pe un KQ.
  • 0

#9 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 03 February 2011 - 01:09 PM

Deci...chiar nu mai am ce zice!

Cred ca cei de la Kawasaki ar trebui sa vina in Romania ptr a produce atv-uri.

@ Auras, intradevar ti-am recomandat mecanicul X, dar nu trebuie sa faci tot ceea ce spune el...decat daca este in concordanta cu manualul de reparatii smile.gif

In Romania, dupa cum vad...sunt o gramada de inventatori care mai de care hysterical.gif
  • 0

#10 aasergiu

aasergiu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 55 posts
  • Nume real:sergiu
  • Telefon:0765291666
  • Marca ATV:linhai

Posted 03 February 2011 - 08:39 PM

si inca o problema,vazand ca uleiul in grupe de pe spate este cam negru,m-am gandit sa-l dau afara,
dar,este o problema,busonul pe unde se scoate uleiul afara din grup are capul cu imbus si este si ruginit,am batut usor cu un ciocan de plastic in el,am bagat imbusul si am invartit usor,gandindu-ma ca o sa se strice surubul si nu-l voi mai scoate deloc,si tot s-a stricat,cum il mai scot de acolo?
  • 0

#11 Mardeiasu

Mardeiasu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:am evoluat
  • Nume real:mazilu petrut
  • Telefon:0766732945
  • Marca ATV:SUZUKI KINGQUAD 700
  • Numar ATV:AG ..........

Posted 03 February 2011 - 09:05 PM

daca nu poti sa-l desfaci, cred ca solutia e sa-l scoti cu bormasina si apoi un lacatus sau strungar sa-ti dea alt filet ceva
  • 0

#12 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 03 February 2011 - 11:39 PM

chiar daca ajungi sa nu ai alta varianta decat sa-i dai gaura , poti lua pe urma un tarod dupa ce ai pus atv-ul intr-o paRTE si dai alt filet. dar pana acolo incearca si desfal usor cu o dalta mica . pui gura la dalta pe buson intr-o parte si lovesti usor cu ciocanul pana se slabeste busonul pana la desfacere , apoi inlocuiesti busonul cu alt surub care se potriveste acolo, si daca nu ai ceva cu cap infundat sau cu imbus sa nu uiti sa-i pui scutul la loc vreo data pt ca poti sa agati cate ceva pe dedesupt mult mai repede cu un cap hexagonal normal.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto