Daca incerci sa il turezi brusc la maxim si se ineaca sau moare motorul este clar ca este problema de alimentatie, daca ar fi fost de pe aprindere ar fi pornit greu sau deloc, nu ti-ar fi stat la relantii ar fi oscilat turatia ,rateuri la greu etc. Eu cred ca ar fi de la amestec problema nu este reglat bine carburatorul. Ca sa vezi daca ti se alimenteaza bine, adica sa nu ai furtunul de benzina sau filtrul de combustibil obturat, fara sa mai desfaci tot atv-u bucati ca sa scoti un furtun, pornestel incalzestel umpic( cat sa mai poti lucra pe el in sensul ca odata pornit clar porneste mai bine decat la rece) oprestel si goleste benzina din carburator. O sa vezi ca in partea de jos a carburatorului o sa ai un furtun conectat la carburator si duce in partea de jos a atv-ului, acel furtun este de scurgere. Unde este furtunul conectat o sa vezi ca ai un surub pe care daca il desfaci o sa curga benzina. goleste carburatorul de tot si da-i cheie.Daca se umple relativ repede 10-15 secunde inseamna ca nu ai obturat nimica si pana in carburator pe instalatie nu ar fi probleme.
O intrebare ar fi daca ai scos magnetoul sau ai umblat la magnetou inainte de a aparea problema asta, pentru ca pe statorul magnetoului ai un senzor de scanteie si daca il muti mai in stanga sau mai in dreapta ii modifici timpii de scanteie adica o sa dea scanteia mai repede sau mai tarziu decat trebuie.( modificarea avansului)
am sa pun poza cu surubul cu pricina