1. Ulei motor: sa nu astepti pana devine cenusiu, schimba-l pe la 1500-2000 km. Intra aprox 2.7 litri. Trebuie sa fie pe portiunea hasurata de pe joja, cu joja desfiletata. Motul 7100 10w40.
2. Ulei diferential spate: intra aprox 800 ml. Trebuie sa fie pana la "buza" cand desfaci surubul. Mobilfluid 424 sau echivalent ( eu nu am gasit altceva decat Mobilfluid 424 si iti recomand din ala sa pui ). Schimba-l o data la 2 ani.
3. Lichidul de frana trebuie sa fie peste liniuta respectiva, minim. Schimba-l o data la 2 ani.
4. Antigelul trebuie sa fie spre E la rece si posibil sa creasca spre F la cald - intre cele doua linii de pe rezervor; in radiator trebuie sa fie full. Antigel etylen-glicol.
5. Filtrul de aer nu stiu de care e, deci nu stiu daca ar trebui uns sau nu. Daca crezi ca il intretii corect si nu aspiri praf pune K&N, altfel pune TwinAir.
6. Ce e ala ? La ce ajuta ?
7. Iti spun eu: trebuie ! O data cu uleiul. Neaparat. Recomand K&N.
8. Ai doua suruburi, din care unul in partea superioara - uleiul trebuie sa fie pana la buza lui.
Bricheta: siguranta arsa, cabluri rupte ...oxidate .. contacte indoite ..
Filtru de aer K&N daca il intretii si nu aspiri praf. Altfel TwinAir.
Citeste topicul meu din sectiunea "atv-ul meu" si gasesti acolo cu ce produse il intretin pe al meu.
Daca reusesti la fel poti fi linistit din punctul asta de vedere.
Edited by iusau, 24 March 2015 - 06:36 PM.