Ltz 400
#1
Posted 30 December 2016 - 06:16 PM
#2
Posted 30 December 2016 - 10:31 PM
#3
Posted 30 December 2016 - 11:31 PM
#4
Posted 31 December 2016 - 12:23 AM
nu am mai auzit de " dfgh " dar sunt convins ca este o problema care se poate rezolva >
#5
Posted 31 December 2016 - 12:52 AM
Cine ma poate ajuta !!!
#6
Posted 31 December 2016 - 07:29 AM
Iar toba noua dupa Raptor scoate niste flacari zici ca-i parjolitor de porci.
La faza cu intreruptul, regleaza-i carburatorul sau curata-l.
Apropo...prezinta-ne si noua jucaria.
Edited by pitesti, 31 December 2016 - 09:32 AM.
#7
Posted 31 December 2016 - 03:04 PM
Ce vreau sa va mai spun ca celalalt atv nu se inroseste deloc , nici in sarcina galeria.
#8
Posted 31 December 2016 - 04:34 PM
E galeria originala la amindoua?
Sa urci video poti doar pe youtube, apoi copiezi linkul si il pui aici. Sa pui poze dai pe "More Replay Options apoi dai pe Attach Files.
#9
Posted 31 December 2016 - 05:30 PM
E galeria originala la amindoua?
Sa urci video poti doar pe youtube, apoi copiezi linkul si il pui aici. Sa pui poze dai pe "More Replay Options apoi dai pe Attach Files.
#10
Posted 31 December 2016 - 05:36 PM
#11
Posted 31 December 2016 - 05:53 PM
Exact aceeas o aveam si eu pe Honda, FMF. E normal sa fie rosie, nu iti fa griji.
#12
Posted 31 December 2016 - 06:14 PM
#13
Posted 31 December 2016 - 06:30 PM
Merci de apreciere, Sa ai si tu un an nou fericit alaturi de cei dragi
P.S. Mai am si alte video-uri pe youtube in caz ca vrei sa vezi, am sa incerc sa urc saptamanal ceva nou.
#14
Posted 31 December 2016 - 07:45 PM
este pe injectie sau carburator?
#15
Posted 31 December 2016 - 07:49 PM
este pe injectie sau carburator?
Sal, Carburator model 2006 de 400
#16
Posted 31 December 2016 - 08:02 PM
iti spun ce am patit eu daca ai carburator, am intrebat prima data de tipul de alimentare al motorului sa nu vb prostii. La motorul meu (kawasaki 500 2 cilindri 2 carburatoare) aveam urmatoarea problema motorul mergea bine dar evacuarea de la cilindrul drept se incalzea mult mai repede ca la cel stang ..dupa jumatate de ora de functionare evacuarea de la cilindrul drept era portacalie ca jarul din foc iar evacuarea stanga, normala (incinsa dar avea culoare neagra cum este vopsita evacuarea) in cazul meu aveam carburatoarele dereglate.. este posibil sa ai doar carburatorul dereglat si cred ca ai un amestec sarac
Edited by marius_cavy, 31 December 2016 - 08:10 PM.
#17
Posted 31 December 2016 - 08:13 PM
#18
Posted 31 December 2016 - 08:37 PM
Sarit de la punct? Adica lantul de la motor sa fie cu un dinte in fata sau inapoi? Daca la asta s-a referit atunci, motorul trebuie sa clancane destul de urat si posibil sa aibe contact pistonul cu supapele,
Apropo, motorul tau e stock? original?
Acum l'am intrebat pe un coleg ce are ltz 400 si la fel e si toba lui rosie. Adevaru e ca a lui e modificat iar are carburator marit, pentru a alimenta motorul. (carburatorul original nu baga destula benzina/nu facea fata).
Alti colegi cu ltz400 si cu kawa 400 (e acelas motor) ei spun ca noaptea toba (galeria) lor e rosie.
Parerea mea e sa nu iti faci griji
Edited by MMarius, 31 December 2016 - 08:48 PM.
#19
Posted 31 December 2016 - 08:53 PM
Moforul nu are batai s au alte sunete merge bine , dar cand il turez merge parca intrerupt mai da rateuri.
Si nici nu se tureaza tare ca celalalt.
Ma deranjeaza faptul ca celalalt nu face asa , totusi ceva are, necesita un reglaj la carburator , spun si eu ca un necunoscator, motocicleta am avut , o yamaha De 450 dar atv nu .
Nu pot sa stiu daca e normal sa fie asa s au nu.
#20
Posted 31 December 2016 - 08:55 PM