Salutare tuturor pentru început !
Dupa cum spune si numele topicului proaspat deschis, voi prezenta in zilele ce urmeaza una/alta despre noua achizitie (nu ma laud )
Momentan azi , a fost prima zi, in care am apucat sa merg un pic cu el sa il studiez si sa incep sa ma acomodez ( a venit in showroom saptamana trecuta dar abia azi a fost gata de luat acasa; ptr cine vrea sa afle de ce: http://atvforum.ro/i...arecum-eșuata/ )
Ca specificatii pe scurt si dotari :
-Motor 450 cmc
-Servo
-Jante aliaj vopsite negru + anvelope cu profil accentuat
-Toate admisiile de aer repozitionate
-Troliu WARN 1300 kg
La prima vedere de cand l-am vazut/suit pe el, față de vechiul meu Kymko MXU 300 , pot sa spun ca est mult mai mare si te simti un pic diferit, parca e mai comod as vrea sa zic, din ce am remarcat. Comoditatea cred ca este oferita si de spatarul cu care a venit dotat , de unde rezulta si un plus! eu consider ca este foarte util per ansamblu, dar daca ma va deranja o sa va anunt dupa ceva ore de rulaj (apropo este detasabil)
Dupa ce m-am "bagat pe sub el" un pic inainte sa merg am tinut sa vad cum este facut/asamblat/construit față de ce am avut, si am stabilit urmatoarele:
PRO:
- imi place ca este mult mult mai servisabil decat probabil alte multe modele(mai ales China) avand la toate articulatiile puncte de gresare, ceea ce eu zic ca e un plus la viata articulatiilor !
-plastice (aparatori ) par de o calitate foarte buna (pana la proba contrarie) par sa se desfaca usor daca ai nevoie sa umbli la ceva pe la el.
-pot in sfarsit sa reglez amortizoarele, fiind reglabile cu cheia inclusa in trusa de scule
-servo este iar un mare plus, si este si reglabil pe 3 moduri. (min med max) si este ferit de intemperii, si cred ca au procedat bine ca toata coloana de directie pare destul de sus pusa.
CONTRA:
-încep cu cablurile ce duc la si de la stopuri faruri pozitii frane ...etc... instalatia electrica catre periferice pe scurt este foarte foarte expusa
-sub sa ...intre partea unde se prinde saua si partea superioara a sasiului ... exista un gol semnificativ , ce putea fi folosit as zice eu , macar ca un spatiu de stocare pentru trusa de scule, sau repozitionarea catorva contacte electrice sau tot asa...
-a venit dotat cu ceva protectii pentru basculele față , din plastic, dar ok. ar fi putut gasi lafel si pentru bratele din spate, dar nu e asa grav, si nici nu am studiat cat de mult ar fi necesare aceste protectii
Dupa inspectia asta vizuala, l-am pornit , motorul mi se pare ca merge foarte rotund frumos, nu pare sa scoata sunete "ciudate" (spun asta pentru ca am vazut Yahama Grizlly care de nou avea un fel de bataie la motor, care odata cu rodajul s-a dus)
La tura propriu-zisa am ales sa merg cu 4x4 cuplat, pentru ca am mers pe un drum cu zapada proaspat asternuta, era un pic si in pantă, si vreau sa zic ca s-a comportat exemplar !
Azi am parcurs cam 4 km cu el, cu stil de mers "bătrâneste" sa ma pot acomoda, si sa menajez si rodajul pana scap de cele 10 ore.
Momentan atat pentru azi !
Revin dupa urmatoare tura, cand o sa mai am timp !
astept sugestii si reclamatii
mai jos 2 poze de azi !
IMG_4698.jpg 55.28KB 4 downloads IMG_4700.jpg 96.5KB 3 downloads