Linhai ^m550L^
#41
Postat 27 ianuarie 2018 - 07:30
#42
Postat 27 ianuarie 2018 - 08:55
Cand alegi gps-ul, vezi sa fie rezistent la apa (ploaie), praf si vibratii. Si sa lucreze si la temperaturi cu -10 grade celsius.
Si inca ceva: vezi ca nu toate se vad in bataia directa a soarelui. Este si asta important.
#43
Postat 28 ianuarie 2018 - 12:52
Merci, dau o tuica la urmatoarea intlnire.No amu, citește postul 38 !
Nu vreau sa ma exprim ca este piperat pretul, nu stiu cit imi este mie de folositor.
#44
Postat 28 ianuarie 2018 - 02:45
#45
Postat 28 ianuarie 2018 - 02:53
Spatele de principiu nu are vre-un reglaj. A fost asa de cand l-ai cumparat ?
Sper ca nu ai lovit spatele la vre-un drift de vre-o bordura ...asta cauzeaza de regula aceasta deformare.(incearca sa iti aduci aminte)
Poate postezi si o imagine...doua.
#46
Postat 28 ianuarie 2018 - 05:11
Si ca sa o dau din una in alta,de curatarea lui s-au ocupat doar angajatii unei spalatorii,care nu cred ca au fost asa de delicati cu el.De fiecare data cand il iau de la spalat il pornesc,si cand vreau sa plec cu el patineaza...transmisia cred...se tureaza in gol si nu pleaca.Ultima data chiar a durat mai mult decat de obicei sa-si revina,ceea ce m-a facut sa ii dau capacul de la transmisie jos si sa imi bag nasul pe acolo,nu am vazut urme de umezeala...aveti idee ce altceva ar putea sa mai fie???
Aceasta postare a fost editata de Dinerovic: 28 ianuarie 2018 - 05:13
#47
Postat 28 ianuarie 2018 - 06:40
Daca isi revine ulterior banuiesc ca intra apa la curea.
Vis a vis de roata din spate spuneai : "mai ales dreapta este foarte tare bagata de jos in interior."....deci trebuie sa se vada destul de bine.
Incearca vizual sa vezi bratele spate daca nu se vede vre-o cuta, indoitura ceva, ........ridica roata sa vezi daca exista jocuri...etc.