Salutare,
o problema a aparut ,
filtrul de benzina ramane gol, sau atunci cand se umple se goleste si nu se mai umple,
ce sa fie, a mai patit cineva?
model cf moto 500 varianta 2 persoane
Edited by apriliacluj, 13 March 2018 - 08:27 AM.
Posted 12 March 2018 - 10:33 PM
Salutare,
o problema a aparut ,
filtrul de benzina ramane gol, sau atunci cand se umple se goleste si nu se mai umple,
ce sa fie, a mai patit cineva?
model cf moto 500 varianta 2 persoane
Edited by apriliacluj, 13 March 2018 - 08:27 AM.
Posted 13 March 2018 - 08:27 AM
o fi cazut ralantiul in baia de ulei......
mai bine postai la sectiunea Fun, de data asta ti-am cosmetizat textul gratis...., sa speram ca vreun coleg are oarece idee la problema ta....
....robinetul de la benzina e deschis?? intreb doar asa, fara sa stiu daca ai asa ceva pe atelaj, dar multi colegi mai pateau treaba asta, sau verifica furtunele sa nu fie undeva pe traseu strangulat
ATVul tau e pe carburatie sau injectie?
ce an de fabricatie e?
Posted 13 March 2018 - 10:30 AM
Edited by Kobayashi, 13 March 2018 - 10:33 AM.
Posted 13 March 2018 - 05:50 PM
Posted 13 March 2018 - 06:15 PM
Salut!Probabil e pompa de benzina stricata sau blocata.
Posted 13 March 2018 - 07:00 PM
CF-ul 500 este pe injecție ?
Dacă nu atunci uită de pompa de benzină, n-are așa ceva.
Posted 13 March 2018 - 08:10 PM
Posted 13 March 2018 - 09:23 PM
O pompă este acel dispozitiv care ridică presiunea, cel puțin așa cred că l-am auzit pe profesor zicând.
Acel dispozitiv la care te referi este o supapă vacumatică ce oprește curgerea gravitațională a benzinei spre carburator în lipsa depresiuni pe galeria de admisie. O întâlnești ca dispozitiv de siguranță pe orice scuter chinezesc
Posted 13 March 2018 - 10:07 PM
Multumesc pentru explicatie!Am vazut de vanzare pompa benzina Cf Moto 500 si credeam ca se numeste pompa,acum m-am lamurit.
Posted 14 March 2018 - 09:55 AM
Nu-i mare necaz cu denumirea, dar dpdv funcțional poate conduce la interpretări greșite. Confuzia s-a creat și din cauza unor revânzători ce o înscriu în listele de piese ca fiind pompă.
Despre probleme la acea supapă vacuumatică s-a mai discutat pe forum și în general ele constau din fisurarea membranei, blocarea mecanică sau chiar fisuri la nivelul furtunului care face legătura dintre galeria de admisie și ștuțul supapei.
Verificarea ei se poate face destul de simplu, prin crearea vacuumului aspirând cu gura sau prin eliminarea ei provizorie. Dacă prin furtunul ce alimentează carburatorul curge benzină, este evident că aici este necazul.