Sper ca de data asta a fost mai bine, social media si click-uri peste click-uri nu sunt chiar elementul meu dar asa e si pe mare...te impinge valul. Nu stiu in ce masura este oportun sa adaug topicului de prezentare poze din iesirile mele dar daca procedural este ok si mai ales intereseaza pe cineva mai pot adaugi in rastimpuri. Anii de cart si tot privind orizontul m-au facut sa am o alta perceptie a ceea ce ma inconjoara, totul ramane in inima si chiar "vizual" peste ani fara a mai cotrobai dupa aparate foto sau telefoane in a imortaliza momentul cu orice pret. Poate o alta data voi reusi sa surprind versantii cu prigorii fabulos colorate sau diguri simple marginind...doar sunete. Dobrogea atemporala are farmecul ei si parca cere liniste in a fi admirata. Om al Deltei fiind mi-am regasit sufletul dincolo de dealuri urcand in amonte pe Dunare avand in gand fosnetu stufului si adierea vantului.
Cf Moto 520L Galben
#41
Posted 30 May 2018 - 08:55 AM
#42
Posted 30 May 2018 - 09:01 AM
Presiunea in roti sa fie maxim 0,7 bar. Recomandat este de 0,4 bar. Vezi ca manometrele auto nu pot sa masoare bine aceasta presiune, o sa ai nevoie de un manometru dedicat.
Multzam mult de sfat, chestia e ca nu stiu de unde as putea procura un astfel de manometru. Stii, la 0.4 iti este frica sa nu fie prea desumflate mai ales in doi cand mai dai prin hartoape. Sunt convins ca stiti foarte bine asa ca ma voi conforma cu siguranta.
#43
Posted 30 May 2018 - 10:22 AM
da Emile, e bine, chiar bine de tot!
mai glumim si noi pe aci sa treaca timpul mai usor....
#44
Posted 30 May 2018 - 04:18 PM
Le poti tine la 0,7 linistit. In zona ta, fiind mai mult campie, nu o sa ai probleme de aderenta. Mai ales daca mergeti doua persoane, este in regula sa ai 0,7. In plus, rezista si mai bine la mici intepaturi.
#45
Posted 04 September 2018 - 09:50 AM
Salutare, iata ca dupa o lunga perioada dau semne de viata, probleme de sanatate mi-au schimbat sensul vietii si implicit perceptia ei...asa am descoperit si zborul cu Smurdu´ in loc de a lua avionul spre Africa si minunile ei. Nu partea motorizata e cauza si nici accidente, pur si simplu inima a vrut sa spuna atceva, acum sunt bine dar am avut timp destul sa reflectez la tot ceea ce consideram ca fiind un capat de lume. Ce a ramas in urma: amintiri si convingerea ca mi-am trait viata asa cum am simtit. Ce va urma, Dumnezeu stie dar sincer iesirile in natura imi apar acum la adevarata valoare. Nu ca pana acum as fi fost surd sau orb la spectacolul naturii dar acum are o alta valoare.
Despre tovarasul meu galben ce sa spun, poate repet anumite chestii scrise anterior pe forum dar sper sa fie luate ca o intarire a faptelor reletate. In cele cateva iesiri am avut sentimentul ca motorul e strans sau constrans de ceva, gatuit parca de putere nereusind sa definesc asta. In linii generale, pornirea buna dar ca sa fiu convins din start dadeam doua initializari a injectiei inainte de start, scartaitul de placute era exasperant ptr mine dar a trebuit sa ma obisnuiesc si cu el din moment ce mi s-a confirmat ca in timp va disparea. M-am obisnuit si cu caldura in zona variatorul caci si asta pare-se ca se va diminua in timp, in rest toate au fost ok cu mentiunea ca suspensiile chiar sunt bune si atat timp cat nu exagerezi prin hartoape poti avea senzatia de siguranta si confort. Demersurile inmatricularii le-am delegat unei firme care se ocupa cu chestii de astea in care nervii si asteptarile sunt puse la grea incercare si bine am facut caci mi s-a cerut si o chestie fiscala aferenta atv-ului ajuns in tara via China-Slovenia. S-a rezolvat, baietii de la Cluj au fost pronto dar tot am pierdut vreo trei zile. Apoi mi-a venit si numarul mic si negru GL-11-ZRK( pe aceasta cale daca adminii vor vedea postul poate modifica in catastife). La 250km am facut cale intoarsa pe sosea spre Galati pentru revizie, am fost programat din timp la singurul dealer moto si implicit atv-uri. Am apreciat grija cu care mi-au facut revizia, uleiuri si filtru schimbat conform cerintelor si spre bucuria mea am vazut ca erau in parametri fara urme vizibile de pilituri,oarecum ceva mai brun uleiul din grupul spate comparativ cu cel din fata, completat lichid in vasul de expansiune, franele si filtrul de aer suflate si curatate, verificat toate suruburile si din fericire si la acest capitol a fost ok. Dupa revizie m-am intors cu alt suflu pe colinele Dobrogei starnind colbul verii in raiduri de poveste, ce frumoasa e viata!
#46
Posted 04 September 2018 - 01:50 PM
....poate modifica in catastife....
ce sa modificam colegule?
te rog sa ne anunti si modificam cu ceea mai mare placere
..........., probleme de sanatate mi-au schimbat sensul vietii si implicit perceptia ei...
grija mare colegule cu sanatatea!!!
din timp si din sanatate avem cel mai putin, deci trebuie sa avem mare grija si sa o dramuim foarte exact!
important e ca te-ai facut bine, si sa si ramai asa!!
Edited by apriliacluj, 04 September 2018 - 01:50 PM.
#47
Posted 04 September 2018 - 03:32 PM
te rog sa ne anunti si modificam cu ceea mai mare placere
Cred ca nr de inmatriculare 👍🏻
Edited by dr.crinel, 04 September 2018 - 03:33 PM.
#48
Posted 04 September 2018 - 03:53 PM
aia de la Politie pot modifica numerele de inmatriculare....
#49
Posted 04 September 2018 - 03:55 PM
#50
Posted 04 September 2018 - 03:59 PM
acolo poate si el
#51
Posted 04 September 2018 - 09:00 PM
Salutare, iata ca dupa o lunga perioada dau semne de viata, probleme de sanatate mi-au schimbat sensul vietii si implicit perceptia ei..................
....................................e, ce frumoasa e viata!
Cred ca pot afirma in numele tuturor ca ne bucuran de reintoarcerea ta.
Pe aceasta cale dorim sa iti uram multa sanatate.
Chiar daca inceputul relatarii tale este unul destul de trist , ma bucura sa aud optimismul din ultimele cuvinte din aceeasi relatare.
PS. ti-am adaugat eu numarul ATV-ului .
#52
Posted 16 December 2018 - 01:49 PM
Salutare tuturor si revin dupa atata timp pe forum cu scuzele de rigoare pentru absenta, viata te impinge pe carari nebanuite si multe s-au intampalt in rastimpuri. O perioada de convalescenta si refacere cu ganduri multe, cu dorinti si realizari, cu dezamagiri la limita umanului...simplu, viata. In tot acest timp atv-ul mi-a fost un aliat de nadejede, prietenul meu din umbra,cel ce m-a purtat pe colinele domoale si erodate de timp ale Dobrogei recastigandu-mi increderea in viata si frumos. La fiecare iesire parca mai dornic de a merge mai departe vazand ca motorul trage in asentimentul meu,acum pe la 500 si ceva de km si-a asezat toate cele inauntru si suna chiar bine. Inca nou fiind suspensiile sunt super si senzatia de confort e evidenta, un regal. Poate una din cele mai frumoase iesiri a fost la prima zapada ramasa netopita sus pe coline, o lume incremenita, parca surprinsa de zapada, o incantare a privirii si un sentiment placut a inaltimilor solitare.
Apoi ziua plecarii se apropia si a trebuit sa-l trag la adapost in asteptarea sezonului urmator timp in care imi vor tine hangul amintirile unei veri si toamne deosebite cu un sentiment al implinirii ca nimic n-a fost in van.
Mos Craciun mi-a venit cu un bilet de avion pentru Singapore si o nava ce va trebui calauzita pe drumuri de ape departe in emisfera sudica. De Sarbatori ma voi gandi la voi dorindu-va numai realizari in anul ce va fi sa vie!
S-auzim de bine si sa-mi tineti pumnii!
Attached Files
#53
Posted 16 December 2018 - 04:21 PM
Multa sanatate, drumuri bune, toate cele bune!
Sarbatori fericite!
.....apoi mai asteptam relatari, poze si din departare
#54
Posted 16 December 2018 - 07:19 PM
.....apoi mai asteptam relatari, poze si din departare
O idee buna, chiar daca nu sunt poze pe ATV.
#55
Posted 05 May 2019 - 12:54 PM
Oare de unde sa incep, ma uit pe postarile anterioare si-mi dau seama ca imi lipsesc sarbatorile de iarna, iarna in sine cu o buna parte de primavara. Viata m-a impins pe alte meleaguri...hat hat hat,departe peste mari si tari intr-un periplu indian si tari arabe. Viata luata de la inceput, intr-o alta ordine,privita cu alti ochi si incredere in viitor, am avut timp de toate...ganduri, prieteni, fapte, dorinti, amintiri mi-au tinut hangul toate aceste luni. Si iata-ma in avionul de Dubai cu inima ghem si dorinta reintoarcerii, ma asteptau atatea dincolo de poarta Otopeniului in sens invers celor ce iesind ajung fugind sa scuipe pe tot ce-i romanesc lasand in urma doar obida. In fata mea si in diagonala de dincolo de culoar erau cativa tinere perechi ce frunzareau telefoanele deruland amintirile proaspat depuse de prin nisipurile Dubai-ului.Pur si simplu nu aveam cum sa privesc in alta parte, oriunde as fi privit toti imi aratau pozele, printre altele alesesera raiduri in desert pe atv-uri puternice,mai toti imortalizand triumfatori momente penibile cocotati in picioare pe naravasii prafuiti. Imi zboara gandul spre al meu CF, oare cum o fi trecut iarna, e drept era lasat cu bateria scoasa sub un foisor, protejat de o prelata sintetica dar totusi imi faceam cumva griji. Vremea la intoarcerea in tara nu tinuse neaparat cu mine, timp de doua saptamani nu vazusem soarele si sincer nici chef de namoleli nu prea aveam. A venit si ziua Z si i-am pus bateria, trei initializari de contact si o simpla apasare de buton, vruuum vrumm si motorul a luat-o la mare fix, thanks CF! Restul e o poveste frumoasa cu peisaje de vis si natura ce se trezise intre timp la viata, am redus turatia pe diguri, apoi am oprit egretele isi luau zborul si parca deranjasem spectacolul vietii. O feerie, mi-am adus apoi si copii incercand sa le insuflu dragostea de natura cu promisiunea ca atunci cand se va incalzi nitel vom reface traseul in cayak. Raman la convingerea ca atv-ul si-a meritat banii pana la ultimul cent, suspensiile sunt un regal asa ca celelalte aproape ca nu mai conteaza nefiind genul de extreme riding. Motorul e pe la 440 km deci inca nou si ma tot intreb daca n-ar fi nimerit sa-i fi schimbat uleiul dupa o iarna pertecuta in aer liber, nu am facut decat vreo 30 km cu uleiul vechi asa ca astept oarece pareri pe tema asta. Pe aceasta cale va salut pe toti, considerati ca in perioada sarbatorilor de iarna chiar m-am gandit la voi la fel cum sper ca si Pastele a trecut cu bine si in liniste sufleteasca. La sugestia unuia din moderatori incerc sa atasez ceva poze din luma apelor si o dovada ca galbenul meu prieten inca pulseaza. Bafta tuturor!
Attached Files
Edited by apriliacluj, 06 May 2019 - 11:38 AM.
corectare mici greseli
#56
Posted 05 May 2019 - 01:26 PM
Bine ai revenit in forta !!!
Chiar nu demult ma gandeam la frumoasele tale postari ...........
Daca esti bine inseamna ca este totul OK !
#57
Posted 06 May 2019 - 07:05 AM
PS. corectat greselile, te-am notat in caiet cu inca o bere
Edited by apriliacluj, 06 May 2019 - 11:40 AM.
#58
Posted 06 May 2019 - 11:10 AM
Merci mult Chrys, da, viata merge inainte...mai cu grija, ceva doftorii si totul pare sa fie ok. Ma bucur enorm de viata, parca are acum alt sens iar atv-ul si motocicletele fac parte din acel minunat sentiment ce se chiama libertate. Probabil ca undeva in strafunduri a ramas ceva din copilarie, eu sunt din generatia celor cu cheia la gat, cei ce-am crescut crezand in Tarzan si Rahan. Ehhh..acu' mai usor cu Tarzanu'!
Edited by apriliacluj, 06 May 2019 - 11:39 AM.
cosmetizari
#59
Posted 06 May 2019 - 07:52 PM
.......... Probabil ca undeva in strafunduri a ramas ceva din copilarie, ...............
Consider ca noi toti de aici suntem intr-o oarecare masura inca copii, daca nu ar mai exista acest sentiment in noi sigur acuma nu ne-am juca cu aceste "jucarii'.
.............., eu sunt din generatia celor cu cheia la gat, cei ce-am crescut crezand in Tarzan si Rahan. Ehhh..acu' mai usor cu Tarzanu'!...............
Crezi ca numai tie ti-a placut revista PIF ? ..............de Dr. Justice iti mai aduci aminte ?
#60
Posted 07 May 2019 - 10:13 AM