Salutare.
Am citit tot ce a fost scris mai sus, incercand sa culeg informatii pentru achizitionarea unui atv.
Foarte aiurea ca un atv produs de o companie de renume, are astfel de probleme esentiale si foarte grave, care nu cred ca se vor rezolva...in general companiile americane (producatorul de atv-uri, fiind mai in nord - aceeasi politica), cand au una sau doua probleme "minore", nu schimba produsul...ca apar costuri suplimentare.
Ca sfat, din cultura generala, daca un produs se strica in perioada de garantie de trei ori, pe aceeasi problema, vanzatorul este obligat sa iti schimbe produsul. Conditia sa respecti cu strictete conditiile garantiei! Iar daca, ti se repeta problema cu ruptul prezoanelor si faci vreun accident, cel mai bine faci o plangere penala, in cazul acesta este clar de culpa cu prevedere si se apropie de o fapta cu caracter penal savarsita cu intentie! Te indrepti impotriva mecanicului si acela care ia deciziile cu privire la garantie, seful de service!
Si iti spun eu ca daca nu rezolva cu mailuri se rezolva altfel!
Mecanicul si seful de service, daca si-au facut treaba, in sensul semnalarii problemei mai sus...pe linie directa, sunt absolviti oarecum de vina si se va gasi un vinovat in final! Cineva trebuie sa raspunda in final!