Cf Moto 520L, Al Lui Aurel
#41
Posted 20 October 2018 - 06:59 PM
#42
Posted 26 December 2018 - 02:15 PM
N am mai scris de mult. ATV este o placere. Merge de rupe. Azi ne am facut de cap prin noroaie iar acum ne pregatim de garaj.
Si poze.
Attached Files
#43
Posted 29 December 2018 - 07:20 PM
Naaaa, trage de rupe e varianta corecta
#44
Posted 06 July 2019 - 10:15 PM
Am deja o problema care nu i dau de cap.
Acum 2 saptamani am ajuns cu el acasa si nu a vrut sa mai porneasca. Am verificat bujie , releee si sigurante. Totul e ok. A pornit dupa vreo ora. O saptamana nu a mai facut nicio problema.
Azi am plecat cu el la treburile campului. Ajuns acolo si nu mai vrut sa porneasca. L am adua tractat pana acasa. Acasa a pornit fara nicio problema.
Ce am observat: cand pun contactul pompa se aude. Cand pompa se aude porneste la prima cheie. Cand pompa nu se aude .....nu porneste.
Intrebare: aveti vreo schita unde este pozitionata pompa?
Il chem pe cei de la service, dar daca nu gasesc buba, macar sa stiu ce sa verific.
Nu vreau sa ma lase pe drum cine stie pe unde .....ca altfel ii marit cu prima ocazie.
Ce ma sfatuiti sa verific?
Am verificat sigurante, relee si bujie.
#45
Posted 07 July 2019 - 09:33 AM
Pare a fi infundat furtunul de benzina. Schimba filtru de benzina.
#46
Posted 07 July 2019 - 09:37 AM
Nu cred sa aibe treaba filtrul de benzina deoarece nu porneste cand nu functioneaza pompa, nici nu are cum sa porneasca.
#47
Posted 07 July 2019 - 10:52 AM
De aceea am intrebat daca are vreo protectie .......
#48
Posted 08 July 2019 - 10:37 AM
Ce ma sfatuiti sa verific?
Verifica legaturile la masa, bateria la masa, papucii cablului de masa sa nu fie sulfatati, oxidati, suruburile si sub saibele acestora sa nu aiba rugina si unde mai sunt puncte de masa a circuitului electric. Intre diferitele parti a sasiului sunt trecer/legaturi la masa ce fac continuitatea minusului bateriei in intreg sasiul atvului sau masinii. O gramada de probleme intalnite din cauza oxidarii si implicit al contactului slab sau rezistiv a legaturii la masa pot genera cele mai hilare simptome, chestie intalnita inclusiv la autovehicule. Daca mai pui ca atv-ul e expus la tot felul de noroaie, praf umezeala...e usor de distrus un contact electric. In cazul tau as avea pregatit un aparat de masura si verificat alimentarea pompei in momentul cu probleme, respectiv alimentarea acesteia in acele momente: 12v fatza de masa si fataza de minusul bateriei (daca difera sau lipseste ai contact masa prost sau deloc) apoi, daca se alimenteaza si nu merge, clar motorul pompei iar daca nu ai tensiune pe pompa trebuie cautat in circuitul de alimentare de la releu, siguranta (desi asta cred ca ai verificat)
#49
Posted 08 July 2019 - 01:58 PM
Am verificat toate cablurile si contactele. Din pacate nu pot reproduce mereu aceasta problema, iar de oprit s-a intamplat de 2 ori in 3 saptamani si de fiecare data nu eram acasa cu el sau prin apropriere.
Ultima data am patit-o la vreo 1o km de casa, dar noroc ca am gasit in zona un tractor si l-am adus remorcat. Dupa ce s-a mai racit motorul, a pornit fara nicio problema.
Problema se manifesta astfel : asa cum stiti la CF moto ca sa porneasca trebuie sa pui contactul de 3 ori. De fiecare data pompa se aude cum merge si face presiune. Dupa ce pun de 3 ori contactul pleaca fara nicio problema.
Cand nu a mai pornit…...motorul incins, pun contactul dar pompa nu se mai aude cum merge si cum face presiune. Chiar daca am pus-o de 3/4 ori degeaba. Dai la automat si nu porneste. Invarte dar degeaba. Dupa ce scade temperatura motorului ….porneste fara nicio problema. De aceea am intrebat daca are vreo protectie.
Pe 19 vin cei de la ATV ROm Pitesti sa se uite la el.
#50
Posted 08 July 2019 - 02:25 PM
Nu are o protectie speciala, dedicata acestui simptom. Ce am experimentat eu totusi, la un alt tip de motor (o motocositoare) ceva similar cu ce ti se intampla tie: Capacul la rezervor nu comunica cu exteriorul, nu avea gaura in el nu avea supapa sau alt dispozitiv de compensare a presiunii sau a vidului in rezervor asa ca atunci cand se incingea si faceau presiune vaporii de benzina si presiunea acestora inecau motorul si era necesar sa astept sa se raceasca putzin...Acuma nu zic ca este aceiasi problema si la tine da cine stie....Oricum pompa aia sa lucreze doar cand vrea ea e cam aiurea. As fi curios cand nu vrea sa lucreze daca ii exciti releul ei(mecanic sau alimentat separat, daca lucreaza..ca daca merge, atunci ECU nu da comanda la releu..din terte motive, incepand cu butonul de start si pana la releul pompei....
L.E. Eu folsesc butonul de "Kill switch" ca sa amorseze bine pompa cand nu e pornit mult timp...ca sa nu uzez contactul cu cheie...apasat si eliberat de 3-4 ori si merge dupa aia..
Edited by Nell64, 08 July 2019 - 02:29 PM.
#51
Posted 09 July 2019 - 01:25 PM
Ce am experimentat eu totusi, la un alt tip de motor (o motocositoare) ceva similar cu ce ti se intampla tie: Capacul la rezervor nu comunica cu exteriorul, nu avea gaura in el nu avea supapa sau alt dispozitiv de compensare a presiunii sau a vidului in rezervor asa ca atunci cand se incingea si faceau presiune vaporii de benzina si presiunea acestora inecau motorul si era necesar sa astept sa se raceasca putzin...
Eu patesc asta la al meu, de aceea merg cu busonul slabit putin. Daca il strang bine, la urcari mai grele cand se incalzeste tare, pur si simplu se opreste. Dupa ce se raceste putin, merge perfect. Doar ca al meu este pe carburatie.
#52
Posted 09 July 2019 - 03:01 PM
Eu banui ca ar fi tot problema cu pornirea la rece specifica CF Moto unde trebuie pus contactul de mai multe ori ca sa porneasca din prima, altfel porneste si se opreste in o secunda sau 2.
Spunea un coleg ca este subdimensionata pompa de benzina si cel mai probabil a obosit destul de mult acum si nu mai merge la cald.
Edited by boditza, 09 July 2019 - 03:01 PM.
#53
Posted 19 July 2019 - 09:06 PM
Cu pornirea n am rezolvat nimic. Nu au avut laptopul la ei. Deci un minus de la mine pt atv rom pitesti.
Am incercat asta dar fara succes. Nu a mai pornit si am desfacut capacul de la rezervor.
Eu patesc asta la al meu, de aceea merg cu busonul slabit putin. Daca il strang bine, la urcari mai grele cand se incalzeste tare, pur si simplu se opreste. Dupa ce se raceste putin, merge perfect. Doar ca al meu este pe carburatie.
Apropo cand nu vrea sa porneasca nu se aude nici releul pompei. Mai mult ca sigur s ar putea sa fie ceva din calculator.
Mecanicul a fost ok. Mi a placut modul ingrijit in care a facut schimburile. Sunt un tipicar.
Edited by aurelian.paratu, 19 July 2019 - 09:08 PM.
#54
Posted 19 July 2019 - 11:36 PM
Eu am patit asa cand avea atv 700 km..se oprea in mers. Am demontat contactul de tot am slefuit contactii de la contact i am uns si merge brici. In ideea ca e de la contact.....
#55
Posted 28 September 2019 - 11:49 AM
#56
Posted 28 September 2019 - 11:56 AM
#57
Posted 30 September 2019 - 09:34 AM
Si a obosit.
apoi nu poa'sa tina pana-i lumea....
lasa-l sa se odihneasca
#58
Posted 04 October 2019 - 12:36 PM
S a schimbat insa protectia de pe motor. Cand se incinge f tare intra protectia de pe motor.
Asta zic ei.
Vedem maine ca n am avut timp de el.
#59
Posted 05 October 2019 - 07:54 PM
Atv ul merge ok. Azi am uzat la maxim de el.Este bun la casa omului. Dupa ce am platit 100 euro transportul la service si inapoi,trebuie sa scoatem parlalea cu el.
Attached Files
Edited by CHRYS, 05 October 2019 - 08:29 PM.
#60
Posted 11 October 2020 - 08:42 AM